Naruto World Cup Strona G│ˇwna

   FAQ   Szukaj   Rejestracja   Grupy          Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj   

Poprzedni temat «» Nastŕpny temat
Werkander
Autor WiadomoŠ
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-06-03, 19:27   

Przez swoje uprzedzenia nie mog┬│a┬ zaufa├Ž nowym towarzysz┬▒, z ktˇrymi masz wype┬│ni├Ž misj├¬. Oczywi┬Âcie zapewnienia i mi┬│e usposobienie ich tylko wzbudza┬│y Twoje podejrzenia. Po zdziwieniu, ┬┐e mo┬┐esz wybra├Ž co b├¬dziesz jad┬│a po chwili wybra┬│a┬ ramen, gdy bli┬╝niacy i sensei wybrali kotleta schabowego z ziemniakami.
-W takim razie poprosz├¬ 3 porcj├¬ kotleta schabowego z ziemniakami i surˇwk┬▒ z bia┬│ej kapusty oraz jedn┬▒ du┬┐┬▒ porcj├¬ ramen - z┬│o┬┐y┬│ zamˇwienie Rotesu. Wszyscy czekali z niecierpliwo┬Âci┬▒ na powrˇt kelnera, ktˇry po odebraniu oczywi┬Âcie odszed┬│ od stolika. Bli┬╝niacy siedzieli w ciszy i przygl┬▒dali si├¬ Tobie w zamy┬Âleniu. Nowy sensei natomiast rozgl┬▒da┬│ si├¬ po barze. A┬┐ w ko├▒cu wypatrzy┬│ telewizor i zacz┬▒┬│ ogl┬▒da├Ž jaki┬ odtwarzany tam serial.
-Smacznego - po kilku minutach przyszed┬│ kelner z ramen i od razu si├¬ odezwa┬│. Postawi┬│ je przed Tob┬▒ i odszed┬│, wtedy bli┬╝niacy przestali patrze├Ž na Ciebie, najprawdopodobniej stwierdzili, ┬┐e patrzenie jak kto┬ je jest dla tej osoby kr├¬puj┬▒ce... Po ok. 1 minucie wrˇci┬│ ten sam kelner z reszt┬▒ zamˇwienia.
-Smacznego - powiedzia┬│, po czym odszed┬│. Bli┬╝niacy i Rotesu oczywi┬Âcie zacz├¬li je┬Â├Ž mˇwi┬▒c wcze┬Âniej - dzi├¬kujemy.
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Sasumi 
Special Narrator
Admin



Statystyki:
Wiek postaci: 11

Posty: 3033

Medale: 6 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-06-04, 15:34   

Po otrzymaniu swojego zamˇwienia dziewczynka podzi├¬kowa┬│a kelnerowi, gdy┬┐ uwa┬┐a┬│a, ┬┐e tak w┬│a┬Ânie nale┬┐y zrobi├Ž. W zasadzie przez te lata sp├¬dzone na tym ┬Âwiecie dzi├¬kowanie za cokolwiek wesz┬│o jej w nawyk. Mo┬┐e nie robi┬│a to z jakim┬ wielkim u┬Âmiechem, czy wdzi├¬czno┬Âci┬▒ ale jednak robi┬│a to zawsze.
Sasumi zabra┬│a si├¬ za jedzenie. Robi┬│a to wolno i ostro┬┐nie, gdy┬┐ zupa by┬│a zapewne gor┬▒ca. Dziewczyna nie zamierza┬│a zmienia├Ž swoich nawykˇw zwi┬▒zanych z robieniem wszystkiego powoli i ci┬▒g┬│ym spˇ┬╝nianiem si├¬ ze wzgl├¬du na nowych towarzyszy, tak wi├¬c zapewne sko├▒czy┬│a je┬Â├Ž d┬│ugo po towarzyszach.
Za posi┬│ek podzi├¬kowa┬│a i odsun├¬┬│a talerz na brzeg sto┬│u tak, aby kelnerowi ┬│atwiej by┬│o sprz┬▒tn┬▒├Ž brudne talerze.
Czeka³a co bêdzie dalej.
_____________________________
Karta postaci


"JeÂli myÂlisz, ┐e nie mo┐esz nic zmieniŠ - zmie˝ myÂlenie."

 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-06-04, 17:50   

Podczas jedzenia miêdzy nowymi towarzyszami nawi±za³a siê rozmowa.
-Ehm ciekawe co b├¬d├¬ w tej Konoha'sze robi├Ž... - westchn┬▒┬│ Nokari.
-Pewnie czy┬Âci├Ž buty Hokage - odezwa┬│ si├¬ od razu ┬┐artobliwie Makori.
-Wolê Hokage ni¿ nukeninom - odszczeka³ siê Nokari.
-Przesta├▒cie. Najprawdopodobniej zostaniesz przydzielony do dru┬┐yny, z ktˇr┬▒ aktualnie wspˇ┬│pracuje ten ch┬│opak, ktˇrego zabierzemy na poszukiwania - zareagowa┬│ Rotesu, uspakajaj┬▒c bli┬╝niakˇw.
-Przy okazji wiadomo co┬ wi├¬cej o tych nukeninach rzekomych? - zapyta┬│ Makori, o wiele powa┬┐niej ni┬┐ wcze┬Âniej.
-Nie za wiele. Wiadomo, ┬┐e dostali si├¬ do kraju pioruna statkiem i zdo┬│ali uciec oddzia┬│om ANBU, ktˇrzy strzeg┬▒ Konohy i Jej interesom. O ich umiej├¬tno┬Âciach na razie nie wiemy zbyt wiele. Za to znam ich nazwiska i stawki za g┬│owy. Niejaki Rokudo Roten 8.000 zen i Housu Marimo 27.000 zen. O tym drugim mog├¬ powiedzie├Ž tyle, ┬┐e by┬│ jouninem w Kumo-Gakure... - odpowiedzia┬│ sensei dru┬┐yny numer 21. Po tym nasta┬│a cisza, je┬┐eli si├¬ nie odezwa┬│a┬ w ┬┐adnym z momentˇw, ani teraz. Ch┬│opacy i m├¬┬┐czyzna jedli do┬Â├Ž szybko i chwilk├¬ potem zjedli. Ty jako, ┬┐e si├¬ nie ┬Âpieszy┬│a┬ zjad┬│a┬ ostatnia. Reszta dru┬┐yny kulturalnie, bez s┬│owa czeka┬│a na Ciebie. Gdy ju┬┐ zjada┬│a┬ Rotesu podszed┬│ do baru i zap┬│aci┬│. Nast├¬pnie opu┬Âci┬│ z bli┬╝niakami bar i wyruszali w dalsz┬▒ drog├¬.
-Hmm tak w ogˇle co mo┬┐esz nam powiedzie├Ž o sobie Sasumi? - kilka metrˇw dalej zapyta┬│ Ci├¬ sensei. Bli┬╝niacy szli jaki┬ metr przed wami, wi├¬c wszystko s┬│yszeli tym razem.
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Sasumi 
Special Narrator
Admin



Statystyki:
Wiek postaci: 11

Posty: 3033

Medale: 6 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-06-06, 18:11   

Sasumi dok┬│adnie przys┬│uchiwa┬│a si├¬ rozmowie. Wi├¬c mamy z┬│apa├Ž jaki┬ zbieg┬│ych ninja? To jest celem misji... skoro tak, to dlaczego tutaj jestem? Dziewczyna wiedzia┬│a ju┬┐ wi├¬cej, kolejne elementy uk┬│ada┬│y si├¬ w spˇjn┬▒ ca┬│o┬Â├Ž, w ktˇrej jednak Sasumi nie mog┬│am dostrzec siebie, to znaczy, nie wiedzia┬│a dlaczego zosta┬│a wybrana do tej misji. Mo┬┐liwe, ┬┐e by┬│ to zwyk┬│y przypadek, mo┬┐e nie by┬│o innych dost├¬pnych osˇb... Dziewczyna zdecydowa┬│a, ┬┐e przy najbli┬┐szej mo┬┐liwej okazji poruszy ten temat.
Idealna okazja nadarzy┬│a si├¬ krˇtko potem. Co mo┬┐esz nam powiedzie├Ž o sobie powtˇrzy┬│a w my┬Âlach po pytaniu jounin'a. Nic...
- Tak w┬│a┬Âciwie, dlaczego zosta┬│am przydzielona do waszej dru┬┐yny? - odpar┬│a ca┬│kowicie ignoruj┬▒c wcze┬Âniejsze pytanie.
_____________________________
Karta postaci


"JeÂli myÂlisz, ┐e nie mo┐esz nic zmieniŠ - zmie˝ myÂlenie."

 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-06-09, 20:10   

EXP +15 - za wczuwanie si├¬ w posta├Ž i ┬│adne, rozbudowane posty :)
_______________________________________________________

Zastanawia┬│a┬ si├¬ po tym co us┬│ysza┬│a┬Â, dlaczego zosta┬│a┬ przydzielona do dru┬┐yny, ktˇra ma pojma├Ž nukeninˇw. Twoje zastanawiania doprowadzi┬│y do tego, ┬┐e si├¬ w ko├▒cu odezwa┬│a┬ zapytana o swoj┬▒ osob├¬. Jednak zamiast odpowiedzie├Ž zada┬│a┬ pytanie, na ktˇre odpowiedzia┬│ Rotesu:
-Raikage wybiera┬│ trzeciego cz┬│onka dru┬┐yny... Okaza┬│o si├¬, ┬┐e jest nim cz┬│onkini, a dok┬│adniej Ty. Dlaczego? nie wiem... - powiedzia┬│ wzruszaj┬▒c ramionami, po czym doda┬│ - dlatego chcia┬│bym nieco wiedzie├Ž o Tobie, aby wiedzie├Ž co potrafisz, aby┬Âmy potem zrobili jak najbardziej optymalny plan. No i skoro sam Raikage Ci├¬ przydzieli┬│ to na pewno si├¬ przydasz... - doda┬│ z u┬Âmiechem. Szli┬Âcie dalej i bli┬╝niacy prowadzili. Tylko, gdy mˇwi┬│ ostatnie zdanie odwrˇcili g┬│owy, po czym szybko, aby┬Âcie nie zauwa┬┐yli odwrˇcili si├¬ znˇw do przodu i prowadzili dalej...
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Sasumi 
Special Narrator
Admin



Statystyki:
Wiek postaci: 11

Posty: 3033

Medale: 6 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-06-10, 13:25   

Chce wiedzie├Ž co potrafi├¬? Bzdura, nie idzie tak po prostu opowiedzie├Ž o swoich umiej├¬tno┬Âciach, to trzeba widzie├Ž po prostu. Co mu da, ┬┐e mu opowiem... Dziwne, osoba na takim stanowisku powinna doskonale wiedzie├Ž, ┬┐e to nie ma sensu... Mog├¬ opowiedzie├Ž o sobie wszystko, ale i tak plan b├¬dzie z┬│y... nie mo┬┐na pozna├Ž cz┬│owieka z opowie┬Âci. Zreszt┬▒... chyba sobie kpi je┬Âli my┬Âli, ┬┐e b├¬d├¬ o sobie opowiada├Ž osobie, ktˇrej nawet nie znam... Co z tego, ┬┐e to ten wielki, udaj┬▒cy mi┬│ego, krzykliwy facet stwierdzi┬│, ┬┐e mam nale┬┐e├Ž do tej dru┬┐yny...
Sasumi nie mia┬│a zamiaru opowiada├Ž o sobie, a gdyby nawet chcia┬│a, to nie wiedzia┬│a co by mo┬┐na by┬│o powiedzie├Ž. Przecie┬┐ nie by┬│a jaka┬ wyj┬▒tkowa, nie dokona┬│a ┬┐adnych wielkich rzeczy poza kilkakrotnym wyprowadzeniu z rˇwnowagi Raikage i rzucaniu w sensei'a poduszk┬▒. Co prawda zdawa┬│a sobie spraw├¬, z tego, ┬┐e jakie┬ tam plusy ma, w ko├▒cu to dzi├¬ki jej planowi pierwsza dru┬┐yna do jakiej nale┬┐a┬│a zmusi┬│a sensei'a do wycofania swojej marionetki. Tak, to by┬│y pi├¬kne czasy. Niestety ju┬┐ nigdy pˇ┬╝enij nie uda┬│o jej si├¬ zab┬│ysn┬▒├Ž. Od ka┬┐dej kolejnej dru┬┐yny stroni┬│a, z nikim nie prˇbowa┬│a si├¬ z┬┐y├Ž.
- Nie potrafi├¬ o sobie opowiedzie├Ž - odpar┬│a bez wi├¬kszego zastanowienia - nawet jakbym umia┬│a to co to da? Nie s┬▒dz├¬, aby z opowie┬Âci mo┬┐na by┬│o pozna├Ž czyje┬ mo┬┐liwo┬Âci...
_____________________________
Karta postaci


"JeÂli myÂlisz, ┐e nie mo┐esz nic zmieniŠ - zmie˝ myÂlenie."

 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-06-10, 16:10   

Rozmy┬Âla┬│a┬Â, dlaczego Rotesu mˇg┬│by chcie├Ž wiedzie├Ž to co powiesz o sobie. Dosz┬│a┬ bez problemu do wniosku, ┬┐e to nie ma sensu i ┬┐e po prostu m├¬┬┐czyzna co┬ kr├¬ci. Przypomnia┬│a┬ sobie, co robi┬│a┬ do tej pory i w sumie nie by┬│o te┬┐ si├¬ czym chwali├Ž, jednak czy on na pewno pyta┬│ o Twoj┬▒ przesz┬│o┬Â├Ž?
-Nie potrafisz powiedzie├Ž jakie znasz techniki, jakiej┬ Twojej taktyki prywatnej, ani nic takiego? - zapyta┬│ zdziwiony m├¬┬┐czyzna, po czym doda┬│ - przecie┬┐ to ka┬┐da osoba jest w stanie powiedzie├Ž...
-Daj jej spokˇj... Nied┬│ugo si├¬ sami dowiemy co potrafi... - odezwa┬│ si├¬ jeden z bli┬╝niakˇw, gdy Rotesu chcia┬│ ju┬┐ pyta├Ž o co chodzi, ten doda┬│ - mamy towarzystwo... Jakie┬ 2 km przed nami. Wygl┬▒daj┬▒ na jaki┬ bandytˇw... Co robimy?
-Podejd¼my bli¿ej, a wtedy siê zastanowiê - odezwa³ siê nowy sensei, po czym bli¼niacy prowadzili dalej.
_____________________
Pisz tutaj
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

                           

>> Wersja Lo-Fi <<
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Nwc-PBF build by Zeke © 2007
Theme xandgrey created by (spleen & Programosy) modified by Sasumi & Zeke
Copyright © 2007-2012 Wszystkie prawa zastrze┐one
W sprawie wymiany pisz na gg: Sasumi lub Zeke
Since 10.11.2007

pagerank


Gry w przegl▒darce Top Lista Stron o Naruto By Ametrashi Naruto World Cup TOP50 Gry TopLista Naj Stron ANIME I MANGI Toplista gier - RPG, MMORPG, Fantasy, Gry Online


Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapyta˝ do SQL: 28