Naruto World Cup Strona G│ˇwna

   FAQ   Szukaj   Rejestracja   Grupy          Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj   

Poprzedni temat «» Nastŕpny temat
Teren pomi?dzy krajem ognia, a krajem wiatru.
Autor WiadomoŠ
Hayate 
GRACZ100LECIA


Statystyki:
Wiek postaci: 17

Posty: 1734

Medale: 5 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-11-01, 23:36   

Mˇwi┬│em ┬┐e b├¬dzie gorzej : D
+++++++++++++

Skupia┬│e┬ czakr├¬... skupia┬│e┬Â... I w sumie sam nie wiesz czy Ci si├¬ uda┬│o czy nie. Tak czy inaczej min├¬┬│o troch├¬ czasu...
-Kamiru! Kamiru! Us┬│ysza┬│e┬ pokrzykiwanie. Z pocz┬▒tku nie by┬│e┬ do ko├▒ca pewien kogo by┬│ to g┬│os, ale po chwili nie by┬│o w┬▒tpliwo┬Âci.
-Chod┬╝ tutaj! Kamiru! Us┬│ysza┬│e┬ ponownie... Nikt inny jak Twoja MAMUSIA sta┬│a kilkana┬Âcie metrˇw od Ciebie. By┬│a nieco rozmazana, podobnie jak ca┬│y teren dooko┬│a... Ale by┬│e┬ pewny, ┬┐e to ONA a nie kto┬ inny xD
_____________________________
PLECAK:
28 zen
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 paczka papierosˇw(20)
1 Zwˇj od ojca
Strˇj
2 x kastet
KP
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-11-02, 00:00   

Kamiru kumuluj┬▒c chakr├¬ mia┬│ zamkni├¬te oczy, co by nieco u┬│atwi├Ž sobie skupienie Gdy us┬│ysza┬│ g┬│os otworzy┬│ je. Mimo wirowania obrazu zdo┬│a┬│ zobaczy├Ž swoj┬▒ matk├¬. Ch┬│opak podniˇs┬│ si├¬ powoli z ziemi i postara┬│ si├¬ wyj┬▒├Ž z ziemi "parasol", a nast├¬pnie ruszy┬│ do┬Â├Ž wolno w stron├¬ kobiety.
-Jak si├¬ ciesz├¬, ┬┐e Ci├¬ widz├¬ - powiedzia┬│ z u┬Âmiechem, gdy by┬│ ju┬┐ do┬Â├Ž blisko.
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 1 * Narrator - Hayate
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Hayate 
GRACZ100LECIA


Statystyki:
Wiek postaci: 17

Posty: 1734

Medale: 5 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-11-02, 00:08   

Parasol wyj┬▒┬│e┬ i ruszy┬│e┬ w stron├¬ mamy. Szed┬│e┬Â... szed┬│e┬Â... jako┬ dziwnie d┬│ugo, a mamusia si├¬ nie przybli┬┐a┬│a. Nagle bardzo zakr├¬ci┬│o Ci si├¬ w g┬│owie przez co ponownie upad┬│e┬ na kolana wyrzucaj┬▒c tym samym parasol przed siebie.
Zmieni┬│o si├¬ rˇwnie┬┐ co┬ jeszcze... W stron├¬ Twojej mamy bieg┬│ shinobi z kunai'em w d┬│oni. Wydawa┬│o si├¬, ┬┐e ona... go nie widzi. W jednym momencie pojawi┬│ si├¬ przy jej boku i d┬╝gn┬▒┬│ kunai'em w szyj├¬... Ujrza┬│e┬ mnˇstwo krwi... i... zemdla┬│e┬Â. (tutaj mo┬┐esz opisa├Ž jaki┬ sen, za co exp mile widziany ;])

Obudzi┬│e┬ si├¬... Wpierw us┬│ysza┬│e┬ ogˇlny ha┬│as towarzysz┬▒cy kupcom, ktˇrzy si├¬ targuj┬▒... i ogˇlnie mnˇstwa ludzi. Otworzy┬│e┬ oczy i zobaczy┬│e┬Â, ┬┐e jeste┬ w jakim┬ pokoju i le┬┐ysz na ┬│ˇ┬┐ku. W pomieszczeniu by┬│o tylko okno, drzwi i ┬│ˇ┬┐ko. Wydawa┬│o si├¬, ┬┐e jest jasno, ale mimo to przez okno nie wpada┬│o zbyt wiele ┬Âwiat┬│a.

W pokoju nie by┬│o nikogo prˇcz Ciebie...
_____________________________
PLECAK:
28 zen
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 paczka papierosˇw(20)
1 Zwˇj od ojca
Strˇj
2 x kastet
KP
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-11-02, 01:08   

Straci┬│ przytomno┬Â├Ž. Kamiru nie mˇg┬│ wiedzie├Ž co si├¬ dzieje dooko┬│a. Jedynie co w jego g┬│owie mimo "choroby" by┬│ sen. Kamiru obudzi┬│ si├¬ w nieznanym mu miejscu. Zacz┬▒┬│ si├¬ po nim rozgl┬▒da├Ž, ale nie znalaz┬│ nic ciekawego. Obejrza┬│ dok┬│adnie swoje cia┬│o, nie obchodzi┬│y go za bardzo braki w odzie┬┐y, ale braki w sprz├¬cie. Oczywi┬Âcie przed „ogl├¬dzinami” podniˇs┬│ si├¬ z ┬│ˇ┬┐ka. Gdy ju┬┐ upewni┬│ si├¬, ┬┐e ma wszystko, albo ┬┐e czego┬ brakuje podszed┬│ do drzwi i je uchyli┬│ do┬Â├Ž ostro┬┐nie. Wyszed┬│ z pokoju…
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 1 * Narrator - Hayate
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Hayate 
GRACZ100LECIA


Statystyki:
Wiek postaci: 17

Posty: 1734

Medale: 5 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-11-02, 09:54   

Ubranie, podobnie jak ca┬│y ekwipunek le┬┐a┬│y na ziemi ko┬│o ┬│ˇ┬┐ka. Twoje cia┬│o... wygl┬▒da┬│o o dziwo normalnie. Wsta┬│e┬ lekko si├¬ chwiej┬▒c. Nadal czu┬│e┬ bˇl g┬│owy i by┬│e┬ nieco mokry. Nim zd┬▒┬┐y┬│e┬ doj┬Â├Ž do drzwi, one si├¬ otworzy┬│y... Kto tam sta┬│?
EIZO
-Kamiru... CO Ty robi┬│e┬ na ┬Ârodku pustyni? Zapyta┬│ oburzony.
-Jakby┬ nie wiedzia┬│, ┬┐e egzamin jest za chwil├¬... Przyszed┬│em po Ciebie bo ju┬┐ trzeba si├¬ zbiera├Ž do Iwa- gakure... T┬│umaczy├Ž si├¬ b├¬dziesz pˇ┬╝niej przed sam┬▒ Hokage. Masz 15 minut na ewentualne zakupy i z miejsca ruszamy. Mˇwi┬│ dalej, po czym wyszed┬│ ponownie.

Kiedy otworzy┬│e┬ drzwi okaza┬│o si├¬, ┬┐e jeste┬Â... w wiosce do ktˇrej zmierza┬│e┬Â.
================
Idziesz na exam czy chcesz byc nuk?
Jak idziesz to opisz w jednym po┬Âcie wszystko gdzie chodzisz, co kupujesz i ┬┐e tutaj wracasz xD Zapomnia┬│em, ┬┐e exam mia┬│ by├Ž na ko├▒cu pa┬╝ xD

full czakra
+10 exp za sen
_____________________________
PLECAK:
28 zen
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 paczka papierosˇw(20)
1 Zwˇj od ojca
Strˇj
2 x kastet
KP
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-11-02, 19:01   

Kamiru bardzo zdziwi┬│a obecno┬Â├Ž Eizo. Ch┬│opak zrobi┬│ a┬┐ krok do ty┬│u, gdy ten si├¬ zapyta┬│. Przyj┬▒┬│ pozycj├¬ do obrony, ale po chwili si├¬ opami├¬ta┬│ i stan┬▒┬│ rˇwniej.
-Wyszed┬│em za bramy potrenowa├Ž... I przy okazji pomˇc starszemu panu z pobliskiej wioski z zadaszeniem jego drewnianego domu... Jednak po treningu kto┬ mnie zaatakowa┬│. Zabrali mnie si┬│┬▒ i na skraju Suny im uciek┬│em. Wiedzia┬│em, ┬┐e nie pomy┬Âl┬▒, ┬┐e pobiegn├¬ w ┬Ârodek pustyni... my┬Âla┬│em, ┬┐e dotr├¬ do tamtej wioski jako┬Â... - powiedzia┬│ Kamiru z udawanym poirytowaniem - banda debili... potrafi┬▒ tylko zm├¬czonego, bez chakry cz┬│owieka zaatakowa├Ž! Po chwili ch┬│opak wzi┬▒┬│ swoje rzeczy i wyszed┬│ poszuka├Ž jakiego┬ miejsca, aby si├¬ umy├Ž. Potem wrˇci┬│ do tego pokoju. Usiad┬│ na ┬│ˇ┬┐ku i rozmy┬Âla┬│. O dziwo po poprzednich dniach nie czu┬│ nawet g┬│odu. Mimo przygotowania si├¬ i s┬▒dzenia, ┬┐e idzie Kamiru nie by┬│ pewny do ko├▒ca co zrobi... Czeka┬│ a┬┐ wrˇci Eizo... [hide]"Nie pochodzi z Konohy..." - przesz┬│o nagle Kamiru przez my┬Âl... Przypomnia┬│ sobie s┬│owa Echiko o Eizo.
-Eizo... powiedz mi co┬ - zacz┬▒┬│ ch┬│opak do┬Â├Ž dociekliwie, gdy jego sensei wrˇci┬│ - jak to jest opu┬Âci├Ž dawnych znajomych i rodzin├¬?
_________________________________
Daj 3-4 odpisy do podjêcia decyzji... xD
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 1 * Narrator - Hayate
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Hayate 
GRACZ100LECIA


Statystyki:
Wiek postaci: 17

Posty: 1734

Medale: 5 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-11-02, 20:11   

Twoja sprawa, ale dzisiaj to mˇj ostatni odpis ;] Jak nie zd┬▒┬┐ysz... ; >
====================
-Nie Twoja sprawa. By┬│a to odpowied┬╝... wr├¬cz nieunikniona. Wiedzia┬│e┬Â, ┬┐e Eizo do rozmowy nie jest zbyt skory. Od razu po tym wyszed┬│, a w drzwiach odpar┬│ tylko:
-15 minut. I ju┬┐ go nie by┬│o.

Jasnym by┬│o, ┬┐e jonnin nie b├¬dzie si├¬ za Tob┬▒ ugania┬│ i je┬┐eli za 15 minut Ciebie nie b├¬dzie... Nie pˇjdziesz z nim do Iwa- gakure. Samemu... raczej nie trafisz...
_____________________________
PLECAK:
28 zen
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 paczka papierosˇw(20)
1 Zwˇj od ojca
Strˇj
2 x kastet
KP
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-11-02, 20:34   

-Jestem gotˇw - rzuci┬│ Kamiru do Eizo i zacz┬▒┬│ i┬Â├Ž za nim.
-W zasadzie moja - doda┬│ po opuszczeniu pokoju - potrzebuj├¬ to wiedzie├Ž z pewnych... ehm... przyczyn - kontynuowa┬│ ch┬│opak - widz├¬, ┬┐e mi nie powiesz... - powiedzia┬│ na koniec i zacz┬▒┬│ przez chwil├¬ my┬Âle├Ž intensywniej.
-W takim razie mo┬┐e powiesz mi co┬ o Kafuu, na pewno wiesz? - zapyta┬│ po kilku minutach ciszy.
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 1 * Narrator - Hayate
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Hayate 
GRACZ100LECIA


Statystyki:
Wiek postaci: 17

Posty: 1734

Medale: 5 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-11-03, 21:54   

-Niebezpieczna organizacja, przez ktˇr┬▒ zgin├¬┬│o wiele ludzi... wielu te┬┐ zdradzi┬│o wiosk├¬. Wi├¬cej nie musisz wiedzie├Ž... jeste┬ za m┬│ody by si├¬ tym interesowa├Ž. Oznajmi┬│ jonnin po czym wyszed┬│ pierwszy.

Przez ca┬│┬▒ drog├¬ po pustyni szed┬│ mi├¬dzy Wami klon Eizo, ktˇrego r├¬ce tworzy┬│y co┬ w stylu... dachu, ktˇry by┬│ nad waszymi g┬│owami.

Przeprawa przez pustyniê zajê³a Wam ca³y dzieñ...

(SZCZERZE>>> NIE MAM CO TU OPISYWA├ć)

Po 5 dniach znalaz┬│e┬ si├¬ w Iwa- gakure. : D
TERAZ ZEKE CIE PRZEJMUJE : D
_____________________________
PLECAK:
28 zen
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 paczka papierosˇw(20)
1 Zwˇj od ojca
Strˇj
2 x kastet
KP
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-11-04, 21:10   

Kamiru szed┬│ ca┬│y czas z Eizo.
-Eizo... dzi├¬ki - rzuci┬│ po ok. godzinie ciszy Kamiru - dzi├¬ki, ┬┐e mnie uratowa┬│e┬Â...
Gdy dotarli do Kumo:
-Ehm sensei... jest taka pewna ma┬│a sprawa... - wskaza┬│ na swoje ubrania - wiesz gdzie mˇg┬│bym tutaj kupi├Ž jakie┬ nowe no i w sumie nieco sprz├¬tu - w tamtej wiosce na pustyni nie mia┬│em gdzie cokolwiek kupi├Ž...
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Nwc|Zeke 
Special Narrator
Administrator



Statystyki:

Posty: 1047

Medale: 5 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-12-04, 14:20   

Zaraz po dotarciu Eizo oznajmi┬│, ┬┐e tutaj jego droga si├¬ ko├▒czy. Tutaj przejmuje Ci├¬ egzaminacyjny opiekun Konohy, tak wi├¬c powodzenia. Po tych s┬│owach sensei znik┬│, a Ty nie dostaj┬▒c odpowiedzi musia┬│e┬ jak najszybciej znale┬╝├Ž jaki┬ sklep oraz swojego opiekuna. Po ulicach Iwy by┬│o wida├Ž sporo ludzi z innych wiosek, ktˇrzy zmierzali w jedn┬▒ stron├¬.
_____________________________
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-12-04, 20:37   

Na twarzy Kamiru pojawi³o siê niezadowolenie.
-Do zobaczenia - rzuci┬│ do Eizo i ruszy┬│ przej┬Â├Ž si├¬ po wiosce. Postanowi┬│ ruszy├Ž tam, gdzie szli inni ludzie, ale po drodze rozgl┬▒da┬│ si├¬ po budynkach, dok┬│adniej szuka┬│ jakiego┬ sklepu z ubraniami - bo jego by┬│o w drastycznym stanie - oraz miejsca, gdzie mˇg┬│by si├¬ wymy├Ž. Je┬┐eli znalaz┬│ pierwszy sklep to kupi┬│ sobie jakie┬ lu┬╝ne, dresowe spodnie i do tego koszulk├¬ oraz oczywi┬Âcie buty sportowe i poszuka┬│ miejsca, gdzie mo┬┐e si├¬ wymy├Ž, a tam si├¬ wymy┬│ i za┬│o┬┐y┬│ nowe ubrania (chodzi dok┬│adniej o bardziej niebieskie, lub br┬▒zowawe ubranie). Je┬┐eli odwrotnie to poszed┬│ poszuka├Ž najpierw sklepu, a potem wrˇci┬│ si├¬ wymy├Ž.
Potem znˇw ruszy┬│ tam, gdzie ludzie z innych wiosek.
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Nwc|Zeke 
Special Narrator
Administrator



Statystyki:

Posty: 1047

Medale: 5 (Wiecej...)

Wys│any: 2011-12-06, 00:01   

Dragonk
Znalezienie sklepˇw nie by┬│o zbytnie trudne, gdy┬┐ w┬│a┬Ânie one zarabiaj┬▒ na takich akcjach jak egzamin. Zakupiwszy to co by┬│o Ci potrzebne zacz┬▒┬│e┬ poszukiwania miejsca gdzie by┬│o mo┬┐liwe jakiekolwiek wymycie si├¬ z potu i brudu. Znalaz┬│e┬ si├¬ w jednej z ┬│a┬╝ni Iwa Gakure, przemywszy si├¬ ca┬│y poczu┬│e┬ od razu si├¬ ┬Âwie┬┐y i czysty. Do szcz├¬┬Âcia brakowa┬│o Ci jeszcze zdanie egzaminu, ruszy┬│e┬ w kierunku wielkiej hali tak ja ca┬│a reszta geninˇw z wiosek.
Pisz w hali.

-80 Zen
_____________________________
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

                           

>> Wersja Lo-Fi <<
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Nwc-PBF build by Zeke © 2007
Theme xandgrey created by (spleen & Programosy) modified by Sasumi & Zeke
Copyright © 2007-2012 Wszystkie prawa zastrze┐one
W sprawie wymiany pisz na gg: Sasumi lub Zeke
Since 10.11.2007

pagerank


Gry w przegl▒darce Top Lista Stron o Naruto By Ametrashi Naruto World Cup TOP50 Gry TopLista Naj Stron ANIME I MANGI Toplista gier - RPG, MMORPG, Fantasy, Gry Online


Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapyta˝ do SQL: 34