Naruto World Cup Strona Główna

   FAQ   Szukaj   Rejestracja   Grupy          Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj   
Naruto World Cup Strona Główna
Zasady Gry na Nwc.



Naruto World Cup jest grą w której gracze wcielają się w jedną z wymyślonych przez siebie postaci kierując jej poczynaniami. Rozgrywka polega na opisywaniu (w postach) zachowania swojej postaci w otoczeniu kreowanym przez narratora. Narrator jest to osoba która współpracuje z graczem i kreuje dla niego otoczenie (krajobrazy, przeciwników, sytuacje itd.).
Gra tworzona jest na fundamentach świata panującego w Naruto. Akcja rozgrywa się 200 lat po wydarzeniach z mangi. Jednak aby nie wytaczać z góry drogi graczom okres tych 200 lat postanowiliśmy pozostawić tajemnicą.
Jest to już piąta osłona gry, w której tym razem największą uwagę skupiamy na komunikacji pomiędzy graczami oraz wspólnej grze. Postanowiliśmy stworzyć nowy świat, w którym nie ma miejsca dla historii znanych z anime, czy mangi. Tutaj historię tworzą gracze, dzięki czemu może ona przybrać całkiem odrębnego kształtu.
W naszej grze nie ma postaci kanonicznych. Ktoś taki jak Naruto, czy Sasuke istnieli ale jakieś 200 lat temu, dlatego też zabrania się tworzenia postaci znanych z mangi i anime. Ponadto w grze stawiamy na anonimowość. Po przez ukrywanie statystyk graczy, a niekiedy (za prośbą autora) historii staramy się wprowadzić w grę więcej realizmu. Dzięki temu gracze nie będą się znali, nikt poza narratorem nie będzie wiedział jaką rangę, czy level ma jego przeciwnik, co sprawi, że gra stanie się znacznie interesująca.




1. Świat Naruto panujący na forum.
2. Wybór nacji.
3. Tworzenie Karty Postaci.
4. Poszukiwania Narratora.
5. Profil | GUI.
6. Budowa swojego domu.
7. Pisanie postów.
8. Hide & NwcTalk.
9. Nauka i zdobywanie doświadczenia.
10. Time Skip postaci.
11. Zdobywanie rangi.
12. Tworzenie technik/organizacji/lokalizacji.

1. Szablon Karty Postaci.
2. Jak nie robić Karty Postaci.
3. Stosunki wiosek.
4. Mapa świata.
5. Dostępność klanów.
6. Nabór na Narratorów.
7. Spis Narratorów.
8. Lista Użytkowania NPC.
9. Zeszyt Bingo.
10. Poradniki.
11. Dotacje.
12. Administracja.






Świat wiele się nie zmienia, czas akcji to 200 lat po od wydarzeniach z mangi. Ten czas owiany jest sporą tajemnicą, którą gracze mają możliwość odkryć. Nie występują tutaj znane postacie z Naruto, ale klany i tradycje istnieją do teraz. Dodatkowo na terenach kraju Ziemi powstał klasztor wyznawców Jashina, który jest traktowany jak wioska. Całkiem możliwe, że owa religia sporo wniosła przez te 200 lat, ale komu to wiedzieć.





Tutaj będzie jedna z naszych najważniejszych decyzji dotycząca gry. Po dokładnym zapoznaniu się z każda nacją możecie wybrać swoją i przejść do tworzenia Karty Postaci.
Konoha Gakure
Suna Gakure
Kiri Gakure
Kumo Gakure
Iwa Gakure
Klasztor Jashina






Ten etap jest najważniejszym i tylko dzięki niemu będziemy wstanie zaistnieć w świecie Nwc. Ogólnie rzecz biorąc najistotniejszą częścią w całej Karcie Postaci będzie nasza historia. Oczywiście w zależności od tego czy chcemy postać z klanem/demonem czy też zwykłą bez żadnych wspomagaczy. Trzeba również zrobić ową Kartę w odpowiednim miejscu, w tym celu musimy mieć już dawno wybraną nacje >>WYBIERAMY NACJE I ZAKŁADAMY NOWY TEMAT<<. Wzorujemy się na >>SZABLON KARTY POSTACI<< i robimy swoją postać.Teraz parę zasad odnośnie samej historii.
- Postać bez klanu czy też demon musi posiadać minimum 5 linijek historii.
- Postać z klanem/demonem musi posiadać minimum 15 linijek historii + cały opis demona/klanu. Każdy szczegół będzie brany pod uwagę podczas oceny.
- Jeżeli tworzymy całkiem nowy klan, który nie występował wcześniej w świecie Naruto, trzeba zrobić dla niego osobny temat z całą historią i opisem klanu >>TUTAJ<<.

Historia z demonem:
W świecie NWC demony znane z anime i mangi nie istnieją. I tutaj zaczynają się schody. Jeżeli chcesz mieć demona to musisz wymyślić go samodzielnie.

Co musi zawierać opis demona?
1. Nazwę demona.
2. Ilość ogonów.
3. Prawdziwy wygląd demona.
4. Charakter demona (w tym, czy jest zły, neutralny, czy też dobry)
5. Tereny jakie zamieszkiwał (lub sposób stworzenia) przed umieszczeniem w nosicielu, w tym także związaną z tym jego naturę.

Co musi zawierać karta postaci z demonem?
1. Opis demona.
2. Okoliczności w jakich demon został umieszczony w nosicielu.
3. Poziom opanowania demona przez nosiciela.
4. Stosunki demona z nosicielem.

Istniejące demony:
Jednoogoniasty Kiken
Dwuogoniasty Mekkouni
Trójogoniasty Kurutane
Czteroogoniasty Soutou no Hebi
Pięcioogoniasty Midori no Tori
Sześcioogoniasty Ikki
Siedmioogoniasty Tsukahara
Ośmioogoniasty Liin
Dziewięcioogoniasty Tokage


Historia z klanem:
Tworząc nowy świat gry postanowiliśmy pozostawić klany istniejące w Naruto, jednak wprowadziliśmy w ich historii kilka zmian.

Co musi zawierać karta postaci z własnym klanem?
1. Historie klanu.
2. Kekke Genkai (dokładny opis, mile widziane obrazki), albo jego brak.
3. Techniki klanowe.

Historia:
Pisząc historię możesz posłużyć się pytaniami pomocniczymi, oto kilka z nich:
- Co robiłeś/łaś jakie przeżyłeś/łaś przygody do tej pory?
- Jakie jest twoje podejście do życia?
- Masz rodziców? Nie? Jak ich straciłeś/łaś, jacy są twoi opiekunowie? A może mieszkasz sam?
- Gdzie mieszkasz? Z jakiej rodziny pochodzisz?
- Masz jakąś pamiątkę? Co ona dla ciebie oznacza?
- Masz jakiś przyjaciół? Co oni dla ciebie znaczą?
- Jaki zwykle masz stosunek do innych osób?

PAMIĘTAJ:
Dobra historia nie posiada błędów stylistycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych.
Nazwa tematu KP musi być Imieniem i Nazwiskiem postaci. (Oczywiście jeżeli chcemy ukryć nazwisko, czy też imię, jest to możliwe.)

Dobra jak już znamy zasady odnośnie samej historii to spokojnie możemy przejść do dalszych części Karty Postaci na podstawie naszego szablonu KP. >>SZABLON KARTY POSTACI<<

Osoby odpowiedzialne za akceptacje Kart Postaci: Zeke, Sasumi, Rivan, Mikun.





Jeżeli nasza postać została zrobiona i zaakceptowana przez odpowiednie do tego osoby, możemy w końcu zacząć poszukiwania Narratora, który to będziemy nam prowadził całą grę. Praktycznie rzecz biorąc nie jest to nic trudnego, wystarczy tylko zastosować się do tego >>TEMATU<<.





Dobra, jeżeli został nam już przyznany Narrator, to możemy przejść do aktualizacji naszego profilu i zarazem Gui.
Gui - Paseczek na dole ekranu w którym pokazana jest ilość HP/Chakry/Exp'a naszej postaci, jak i również informacje odnoście naszej Karty Postaci, Narratora i Nacji.

Pola w profilu:
Wiek postaci - Na podstawie Karty Postaci.
Narrator - Wpisujemy nick naszego Narratora (Nick musi być poprawnie napisany).

Punkty Życia, Chakry i Exp'a aktualizuje nam Narrator, dzięki swoim komendom.
W grze, jedynie Narrator będzie wstanie zmieniać nasze HP/Chakre/Exp'a, tak więc nie ma mowy o oszukiwaniu.

Podpis:
Musi zawierać link do naszej Karty Postaci.
Ekwipunek również może znajdować się w podpisie, ale nie jest to wymagane.





Ten etap będzie wstępem do rozpoczęcia przygody naszej postaci. Tak więc zabieramy się za tworzenie nowego tematu w dziale "Domy i mieszkania (Wioska)".
Nazwa tematu powinna być następująca: "Dom i Okolice (Imię Postaci)".

Jak już zrobiliśmy nazwę tematu, to zabieramy się za opis domu:
- Lokalizacja domu.
- Opis zewnętrzny.
- Opis wewnętrzny.
- Opis osób zamieszkałych.

Po opisaniu wszystkiego możemy przedzielić to kreską i zaczął pisać wydarzenia. Rozpoczynamy je od rannej pobudki.





Pisanie postów jest dość ważnym aspektem w życiu naszej postaci. Oczywiście wpływ ma jakość jak i częstotliwość, ale tutaj zajmiemy się jakością. Jak dobrze jest nam wiadome czym lepszy post tym mamy więcej możliwości, a raczej Narrator jest wstanie je przed nami otworzyć. Tylko co dalej? Musimy znać podstawowe zasady pisania na forum.

Dialog:
Oznacza się myślnikiem i pogrubia za pomocą Tagu [b].
- Jestem sobie biały miś.
Algorytm postępowania wygląda tak: myślnik, spacja, duża litera, zdanie, kropka.

Kontynuacja dialogu:
Oznacza się myślnikiem i następnie wtrąceniem bez pogrubienia.
- Synku - powiedziała mama. - Przestań dokuczać siostrze.
Algorytm postępowania wygląda tak: myślnik, spacja, duża litera, zdanie, myślnik, duża litera, wtrącenie, kropka, -||-
Wyjątek:
Cała wypowiedź, która stanowi jedno całe zdanie.
- Mimo wszystko - ciągnął ninja - nie powinniśmy tak kusić losu.
Algorytm postępowania wygląda tak: myślnik, spacja, duża litera, zdanie, myślnik, wtrącenie, myślnik, kontynuacja zdania, kropka.

Myśli:
Tekst, który ma być myślami pochylamy Tagiem [i].
Hmm, jednak nie jest taki zły.
Jest również inny sposób, który częściej będziemy używali do myśli, ale to w kolejnym etapie.





Ten etap jest dość kluczowym do działań i myśli naszej postaci. Dzięki modyfikacji Hide i NwcTalk jesteśmy wstanie ukryć coś przed innymi graczami, dzięki czemu tylko nasz Narrator jest wstanie to zobaczyć.

Hide stosujemy do myśli naszej postaci:
[hide]Co mam zrobić w takiej sytuacji, hmm? Jak użyje znów tej techniki to będzie on wstanie mnie trafić. Tak więc lepiej poczekam na jego ruch.[/hide]

NwcTalk stosujemy do rozmowy między graczami:
[talk]- Hej, musimy go zajść od tyłu - szepnąłem do kolegi. - Więc bądź w pogotowiu.[/talk]

Zastosowanie również może mieć to dla Narratora, który może odpisać dwóm osobom w jednym poście:
[talk]Gracz1
Wtedy też ujrzałeś przed sobą wielką bramę, która wiodła wprost do wioski.[/talk]

[hide]Gracz2
Przed bramą wioski zauważyłeś jakiegoś podejrzanego typka w czarnym płaszczu.[/hide]
No i oczywiście już poza tagiem dajemy informacje, kto jakiego taga ma odkryć.

- Odkrywa Hide.
- Odkrywa NwcTalk.




Jedna z bardziej istotnych spraw w grze jest rozwój postaci. Od Was zależy czego i jak szybko będziecie się uczyć lecz jest to ograniczone poniższymi zasadami.

Zdobywanie doświadczenia:
Doświadczenie (punkty exp) są przyznawane przez narratora za istotne fragmenty fabularne (np. pokonanie wroga) lub też za wielki wkład techniczny w wiadomość (np. bardzo dobry, szczegółowy opis odczuć/zachowania itd.). Po każdorazowym uzyskaniu 100 punktów postać przechodzi na kolejny poziom, a my decydujemy o przyznaniu dodatkowych punktów rozwoju (4) dla statystyk i (3) dla jutsu. Informujemy o tym naszego narratora.





Time Skip(TS) to inaczej przeskok czasowy naszej postaci. Na każdą postać przypada tylko jeden TS. Jest to przeskok w którym nasza postać nabywa nowe umiejętności i zdolności w czasie roku.
Warunki wykorzystania Time Skip'a:
- Postać musi wykonać minimum 5 misji drużynowych lub solowych (W przypadku Nukenina).
Za przeskok czasowy postaci odpowiedzialni są: Zeke.





Większość z nas zmierza do tego aby zdobyć wyższą rangę od aktualnej, lecz w rzeczywistości nie jest to takie proste. Każde zdobycie rangi odbywa się po przez inny sposób:

Chūnin - Co roku jedna z wiosek jest organizatorem egzaminu na Chūnin'a. Wytyczają swoje własne etapy zdawania. Zależne od zasad można przystąpić samemu, lub tylko drużynowo.
Jounin - Egzaminy na tę rangę odbywają się już wewnątrz wiosek. Można przystąpić samemu do egzaminu w każdym okresie czasu.
Special Jounin - Ta ranga jest już dla bardziej uzdolnionych Shinobi, aby przystąpić do egzaminu trzeba zostać do niego zaproszonym.
Reszta rang jest już zdobywana w wyjątkowych sytuacjach i działaniach.






Lokalizacja:
Tworzenie nowej lokacji wymaga trochę więcej wysiłku niż pisanie zwyczajnego postu. Na początku należy umiejscowić lokacje w przestrzeni, czyli napisać gdzie ma się znajdować dane miejsce i jak można się do niego dostać. Kolejna ważną rzeczą jest dokładny opis miejsca - przeszkód terenowych, rodzaju nawierzchni itp. Jest to bardzo potrzebne w przypadku prowadzenia walk na tym terenie. Raz wprowadzony opis obowiązuje na tej lokacji przez cały czas wiec jest to bardzo ważne.

Organizacja:
Aby założyć organizacje trzeba spełnij pierw następujące warunki.
1. Poziom powyżej 25lvl.
2. Przemyślany, jako tako związany ze swoją grą powód założenia.
3. Przed założeniem organizacji (wpisaniu jej w odpowiednie miejsce) musi posiadać przynajmniej 2 członków nie będących npc.

Temat z organizacją należy założyć >>TUTAJ<<.

Opis organizacji musi zawierać:
- Dokładne przedstawienie lidera w przypadku, gdy jest nim npc (organizacja założona przez narratora).
- Przedstawienie lidera - dokładność opisu zależy od gracza, gdyż ten, który robi temat jest jednocześnie liderem (organizacja założona przez gracza).
- Główne cele i założenia organizacji.
- Członkowie, w tym wyróżnieni npc i realni gracze (wiadomość ta może być ukryta).
- Historia organizacji, czyli jak została założona.
- Opis oraz lokalizacja siedziby (wiadomość ta może być ukryta).
- Ilość dostępnych miejsc.

Własne jutsu:
Swoją technikę musimy dość szczegółowo opisać:
- Określić rangę techniki.
- Sposób wykonania.
- Efekt wykonania.

 



                           

>> Wersja Lo-Fi <<
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Nwc-PBF build by Zeke © 2007
Theme xandgrey created by (spleen & Programosy) modified by Sasumi & Zeke
Copyright © 2007-2012 Wszystkie prawa zastrzeżone
W sprawie wymiany pisz na gg: Sasumi lub Zeke
Since 10.11.2007

pagerank


Gry w przeglądarce Top Lista Stron o Naruto By Ametrashi Naruto World Cup TOP50 Gry TopLista Naj Stron ANIME I MANGI Toplista gier - RPG, MMORPG, Fantasy, Gry Online


Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14