Naruto World Cup Strona G│ˇwna

   FAQ   Szukaj   Rejestracja   Grupy          Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj   

Poprzedni temat «» Nastŕpny temat
Matishor
Autor WiadomoŠ
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-06-28, 22:49   Matishor

Jest to do┬Â├Ž ma┬│a wioska, w ktˇrej prawie wszystko jest z drewna. Dooko┬│a oczywi┬Âcie jest mur obronny wykonany rˇwnie┬┐ z drewna. O dziwo w tak odleg┬│ej od prawdziwej cywilizacji wiosce jest port. Oczywi┬Âcie jak to bywa w miejscach z portem mo┬┐na tutaj spotka├Ž rˇ┬┐ne bary, burdele i inne miejsca przeznaczone do rozrywki dla marynarzy i przyby┬│ych.
____________________________________________
Po kilku dniach p┬│yni├¬cia statkiem poprzez morze dotarli┬Âcie wreszcie do portu. O dziwo nawet tutaj s┬▒ ludzie. Podrˇ┬┐ bardzo Ci si├¬ d┬│u┬┐y┬│a, bo nie mia┬│e┬ co robi├Ž na tym statku. Wi├¬kszo┬Â├Ž czasu sp├¬dzi┬│e┬ na pok┬│adzie, bo by┬│a ┬│adna pogoda. Do┬Â├Ž du┬┐o si├¬ nawet opala┬│e┬ z nudˇw. Misune robi┬│a podobnie przez co mog┬│e┬ dok┬│adniej przyjrze├Ž si├¬ jej cia┬│u. Gdy dotarli┬Âcie do portu jednak┬┐e spa┬│e┬Â, a obudzi┬│ Ci├¬ do┬Â├Ž g┬│o┬Âny huk, ktˇry dobieg┬│ z g┬│o┬Ânikˇw, ktˇre by┬│y wmontowane w ka┬┐dym pokoju statku. Oznacza┬│ on w┬│a┬Ânie dotarcie na miejsce. Mia┬│e┬ pokˇj razem z Misune, ktˇra rˇwnie┬┐ si├¬ obudzi┬│a i usiad┬│a na ┬│ˇ┬┐ku.
-Witaj Shizou - powiedzia┬│a do Ciebie z lekkim u┬Âmiechem mimo, ┬┐e by┬│a niedospana.
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Mixer 
Shizuo Uchida


Statystyki:
Wiek postaci: 11

Posty: 161

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-06-28, 23:32   

Ca┬│a podrˇ┬┐ by┬│a jednym wielkim odpoczynkiem dla ch┬│opaka, zastanawia┬│ si├¬ dlaczego Sasumi zosta┬│a od┬│┬▒czona od grupy, i w jakim celu przydzielona do trˇjki nieznanych typˇw. Nuda osi┬▒ga┬│a dla Shizuo poziom krytyczny, a jedyn┬▒ atrakcj┬▒ by┬│o cia┬│o jego kole┬┐anki, chocia┬┐ i tak niezbyt dogodn┬▒. Obudzony przez huk Shizuo leniwie otworzy┬│ oczy i nie podnosz┬▒c si├¬ przekr├¬ci┬│ g┬│ow├¬ to w lewo, to w prawo. Po chwili podpar┬│ si├¬ na ┬│okciach i s┬│ysz┬▒c g┬│os Misune spojrza┬│ na ni┬▒.
- Czeee┬Â├Ž.. - ch┬│opak rˇwnie┬┐ si├¬ u┬Âmiechn┬▒┬│, po czym zaraz ziewn┬▒┬│. Po chwili wsta┬│ i uda┬│ si├¬ do ┬│azienki za┬│atwi├Ž porann┬▒ potrzeb├¬ ka┬┐dego faceta, a przy okazji reszte ┬│azienkowych spraw.
_____________________________
Karta Postaci!

Plecaak:
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e
500 zen

 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-06-29, 18:01   

Podczas drogi zastanawia┬│e┬ si├¬ nad rˇ┬┐nymi rzeczami. Po obudzeniu si├¬ jedynie obejrza┬│e┬ si├¬ dooko┬│a. Zauwa┬┐y┬│e┬Â, ┬┐e przez ma┬│e okna, ktˇre s┬▒ w waszym pokoju na tym statku wpada do┬Â├Ž du┬┐o ┬Âwiat┬│a. Najwyra┬╝niej szykowa┬│ si├¬ do┬Â├Ž s┬│oneczny dzie├▒. Odpowiedzia┬│e┬ po chwili dziewczynie i ruszy┬│e┬ do ┬│azienki, ktˇra by┬│a do┬Â├Ž ma┬│o przyjazna, jednak┬┐e niczego na szcz├¬┬Âcie w niej nie brakowa┬│o. Za┬│atwi┬│e┬ wszystko, co tam powiniene┬ zrobi├Ž, a dzi├¬ki temu uda┬│o Ci si├¬ w ko├▒cu dobrze rozbudzi├Ž.
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Mixer 
Shizuo Uchida


Statystyki:
Wiek postaci: 11

Posty: 161

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-06-29, 22:52   

Shizuo wyszed┬│ z ┬│azienki i od razu postanowi┬│ skierowa├Ž si├¬ na pok┬│ad, chc┬▒c odnale┬╝├Ž sensei'a. Po paru krokach jednak zda┬│ sobie spraw├¬, ┬┐e zapomnia┬│ o Misune, tak wi├¬c wrˇci┬│ si├¬ i zapyta┬│ czy idzie z nim, po czym niezale┬┐nie od jej odpowiedzi wyruszy┬│ ku celowi. Wychodz┬▒c na pok┬│ad, gdzie prawdopodobnie s┬│o├▒ce dawa┬│o si├¬ we znaki, ch┬│opak zacz┬▒┬│ rozgl┬▒da├Ž si├¬ za nauczycielem, przys┬│aniaj┬▒c twarz d┬│oni┬▒, gdy jednak nie mˇg┬│ go dojrze├Ž zapyta┬│ wspˇ┬│towarzyszki: - Wiesz gdzie on mo┬┐e by├Ž?
_____________________________
Karta Postaci!

Plecaak:
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e
500 zen

 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-06-30, 17:52   

Pierwsze co zrobi┬│e┬ po wyj┬Âciu z ┬│azienki to ruszy┬│e┬ na pok┬│ad, ale po chwili przypomnia┬│e┬ sobie o Misune.
-Znajd├¬ Ci├¬ potem - odpowiedzia┬│a Ci dziewczyna i uda┬│a si├¬ sama do ┬│azienki. Ty w tym czasie poszed┬│e┬ na pok┬│ad i zacz┬▒┬│e┬ szuka├Ž wzrokiem Fujiego. Jednak┬┐e nie mog┬│e┬ go nigdzie znale┬╝├Ž. By┬│o rzeczywi┬Âcie bardzo s┬│onecznie przez, co by┬│o Ci do┬Â├Ž trudno. Temperatura te┬┐ by┬│a wyj┬▒tkowo wysoka, a mianowicie oko┬│o 30 stopni. Przez to chcia┬│o Ci si├¬ pi├Ž. Po kilku minutach poszukiwa├▒ znalaz┬│a Ci├¬ Misune.
-Ju┬┐ jestem - odpowiedzia┬│a po cichu z delikatnym u┬Âmiechem. Wtedy pewnie dopiero co zada┬│e┬ swoje pytanie odno┬Ânie sensei'a.
-Pewnie jest jeszcze w swoim pokoju. Zaraz powinien przyj┬Â├Ž - gdy mˇwi┬│a drug┬▒ cz├¬┬Â├Ž swojej wypowiedzi zauwa┬┐y┬│e┬ jak Fujio wchodzi na pok┬│ad, ale... nie z pokoju lecz z l┬▒du. Podszed┬│ do was.
-Ruszajmy - powiedzia┬│ po prostu odwrˇci┬│ si├¬ i wyszed┬│ na l┬▒d. Tam poprowadzi┬│ do pierwszego lepszego baru. Misune oczywi┬Âcie ruszy┬│a za nim.
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Mixer 
Shizuo Uchida


Statystyki:
Wiek postaci: 11

Posty: 161

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-07-03, 20:20   

Ch┬│opak sta┬│ zdziwiony przez chwil├¬ i patrzy┬│ w plecy towarzyszy. Chwila by┬│a na tyle d┬│ug┬▒, ┬┐e gdy ruszy┬│ szed┬│ pare metrˇw za Misune. Lekko zirytowany przy┬Âpieszy┬│ kroku, prawie truchta┬│, by dogoni├Ž nauczyciela. - Sensei? Gdzie idziemy, i dlaczego Sasumi nie ma z nami? Wpadaj┬▒c do pierwszego lepszego baru, Shizuo zaj┬▒┬│ miejsce, ktˇre zosta┬│o mu wskazane, b┬▒d┬╝ wyznaczone przez nauczyciela. W razie gdy kto┬ chcia┬│by przyj┬▒├Ž zamˇwienie, ch┬│opak poprosi┬│ o wod├¬. Z powodu pogody by┬│ strasznie spragniony.
_____________________________
Karta Postaci!

Plecaak:
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e
500 zen

 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-07-04, 02:21   

Przez chwil├¬ zastanawia┬│e┬ si├¬ "sk┬▒d ona to wiedzia┬│a?" mimo, ┬┐e si├¬ pomyli┬│a, ale to inna sprawa. Nieco sta┬│e┬ i wpatrywa┬│e┬ si├¬, ale potem po chwili podbieg┬│e┬ nieco bli┬┐ej i zirytowany zada┬│e┬ swoje pytanie.
-Ma inn┬▒ misj├¬... Decyzja Raikage... - odpowiedzia┬│ spokojnie m├¬┬┐czyzna i szed┬│ dalej. Bar, do ktˇrego weszli┬Âcie oczywi┬Âcie by┬│ drewniany oraz bardzo ma┬│o osˇb tutaj by┬│o. Barman sta┬│ za barem i nic nie robi┬│. Praktycznie wszystkie stoliki by┬│y puste. Usiedli┬Âcie przy 3 od wej┬Âcia i zaraz podszed┬│ do was kelner.
-Poda├Ž co┬Â? - zapyta┬│ z delikatnym u┬Âmiechem.
-Tosty z serem i jaki┬ napˇj do tego - odezwa┬│ si├¬ Fujio, po czym doda┬│ - i co┬ dla tej dwˇjki - wskaza┬│ na Ciebie i Misune d┬│oni┬▒.
-Ja poprosz├¬ to samo - odpowiedzia┬│a po cichu Misune. Oczywi┬Âcie gdzie┬ tutaj Ty wyskoczy┬│e┬ ze swoj┬▒ wod┬▒. Kelner wrˇci┬│ po 15 minutach i postawi┬│ na stoliku wasze zamˇwienia. Sensei oczywi┬Âcie mu zap┬│aci┬│, a nast├¬pnie Twoi towarzysze zacz├¬li je┬Â├Ž...
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Mixer 
Shizuo Uchida


Statystyki:
Wiek postaci: 11

Posty: 161

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-08-22, 20:05   

Shizuo wypi┬│ swoj┬▒ wod├¬ do dna. Pragnienie usta┬│o, za to pojawi┬│ si├¬ g┬│ˇd. Ch┬│opak zrobi┬│ kwa┬Ân┬▒ min├¬, nie chcia┬│ przed┬│u┬┐a├Ž pobytu w barze, chcia┬│ w ko├▒cu dotrze├Ž do celu wyprawy, wi├¬c nie widz┬▒c innego wyj┬Âcia wypali┬│ w strone Misune: - Mog├¬ jednego? Zaraz po rzuceniu pytania na twarzy ch┬│opca pojawi┬│ si├¬ przyjazny u┬Âmiech, ktˇrym chcia┬│ sobie pomˇc. Oczywi┬Âcie gdy ta si├¬ zgodzi┬│a, ch┬│opak zacz┬▒┬│ je┬Â├Ž, je┬Âli nie, no cˇ┬┐.. Poprosi┬│ kelnera o kolejn┬▒ porcj├¬ dla siebie.
_____________________________
Karta Postaci!

Plecaak:
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e
500 zen

 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-08-30, 03:37   

G┬│ˇd rzeczywi┬Âcie by┬│ problemem w tym przypadku, wi├¬c postanowi┬│e┬Â... a raczej praktycznie bezmy┬Âlnie zapyta┬│e┬ Misune, czy mo┬┐esz nieco jej jedzenia.
-Tak... - powiedzia┬│a dziewczyna, nieco zawstydzi┬│a si├¬ przy tym. Jakby nie wiadomo o co chodzi┬│o... Tak wi├¬c wzi┬▒┬│e┬ Jej tosta i zjad┬│e┬Â, a nast├¬pnie poprosi┬│e┬ kelnera po porcj├¬ dla Ciebie, co on oczywi┬Âcie zrobi┬│.
-Smacznego - powiedzia┬│ do Ciebie kelner, gdy ju┬┐ przyniˇs┬│ Twoje jedzenie. A na to wszystko sensei pokiwa┬│ tylko g┬│ow┬▒ i zap┬│aci┬│ za Ciebie.
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Mixer 
Shizuo Uchida


Statystyki:
Wiek postaci: 11

Posty: 161

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-09-03, 20:33   

Ch┬│opak na odpowied┬╝ od razu wyci┬▒gn┬▒┬│ r├¬k├¬ po jedzenie, ale zatrzyma┬│ j┬▒ na chwilk├¬ widz┬▒c zachowanie dziewczyny. Wzi┬▒┬│ tosta i szybko go wszama┬│, by po chwili zaj┬▒├Ž si├¬ swoj┬▒ porcj┬▒, podan┬▒ przez kelnerzyn├¬. - Dzi├¬kuj├¬! Nie zwracaj┬▒c uwagi na sensei'a Shizuo wepchn┬▒┬│ po┬│ow├¬ drugiego tosta do ust. Z pe┬│n┬▒ buzi┬▒ zapyta┬│: - To so di┬ beziemy nobi├Ž? Je┬┐eli na twarzy nauczyciela zawita┬│o niezrozumienie, po┬│kn┬▒┬│ na raz to co w┬│a┬Ânie prze┬┐uwa┬│ i zapyta┬│ ponownie i wyra┬╝nie. Gdy sensei odpowiada┬│, d┬│ugo czy krˇtko, ch┬│opak wznowi┬│ jedzenie, s┬│uchaj┬▒c go uwa┬┐nie.
_____________________________
Karta Postaci!

Plecaak:
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e
500 zen

 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-09-03, 23:53   

Na twarzy Misune pojawi┬│ si├¬ u┬Âmiech, gdy dosta┬│e┬ swoj┬▒ porcj├¬. Ten u┬Âmiech za┬ poszerzy┬│ si├¬, gdy zapyta┬│e┬ senseia, co b├¬dziecie robi├Ž.
-W zasadzie musimy - zacz┬▒┬│ odpowiada├Ž swoim naturalnym tonem i nawet nie zareagowa┬│, ┬┐e mˇwisz z pe┬│n┬▒ buzi┬▒ - dosta├Ž si├¬ do pewnej ┬Âwi┬▒tyni... dawno zapomnianej i nie wiadomo gdzie ulokowanej ┬Âwi┬▒tyni. Tam znajdziemy to czego szukamy, potem nieco potrenujemy w niej i wracamy. - po tych s┬│owach opar┬│ si├¬ nieco bardziej o stˇ┬│ i czeka┬│ a┬┐ sko├▒czysz.
Misune podobnie do Ciebie s┬│ucha┬│a senseia.
-Dobra chod┬╝my - powiedzia┬│ Fujio podnosz┬▒c si├¬, gdy sko├▒czy┬│e┬ ju┬┐ je┬Â├Ž. M├¬┬┐czyzna po┬│o┬┐y┬│ pieni┬▒dze na stole i wyszed┬│ z baru, a Twoja kole┬┐anka z dru┬┐yny za nim. Ruszy┬│ on w stron├¬ l┬▒du.
Na zewn±trz praktycznie nic siê nie zmieni³o.
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Mixer 
Shizuo Uchida


Statystyki:
Wiek postaci: 11

Posty: 161

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-09-08, 20:07   

Shizuo przetrawi┬│ wiadomo┬Â├Ž wraz z tostami. Gdy sko├▒czy┬│, opar┬│ si├¬ i pomasowa┬│ chwil├¬ po brzuchu, po czym wsta┬│ i poszed┬│ za sensei'em i Misune. By┬│ lekko pogr┬▒┬┐ony w zadumie. Po opuszczeniu ch┬│opak nie rozgl┬▒da┬│ si├¬ raczej na boki, bo te okolice ju┬┐ widzia┬│. - Sensei.. Jakim cudem mamy znale┬╝├Ž te ┬Âwi┬▒tynie?
_____________________________
Karta Postaci!

Plecaak:
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e
500 zen

 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-09-09, 20:46   

-Liczy┬│em, ┬┐e Ty mi na to odpowiesz - odpowiedzia┬│ sensei do Ciebie bez okazywania emocji, w pe┬│ni oboj├¬tnie. Nawet si├¬ nie odwrˇci┬│ w Twoj┬▒ stron├¬. Sam by┬│ jakby zamy┬Âlony, najwyra┬╝niej sam nie mia┬│ poj├¬cia, jak znale┬╝├Ž t├¬ ┬Âwi┬▒tyni├¬.
-Popytajcie ludzi. Spotkajmy siê tutaj za godzinê - rzuci³ po kilku minutach i poszed³ prosto.
Miejsce, w ktˇrym si├¬ znajdowali┬Âcie by┬│o otoczone drzewami, a pomi├¬dzy nimi sta┬│y ┬│awki. Dalej mogli┬Âcie zobaczy├Ž, ┬┐e s┬▒ budynki. Ot znale┬╝li┬Âcie si├¬ w jakiej┬ alei.
-Kto by siê spodziewa³ takiego miejsca w tej wiosce... - powiedzia³a Misune i sta³a rozgl±daj±c siê dooko³a.
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

                           

>> Wersja Lo-Fi <<
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Nwc-PBF build by Zeke © 2007
Theme xandgrey created by (spleen & Programosy) modified by Sasumi & Zeke
Copyright © 2007-2012 Wszystkie prawa zastrze┐one
W sprawie wymiany pisz na gg: Sasumi lub Zeke
Since 10.11.2007

pagerank


Gry w przegl▒darce Top Lista Stron o Naruto By Ametrashi Naruto World Cup TOP50 Gry TopLista Naj Stron ANIME I MANGI Toplista gier - RPG, MMORPG, Fantasy, Gry Online


Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapyta˝ do SQL: 34