Naruto World Cup Strona G│ˇwna

   FAQ   Szukaj   Rejestracja   Grupy          Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj   

Poprzedni temat «» Nastŕpny temat
Przesuniŕty przez: Sasumi
2011-05-31, 21:44
Domek Takabi
Autor WiadomoŠ
Rivan 
Special Narrator
Szara Eminencja



Statystyki:
Wiek postaci: 12 latek

Posty: 5653

Medale: 6 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-10-29, 15:31   

- Hayate, jak zwykle uwa┬┐ny... czy┬Âcisz ty czasem uszy ch┬│opie? Mia┬│ by├Ž ptaszek nie ptaszysko, chodzi tylko o to ┬┐eby poinformowa┬│ Tsuchikage ┬┐e przychodzimy ┬┐eby┬Âmy nie mieli problemˇw. Dojdziemy tam innym ┬Ârodkiem transportu. Nawet wiem jakim. - powiedzia┬│ z lekkim u┬Âmiechem patrz┬▒c na Masazumiego. - Kartki zachowujecie. Zwiedza├Ž b├¬dziecie oczywi┬Âcie mogli, cho├Ž naturalnie b├¬d┬▒ miejsca do ktˇrych macie zakaz wst├¬pu z przyczyn bezpiecze├▒stwa. Egzamin egzaminem, ale miejsc kluczowych dla obrony wioski przejrze├Ž wam nie pozwol┬▒. Ale z zakupami problemˇw nie b├¬dzie. - wyja┬Âni┬│.
Sayumi na pytanie Hayate by┬│a mocno zdziwiona.
- Ale... wydawa┬│o mi si├¬ ┬┐e mia┬│e┬ sporo pieni├¬dzy. Ja za wiele nie wzi├¬┬│am, ┬Âpieszyli┬Âmy si├¬ na misj├¬.
- Mia┬│ ale jest debilem i ju┬┐ nie ma. -oznajmi┬│ Nezumi. - Wogˇle co za facet po┬┐ycza kas├¬ od swojej dziewczyny? Aha, uprzedzaj┬▒c pytanie, na mnie nie patrz, jeszcze mi tamtych dwˇch stˇw nie odda┬│e┬Â. Jak masz problemy z gotˇwk┬▒ to sam jeste┬ sobie winien. - o┬Âwadczy┬│. - Przy okazji, Takabi-san, co teraz zamierzasz?
- Zaopiekuj├¬ si├¬ Nakat┬▒, a┬┐ wyzdrowieje, a potem wracam do mojego klanu. Skoro ca┬│a ta sprawa si├¬ wyja┬Âni┬│a, to wiem ┬┐e mog├¬ wrˇci├Ž nie ryzykuj┬▒c wojny.
- W takim razie... - Nezumi podszed┬│ do niej - Trzymaj. - co jej da┬│ nie zauwa┬┐yli┬Âcie. - Na wszelki wypadek, plus prowizja za opiek├¬ nad moim podopiecznym.
- Ale ja nie mogê... - zaczê³a ale ch³opak jej przerwa³.
- Bierz, nie wybrzydzaj. W naszym interesie le┬┐y ┬┐eby┬ by┬│a ca┬│a i zdrowa, nie mˇwi┬▒c o tym ┬┐e mamy wobec ciebie d┬│ug wdzi├¬czno┬Âci. - oznajmi┬│. - A na nas ju┬┐ czas. Chyba ┬┐e kto┬ ma jeszcze jakie┬ pytania? SENSOWNE pytania. -doda┬│ spogl┬▒daj┬▒c wymownie na Hayate.
_____________________________
Karta
Plecak :
25 x Shuriken
16 x Kunai(8 z podczepionymi kibakufudami)
3 x Kibakufuda luzem
4 x Granat b│yskowy
5 x Granat dymny
2 x Fuuma Shuriken
4 x Banda┐
6 x Hyourougan
4 x pigu│ka uzupe│niaj▒ca krew
3 x gruboskˇrne chleby podrˇ┐ne
8 x jab│ek
3 x butelka wody
2 x laski suchej kie│basy
Katana
Zestaw Pierwszej pomocy
Kunai z tajemnicz▒ notatk▒
Kompas
Lina
Zestaw map(kraj ognia,ziemii,trawy,deszczu,wodospadu)
zen: 5590

"Ten, kto nie potrafi wyzbyŠ siŕ komfortu jaki daje nienawiŠ, i kto walczy tylko po to by niszczyŠ, nie ma honoru" - Shaasaal'hirtalkin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
CZaras 
My PyÂ

Statystyki:
Wiek postaci: 10

Posty: 2086

Medale: 7 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-10-29, 15:43   

Po ko├▒cu ostatniej wypowiedzi Nezumi'ego Tsukatani powiedzia┬│:
- To przygotujcie si├¬ do drogi ja musz├¬ sprz├¬t, ktˇry wyrzuci┬│em podczas walki pozbiera├Ž. To zajmie tylko chwil├¬. Po czym pobieg┬│ w poszukiwaniu przede wszystkich dwˇch rzeczy. Domy┬Âla┬│ si├¬, ┬┐e znalezienie shurikena demonicznego wiatru nie b├¬dzie problemem, bo to wielki sprz├¬t, ale z drewnianym pude┬│kiem mˇg┬│by by├Ž problem. Na pocz┬▒tek, wi├¬c poszukiwa┬│ ogromnego shurikena. Kiedy go ju┬┐ znalaz┬│ z┬│apa┬│ za uchwyt jedn┬▒ r├¬k┬▒, a drug┬▒ popychaj┬▒c t├¬p┬▒ stron├¬ zwin┬▒┬│ i w┬│o┬┐y┬│ do plecaka. Je┬Âli nie wpad┬│ na ┬Âlad bomby po drodze Yuki zacz┬▒┬│ sobie przypomina├Ž pole walki. Pami├¬ta┬│ przecie┬┐ mniej wi├¬cej gdzie pude┬│ko zderzy┬│o si├¬ z kamieniem, a daleko od tego punktu nie mog┬│o si├¬ znajdowa├Ž. Kiedy ju┬┐ odtworzy┬│ pole walki to poszuka┬│ miejsca, w ktˇrym sta┬│ on i tego, w ktˇrym sta┬│ blondyn przed pierwszy shunshinem. Poszed┬│ do miejsca, w ktˇrym sta┬│, a nast├¬pnie stara┬│ si├¬ przypomnie├Ž sobie gdzie nast┬▒pi┬│o zderzenie ska┬│y i bomby. Kiedy i to wyci┬▒gn┬▒┬│ ze swojej pami├¬ci poszed┬│ w to miejsce, wbi┬│ wzrok w ziemie i zacz┬▒┬│ poszukiwania. Kiedy ju┬┐ znalaz┬│ w┬│o┬┐y┬│ je do kieszeni i poszed┬│ do reszty dru┬┐yny.
- Nooo gotowy. A i jeszcze jedno pytanie. U┬┐yli┬Âcie pude┬│eczka z niespodziank┬▒? Powiedzia┬│.
_____________________________
ekwipunek:
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e,

KP
 1 * Narrator - Rivan
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Hayate 
GRACZ100LECIA


Statystyki:
Wiek postaci: 17

Posty: 1734

Medale: 5 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-10-30, 00:31   

-Do zobaczenia Takabi- chan. Mˇwi├¬ z u┬Âmiechem do dziewczyny.
-Musz├¬ jako┬ szybk┬▒ kas├¬ zarobi├Ž... Jakie┬ pomys┬│y jak dosta├Ž sporo pieni┬▒┬┐kˇw w krˇtkim czasie? Pytam spogl┬▒daj┬▒c po wszystkich.
_____________________________
PLECAK:
28 zen
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 paczka papierosˇw(20)
1 Zwˇj od ojca
Strˇj
2 x kastet
KP
 1 * Narrator - Rivan
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Rivan 
Special Narrator
Szara Eminencja



Statystyki:
Wiek postaci: 12 latek

Posty: 5653

Medale: 6 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-10-30, 01:06   

- Dobra. - powiedzia┬│ Nezumi na pro┬Âb├¬ tsukiego. Ch┬│opak szybko sczai┬│ pud┬│o i zgarn┬▒┬│ je. Gdy zada┬│ swoje pytanie Masazumi odpowiedzia┬│:
- Nie by┬│o okazji - i odda┬│ bombonierk├¬. Pˇ┬╝niej by┬│y porzegnania i nadszed┬│ czas na wymarsz.
- Dobra, oddalimy si├¬ troch├¬, a Potem Masazumi-san ┬Âci┬▒gnie to male├▒stwo... wiesz o czym mˇwi├¬. - oznajmi┬│ z u┬Âmiechem Nezumi patrz┬▒c na Masazumiego.
- Male├▒stwem bym tego nie nazwa┬│ - odpowiedzia┬│ facet z lekkim u┬Âmiechem. Nezumi Masazumi i Sayumi oddalili si├¬ zgodnie z poleceniem, i je┬Âli poszliscie za nimi do┬Â├Ž szybko znale┬╝li┬Âcie si├¬ w pewnym oddaleniu od domku. Masazumi prystan┬▒┬│ i nadgryz┬│ sobie palec, po czym wykona┬│...
- Kuchiyose no jutsu - i znale┬╝li┬Âcie si├¬ nagle sporo metrˇw nad ziemi┬▒... i to na grzbiecie czego┬ du┬┐ego i ┬│uskowatego.
- Mamy rannego, musimy szybko dosta├Ž si├¬ do Iwy. -Powiedzia┬│ Masazumi.
- Si├¬ robi - odpowiedzia┬│ CO┬Ž i ruszyli┬Âcie. i to cholernie szybko.
- Trzymajcie si├¬ chakr┬▒, jakby┬Âcie chodzili po drzwach. Wtedy na pewno nie zlecicie. -powiedzia┬│ Nezumi, g┬│ownie z my┬Âl┬▒ o Hayate i Sayumi bo reszta mia┬│a ju┬┐ do┬Âwiadczenie w transporcie na szybkich zwierzakach.

Hayate
+3 exp za ostro┬┐no┬Â├Ž i zdrowy rozs┬▒dek. A co tam, masz mi┬│ego narka wbrew pozorom;)
_____________________________
Karta
Plecak :
25 x Shuriken
16 x Kunai(8 z podczepionymi kibakufudami)
3 x Kibakufuda luzem
4 x Granat b│yskowy
5 x Granat dymny
2 x Fuuma Shuriken
4 x Banda┐
6 x Hyourougan
4 x pigu│ka uzupe│niaj▒ca krew
3 x gruboskˇrne chleby podrˇ┐ne
8 x jab│ek
3 x butelka wody
2 x laski suchej kie│basy
Katana
Zestaw Pierwszej pomocy
Kunai z tajemnicz▒ notatk▒
Kompas
Lina
Zestaw map(kraj ognia,ziemii,trawy,deszczu,wodospadu)
zen: 5590

"Ten, kto nie potrafi wyzbyŠ siŕ komfortu jaki daje nienawiŠ, i kto walczy tylko po to by niszczyŠ, nie ma honoru" - Shaasaal'hirtalkin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
CZaras 
My PyÂ

Statystyki:
Wiek postaci: 10

Posty: 2086

Medale: 7 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-10-30, 11:00   

Tsukatani odebra┬│ pude┬│ko i schowa┬│ w kieszeni bomb├¬. Mimo wszystko postanowi┬│ nie zadawa├Ž pyta├▒ i cierpliwie poczeka├Ž na ┬Ârodek transportu jaki mia┬│ ojciec za┬│atwi├Ž. Widz┬▒c, ┬┐e w┬│a┬Ânie dostali si├¬ na jakiego┬ wielkiego, ┬│uskowatego oczy Yuki'ego wysz┬│y z orbity. Oczywi┬Âcie ch┬│opak skupi┬│ chakr├¬ w stopach.
- ALE ZAJEBISTE! Wyda³ z siebie okrzyk podziwu Tsukatani. Nastêpnie spyta³ ojca:
- Tato czemu ja nie wiedzia┬│em, ┬┐e ty takie co┬ umiesz? I co wa┬┐niejsze czemu mnie tego nie nauczy┬│e┬Â? Mˇwi┬│ to nieco ┬┐artobliwym tonem. Po czym zada┬│ kolejne pytanie:
- A tak w┬│a┬Âciwie co to za stworzenie?
_____________________________
ekwipunek:
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e,

KP
 1 * Narrator - Rivan
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Hayate 
GRACZ100LECIA


Statystyki:
Wiek postaci: 17

Posty: 1734

Medale: 5 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-10-31, 00:09   

-Jo... fajne... Odpar┬│em skupiaj┬▒c odpowiedni┬▒ ilo┬Â├Ž czakry dla utrzymania rˇwnowagi.
-No w┬│a┬Ânie... Co to w ogˇle jest? Ej czym jeste┬Â?! Zapyta... wykrzycza┬│em do "czego┬Â".

W pewnym momencie skupi┬│em odpowiednio ma┬│┬▒ ilo┬Â├Ž czakry by przyzwa├Ž jednego z najmniejszych przedstawicieli, ktˇrych jestem w stanie przywo┬│a├Ž. (GG)
Przegryz³em palec(*chyba, ¿e nie muszê), wykona³em potrzebne pieczêci i przy³o¿y³em praw± d³oñ do lewego przedramienia.(tak, ¿e ptaszek pojawi siê na nim : D)
-Kuchyiose no jutsu.
-Siemka... (jego imi├¬ xD- kun/chan). Musisz polecie├Ž do Iwa- gakure, ┬┐eby przekaza├Ž Tsuchikage, ┬┐e zmierza do niego oddzia┬│ shinobi'ch z Kiri- gakure... i... sensei co┬ jeszcze?
_____________________________
PLECAK:
28 zen
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 paczka papierosˇw(20)
1 Zwˇj od ojca
Strˇj
2 x kastet
KP
 1 * Narrator - Rivan
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Rivan 
Special Narrator
Szara Eminencja



Statystyki:
Wiek postaci: 12 latek

Posty: 5653

Medale: 6 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-10-31, 10:56   

- Bo w tej chwili nie mia┬│ by┬ szans na przywo┬│anie czego┬ tak wielkiego - powiedzia┬│ nezumi. - Male├▒stwo jest chyba wi├¬ksze ni┬┐ Takasora.
- Wiesz ┬┐e nie lubi├¬ mowi├Ž o swojej pracy. -odpowiedzia┬│ ojciec. - To stworzenie to salamandra. Podobna do stosowanych przez s┬│ynnego Hanzo. A jak ci zale┬┐y mog├¬ ci├¬ nauczy├Ž to przywo┬│ywa├Ž jak dotrzemy do Iwy ale na co┬ tak wielkiego pˇki co nie licz.
Hayae zgodnie z zaleceniem przywo┬│a┬│ ptaszka. Najmniejszym zdatnym do u┬┐ycia jakie przywo┬│ywa┬│ to Takayoko i ona w┬│a┬Ânie si├¬ pojawi┬│a. Hayate powiedzia┬│ co mia┬│ powiedzie├Ž i spyta┬│ senseia o dalsze wskazˇwki. Ch┬│opak z u┬Âmiechem powiedzia┬│:
- Mo┬┐e najpierw by┬ j┬▒ obudzi┬│ co? - Istotnie ptaszyna spa┬│a w najlepsze. Jak zwykle z reszt┬▒. Sprawy wzi├¬┬│a w swoje r├¬ce Sayumi i spryska┬│a jej ┬│eb s┬│abiutkim Mizuyari. Reakcja by┬│a natychmiastowa. Ptaszyna wierzgn├¬┬│a si├¬ jak wystraszona kura i rykn├¬┬│a.
- Co jest?
- Masz kurs do iwy. Z pewnym opˇ┬╝nieniem zmierza zespˇ┬│ w sprawie Mayuriego, w tym 3 kandydatˇw do egazminu na chuunina, b├¬d┬▒ za par├¬ godzin nie wi├¬cej. Jeden z obecnych jest ci├¬┬┐ko poparzony i potrzebuje szybko pomocy medycznej. - powiedzia┬│ Nezumi.
- Dobra lece. Ale mogli┬Âcie ┬Âci┬▒gn┬▒├Ž mojego brata, takie akcje to jego dzia┬│ka.
- Nie marud┬╝, jazda. -skomentowa┬│ Nezumi a ptaszyna odfrun├¬┬│a. O dziwo by┬│a nawet szybsza od jaszczura ktˇry zapierdziela┬│ jak ma┬│y motorek. Wygl┬▒da┬│o ┬┐e jazda nieco potrwa

Hayate
-30 chakra
_____________________________
Karta
Plecak :
25 x Shuriken
16 x Kunai(8 z podczepionymi kibakufudami)
3 x Kibakufuda luzem
4 x Granat b│yskowy
5 x Granat dymny
2 x Fuuma Shuriken
4 x Banda┐
6 x Hyourougan
4 x pigu│ka uzupe│niaj▒ca krew
3 x gruboskˇrne chleby podrˇ┐ne
8 x jab│ek
3 x butelka wody
2 x laski suchej kie│basy
Katana
Zestaw Pierwszej pomocy
Kunai z tajemnicz▒ notatk▒
Kompas
Lina
Zestaw map(kraj ognia,ziemii,trawy,deszczu,wodospadu)
zen: 5590

"Ten, kto nie potrafi wyzbyŠ siŕ komfortu jaki daje nienawiŠ, i kto walczy tylko po to by niszczyŠ, nie ma honoru" - Shaasaal'hirtalkin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Hayate 
GRACZ100LECIA


Statystyki:
Wiek postaci: 17

Posty: 1734

Medale: 5 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-11-01, 01:21   

-W┬│a┬Ânie Nezumi- sensei... Nie wiem czy gada┬│e┬ z Takasuke- kun, ale mamy go przez jaki┬ czas nie przywo┬│ywa├Ž... Troch├¬ si├¬ zam├¬czy┬│. Mˇwi├¬ do sensei'a, kiedy Takayoko wspomnia┬│a o swoim bracie.
-Sensei. A tak w ogˇle... to ten egzamin kiedy si├¬ odbywa? Pytam po chwili.

-Egzamin jest w Iwa- gakure? Pytam spogl┬▒daj┬▒c po wszystkich.
_____________________________
PLECAK:
28 zen
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 paczka papierosˇw(20)
1 Zwˇj od ojca
Strˇj
2 x kastet
KP
 1 * Narrator - Rivan
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
CZaras 
My PyÂ

Statystyki:
Wiek postaci: 10

Posty: 2086

Medale: 7 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-11-02, 13:44   

- Male├▒stwo? Spyta┬│ patrz┬▒c to na Masazumiego to na Nezumiego ciekawy pochodzenia tego niecodziennego imienia szczegˇlnie dla tak sporego stworzenia.
- Hanzo... Legendarny przywˇdca ame-gakure Hanzo z Salamander? Cz┬│owiek, ktˇry w pojedynk├¬ pokona┬│ ca┬│┬▒ trˇjk├¬ Saninˇw z konoha gakure. Cholera to jest gruba sprawa. Pewnie, ┬┐e chc├¬ si├¬ tego nauczy├Ž! Odpowiedzia┬│ na wypowied┬╝ ojca, a nast├¬pnie zacz┬▒┬│ zadawa├Ž pytania:
- Ale sk┬▒d masz pakt, ktˇry z teorii powinien znajdowa├Ž si├¬ w r├¬kach potomkˇw Hanzo, czyli w ame-gakure? A i klan i Mizukage-sama wiedz┬▒, ┬┐e masz takie fajne co┬ w posiadaniu?
_____________________________
ekwipunek:
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e,

KP
 1 * Narrator - Rivan
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Rivan 
Special Narrator
Szara Eminencja



Statystyki:
Wiek postaci: 12 latek

Posty: 5653

Medale: 6 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-11-02, 16:02   

- Egzamin... powinien by├Ž ju┬┐ jaki┬ czas temu ale Iwa si├¬ zabiera┬│a do tego jak pies do jerza. Wygl┬▒da na to ┬┐e ko├▒cu ruszyli siedzenia wi├¬cd nied┬│go si├¬ zacznie. - powiedzia┬│ Nezumi
- te¿ siê dziwiê ¿e go tak nazywa. - skomentowa³ Masazumi. - Nazwa³ go tak kiedy go przywo³a³em kilka lat temu...
- 5
-wtr┬▒ci┬│ Nezumi.
- ...i jak widzisz dalej to robi. Mo┬┐na o nim powiedzie├Ž wiele ale na pewno nie ┬┐e jest ma┬│y.
- Czepiacie siê.- skomentowa³ z usmiechem Nezumi
- A co do tego sk┬▒d to mam... to d┬│uga historia... nie chc├¬ o tym mˇwi├Ž. - powiedzia┬│ Masazumi tonem ko├▒cz┬▒cym dyskusj├¬.

Zasuwali┬Âcie kilka godzin, diabli wiedz┬▒ ile to faktycznie trwa┬│o ale d┬│ugo. W ko├▒cu zauwa┬┐yli┬Âcie zbli┬┐aj┬▒c┬▒ si├¬ Iw├¬(patrz opis nacji). Gdy byli┬Âcie przy wej┬Âciu jaszczur powiedzia┬│.
- No to jeste┬Âmy. Znikam. - jak powiedzia┬│ tak zrobi┬│.
Wyl┬▒dowali┬Âcie tu┬┐ przed bram┬▒ przy ktorej by┬│o dwˇch stra┬┐nikˇw. Jeden z nich trzyma┬│ pustr┬▒ butelk├¬ po Sake i gapi┬│ si├¬ na was jak wˇ┬│ na malowane wrota. Pˇ┬╝niej spojrza┬│ na flaszk├¬ i pieprzn┬▒┬│ ni┬▒ o ┬Âcian├¬. Wiele z niej nie zosta┬│o.
- pie***l├¬, nigdy wi├¬cej picia na s┬│u┬┐bie. - skomentowa┬│. Wida├Ž by┬│o ┬┐e jest, mo┬┐e nie totalnie nar┬▒bany, ale lekko podchmielony na pewno.
- Spokojnie, tego gada ja i na trze┬╝wo widzia┬│em. - powiedzia┬│ drugi.
- Czyli oni tu na prawdê stoj±. - spyta³ patrz±c na Sayumi ³akomym wzrokiem. - Fajnie.
- Wybacz ale jestem zaj├¬ta. -powiedzia┬│a z usmiechem Sayumi chwytaj┬▒c Hayate za r├¬k├¬. W tym momencie przyszed┬│ kto┬ trzeci. Dok┬│adniej ktosia. Dziewczyna by┬│a niewysoka, mia┬│a br┬▒zowe oczy, czarne w┬│osy, kolo 20 lat i by┬│a ca┬│kiem ┬│adna. Nie na tyle by wygra├Ž miss world ale wystarczaj┬▒co by nacieszy├Ž m├¬skie oko. Obrana by┬│a w jasn┬▒ koszulk├¬, jasne spodnie oraz kamizelk├¬ i koszulk├¬ Iwy.
- Wy jeste┬Âcie tymi z Kiri? ktˇry z was to ten ranny?
- Ja. - powiedzia³ Nezumi pokazuj±c rêkê.
- Paskudnie to wygl┬▒da, chod┬╝. - powiedzia┬│a i oboje poszli.
- Was te┬┐ zapraszamy. - powiedzia┬│ z u┬Âmiechem trze┬╝wy stra┬┐nik. - co b├¬dziecie tak sta├Ž przed drzwiami, witamy w skromnych progach.

Piszcie na ulicach Iwy.
Tsuki
-8 chakra
Hayate
-14 chakra
Za trzymanie siê w czasie jazdy.
_____________________________
Karta
Plecak :
25 x Shuriken
16 x Kunai(8 z podczepionymi kibakufudami)
3 x Kibakufuda luzem
4 x Granat b│yskowy
5 x Granat dymny
2 x Fuuma Shuriken
4 x Banda┐
6 x Hyourougan
4 x pigu│ka uzupe│niaj▒ca krew
3 x gruboskˇrne chleby podrˇ┐ne
8 x jab│ek
3 x butelka wody
2 x laski suchej kie│basy
Katana
Zestaw Pierwszej pomocy
Kunai z tajemnicz▒ notatk▒
Kompas
Lina
Zestaw map(kraj ognia,ziemii,trawy,deszczu,wodospadu)
zen: 5590

"Ten, kto nie potrafi wyzbyŠ siŕ komfortu jaki daje nienawiŠ, i kto walczy tylko po to by niszczyŠ, nie ma honoru" - Shaasaal'hirtalkin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

                           

>> Wersja Lo-Fi <<
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Nwc-PBF build by Zeke © 2007
Theme xandgrey created by (spleen & Programosy) modified by Sasumi & Zeke
Copyright © 2007-2012 Wszystkie prawa zastrze┐one
W sprawie wymiany pisz na gg: Sasumi lub Zeke
Since 10.11.2007

pagerank


Gry w przegl▒darce Top Lista Stron o Naruto By Ametrashi Naruto World Cup TOP50 Gry TopLista Naj Stron ANIME I MANGI Toplista gier - RPG, MMORPG, Fantasy, Gry Online


Strona wygenerowana w 0,46 sekundy. Zapyta˝ do SQL: 32