Naruto World Cup Strona G│ˇwna

   FAQ   Szukaj   Rejestracja   Grupy          Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj   

Poprzedni temat «» Nastŕpny temat
Miasto Fukuoka
Autor WiadomoŠ
Katsuo Hidoi 
Gentleman


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 59

Medale: Brak

Wys│any: 2012-05-22, 23:48   

Katsuo wsta┬│ chowaj┬▒c znalezione rzeczy w zakamarkach ubrania, po czym ponownie obrzuci┬│ le┬┐┬▒cego m├¬┬┐czyzn├¬ pozornie beznami├¬tnym spojrzeniem, jakie w jego wyobra┬╝ni powinno charakteryzowa├Ž zimnokrwistych zabˇjcˇw.
- Ustalmy sobie co┬Â, dobrze? - Rzuci┬│ mo┬┐liwie wypranym z emocji g┬│osem. - Wspˇ┬│praca z nami le┬┐y w Twoim interesie. Le┬┐ tu grzecznie i nie prˇbuj ┬┐adnych g┬│upich sztuczek, a bankowo wyjdziesz z tego w jednym kawa┬│ku. Je┬Âli jednak przyjdzie Ci na my┬Âl jakikolwiek g┬│upi pomys┬│ osobi┬Âcie zadbam o to, by┬ nast├¬pn┬▒ noc sp├¬dzi┬│ w kilkudziesi├¬ciu miejscach rˇwnocze┬Ânie. Rozumiemy si├¬?
Ko├▒cz┬▒c zdanie Hidoi uniˇs┬│ praw┬▒ d┬│o├▒ prezentuj┬▒c czarne, ostre szpony. Zgi┬▒┬│ i wyprostowa┬│ palce, jakby co┬ rozdziera┬│.
_____________________________
^To te┐ jest czŕÂci▒ planu Madary.

Karta postaci: http://narutocup.pl/viewtopic.php?t=1182

Plecak : (Pocz▒tkowe Wyposa┐enie)
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e (specjalny rodzaj wytwarzany przed rˇd Hidoi).
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
N|meleander 
│apaŠ na gmailu :)


Statystyki:

Posty: 278

Medale: Brak

Wys│any: 2012-05-24, 09:57   

M├¬┬┐czyzna spojrza┬│ na Ciebie przera┬┐onym, pe┬│nym l├¬ku i nienawi┬Âci zarazem wzrokiem, po czym szybko pokiwa┬│ g┬│ow┬▒, tak jakby troch├¬ pochlipuj┬▒c. Zauwa┬┐y┬│e┬Â, ┬┐e pod┬│oga w okolicy jego gˇrnej cz├¬┬Âci spodni zrobi┬│a si├¬ mokra. M├¬┬┐czyzna zacz┬▒┬│ si├¬ troch├¬ trz┬▒┬Â├Ž. Najwyra┬╝niej p├¬ka┬│.
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Katsuo Hidoi 
Gentleman


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 59

Medale: Brak

Wys│any: 2012-05-25, 21:18   

Katsuo skin┬▒┬│ jedynie g┬│ow┬▒, po czym usiad┬│ na pod┬│odze i wspar┬│szy plecy o ┬Âcian├¬ zacz┬▒┬│ si├¬ zastanawia├Ž nad tym, co powinien w takiej sytuacji robi├Ž. Fuse by┬│ najpewniej zaj├¬ty bajerowaniem dziewczyny, ktˇr┬▒ sobie upatrzy┬│, a Kagenagi nigdzie nie by┬│o wida├Ž. Cˇ┬┐...pozostawa┬│o siedzie├Ž tu i strzec wi├¬┬╝nia czekaj┬▒c a┬┐ ktˇry┬ z nich si├¬ poka┬┐e.
_____________________________
^To te┐ jest czŕÂci▒ planu Madary.

Karta postaci: http://narutocup.pl/viewtopic.php?t=1182

Plecak : (Pocz▒tkowe Wyposa┐enie)
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e (specjalny rodzaj wytwarzany przed rˇd Hidoi).
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
N|meleander 
│apaŠ na gmailu :)


Statystyki:

Posty: 278

Medale: Brak

Wys│any: 2012-05-26, 07:52   

Powieka Fuse drga┬│a nieznacznie gdy sta┬│ przed Tob┬▒. Wrˇci┬│ przed chwil┬▒, nios┬▒c g┬│upkowato ┬Âmiej┬▒c┬▒ si├¬ kobiet├¬, ktˇr┬▒ obra┬│ sobie za cel, zanim u┬Âpi┬│ j┬▒ i zwi┬▒za┬│ w swoim pokoju. Cho├Ž stara┬│ si├¬ zachowa├Ž spokˇj, wida├Ž by┬│o, ┬┐e lekko dr┬┐y hamuj┬▒c swoj┬▒ w┬Âciek┬│o┬Â├Ž.
- Do jasnej cholery, Katsuo, czego nie zrozumia┬│e┬Â, kiedy mˇwi┬│em, ┬┐e "wszyscy", ktˇrych Ci pokaza┬│em s┬▒ Twoimi celami? - westchn┬▒┬│ - jeszcze nie ma wieczora, ale musimy ich wy┬│apa├Ž zanim si├¬ po┬│api┬▒. To nie jest operacja na kilka dni, ale na kilka godzin - t┬│umaczy┬│ stosunkowo spokojnie, cho├Ž wida├Ž by┬│o, ┬┐e jest wzburzony.
- Zosta┬│y nam cztery osoby. Na szcz├¬┬Âcie trzy z nich powinny by├Ž razem. Abe, jego mi├¬┬Âniak i jego narzeczona. Ostatnim zajmie si├¬ Kagenaga. Wstawaj, musimy dzia┬│a├Ž szybko - ponagli┬│ Ci├¬ Fuse.
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Katsuo Hidoi 
Gentleman


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 59

Medale: Brak

Wys│any: 2012-05-28, 17:15   

Katsuo spojrza┬│ na swego towarzysza oczyma tak spokojnymi, jak to tylko by┬│o mo┬┐liwe, po czym podniˇs┬│ si├¬ na nogi.
- Chod¼my wiêc.
K┬│ˇcenie si├¬ z Fuse nie mia┬│o najmniejszego sensu. Niby jak mia┬│ ┬Âledzi├Ž tyle osˇb naraz? Kto pilnowa┬│by ewentualnych je├▒cˇw? Sam powiedzia┬│ mu wcze┬Âniej, ┬┐e nie mo┬┐e nie docenia├Ž Shikiego wi├¬c zachowa┬│ si├¬ odpowiednio do tej rady. No cˇ┬┐, wida├Ž nie wszyscy potrafi┬▒ zrozumie├Ž, ┬┐e nie ka┬┐dy cel mo┬┐na spokojnie poderwa├Ž.
- Lepiej nie szalej, kolego. - Rzuci³ jeszcze do skrêpowanego mê¿czyzny - Pod drzwiami bêdzie sta³ nasz cz³owiek.
┬»adnego stra┬┐nika oczywi┬Âcie nie by┬│o, ale Shiki nie musia┬│ o tym wiedzie├Ž, nieprawda┬┐?
_____________________________
^To te┐ jest czŕÂci▒ planu Madary.

Karta postaci: http://narutocup.pl/viewtopic.php?t=1182

Plecak : (Pocz▒tkowe Wyposa┐enie)
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e (specjalny rodzaj wytwarzany przed rˇd Hidoi).
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
N|meleander 
│apaŠ na gmailu :)


Statystyki:

Posty: 278

Medale: Brak

Wys│any: 2012-05-30, 11:59   

Mieli┬Âcie szcz├¬┬Âcie, ca┬│a czwˇrka by┬│a w jednym miejscu, cho├Ž osobno, i tylko przywˇdca grupy siedzia┬│ razem ze swoja narzeczon┬▒ przy jednym stoliku. Przez nast├¬pn┬▒ godzin├¬ czekali┬Âcie, a┬┐ sko├▒cz┬▒ je┬Â├Ž i rusz┬▒ si├¬ z powrotem. I tu znˇw mieli┬Âcie szcz├¬┬Âcie. Ca┬│a czwˇrka pod┬▒┬┐y┬│a jedn┬▒ tras┬▒, przez opuszczone o tej wieczornej godzinie nadbrze┬┐a slumsˇw. Miejsce, gdzie czasem ludzie gin├¬li bez ┬Âladu i nikogo to specjalnie nie interesowa┬│o. Przed przywˇdc┬▒ grupy i jego narzeczon┬▒ pojawi┬│ si├¬ nagle Kagenaga, celuj┬▒c do nich z kuszy. Mi├¬┬Âniak grupy si├¬gn┬▒┬│ po katan├¬, jednak to by┬│o Twoje miejsce by zgodnie z napr├¬dce u┬│o┬┐onym planem uniemo┬┐liwi├Ž mu walk├¬. Ostatni z m├¬┬┐czyzn delikatnie kroczy┬│, gdy Fuse stoj┬▒c za nim popycha┬│ go no┬┐em z utkwion┬▒ ko├▒cˇwk┬▒ tu┬┐ pod jego kroczem i lew┬▒ d┬│oni┬▒ na jego karku.
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Katsuo Hidoi 
Gentleman


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 59

Medale: Brak

Wys│any: 2012-05-30, 20:00   

Katsuo nie marnowa┬│ czasu. Ugi┬▒┬│ kolana, jednocze┬Ânie si├¬gaj┬▒c prawic┬▒ po wisz┬▒cy pod lew┬▒ pach┬▒ shuriken demonicznego wiatru. Uchwyci┬│ bro├▒ za kˇ┬│ko i ju┬┐ w ruchu rozpostar┬│ ostrza za pomoc┬▒ zdecydowanego ruchu przedramienia i nadgarstka. Plan polega┬│ na tym, by - najlepiej po uprzednim stani├¬ciu za jego plecami - zacisn┬▒├Ž lew┬▒ r├¬k├¬ na dobywaj┬▒cej (lub ju┬┐ dzier┬┐┬▒cej) katany d┬│oni mi├¬┬Âniaka, a jednocze┬Ânie zaklinowa├Ž jego gard┬│o w przestrzeni pomi├¬dzy dwoma ostrzami shurikenu. Hidoi nie mˇg┬│ zabi├Ž, ani powa┬┐nie zrani├Ž celu, wi├¬c stara┬│ si├¬ tak dostosowa├Ž si┬│├¬ nacisku, aby ostre kraw├¬dzie metalowej gwiazdy jedynie zaznaczy┬│y swoj┬▒ obecno┬Â├Ž na szyi m├¬┬┐czyzny. W ten sposˇb wszelkie prˇby zrzucenia z siebie ch┬│opaka oznacza┬│yby dla stra┬┐nika poder┬┐ni├¬cie gard┬│a. Katsuo mia┬│ nadziej├¬, ┬┐e element zaskoczenia pozwoli mu na sprawne przeprowadzenie ca┬│ej akcji.
- Rzu├Ž to. - Powiedzia┬│by, gdyby wszystko posz┬│o dobrze.
_____________________________
^To te┐ jest czŕÂci▒ planu Madary.

Karta postaci: http://narutocup.pl/viewtopic.php?t=1182

Plecak : (Pocz▒tkowe Wyposa┐enie)
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e (specjalny rodzaj wytwarzany przed rˇd Hidoi).
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
N|meleander 
│apaŠ na gmailu :)


Statystyki:

Posty: 278

Medale: Brak

Wys│any: 2012-05-30, 20:53   

Mê¿czyzna powoli rzuci³ katanê na ziemiê.
- Ej, jestem tylko ochroniarzem, nic nie wiem, i nie b├¬d├¬ si├¬ rzuca┬│, to jak, mog├¬ i┬Â├Ž? - powiedzia┬│ unosz┬▒c lew┬▒, woln┬▒ d┬│o├▒ do gˇry, w ge┬Âcie poddania si├¬.
- Panowie, oddamy wam pieni┬▒dze, ale nie rˇbcie nam krzywdy, prosz├¬ - powiedzia┬│a kobieta, gdy Fuse odstawi┬│ ko┬│o niej i jej narzeczonego ostatniego z m├¬┬┐czyzn, po czym si├¬ cofn┬▒┬│, si├¬gaj┬▒c po ma┬│y flakonik, ktˇry podetkn┬▒┬│ im pod nos.
- ┬úadne perfumy, prawda? - u┬Âmiechn┬▒┬│ si├¬, podtykaj┬▒c im flakonik z trucizn┬▒ tu┬┐ pod nos, ka┬┐demu z kolei - oszukali┬Âcie nas przy sprzeda┬┐y tego ┬Âmiecia - warkn┬▒┬│ -mia┬│y by├Ž najlepsze perfumy, a dostali┬Âmy to gˇwno[b/] - powiedzia┬│ w┬Âciek┬│y.
- [b]Na pewno nie[b/] - zaprzeczy┬│a kobieta, w┬▒chaj┬▒c, -[b] mˇj narzeczony i jego firma nie zajmuj┬▒ si├¬ ha.. a.. a.. n..
- ca┬│a trˇjka osun├¬┬│a si├¬ powoli na ziemi├¬, zasypiaj┬▒c. Fuse podszed┬│ do ochroniarza wtykaj┬▒c mu fiolk├¬ pod nos i naciskaj┬▒c kunaiem w okolicach krocza, przy┬Âpieszaj┬▒c jego oddech.
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Katsuo Hidoi 
Gentleman


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 59

Medale: Brak

Wys│any: 2012-05-30, 21:49   

Katsuo sta┬│ w bezruchu nie odzywaj┬▒c si├¬ ani s┬│owem. Nie mia┬│ zamiaru luzowa├Ž uchwytu, ani cofn┬▒├Ž ostrzy tak d┬│ugo, jak to mo┬┐liwe. Dopiero, gdy poczu┬│, ┬┐e ochroniarz traci przytomno┬Â├Ž odj┬▒┬│ bro├▒ od jego szyi i powoli u┬│o┬┐y┬│ go na ziemi.
- Co teraz? - Rzuci³ przyw³aszczaj±c sobie katanê mê¿czyzny wraz z pochw±.
_____________________________
^To te┐ jest czŕÂci▒ planu Madary.

Karta postaci: http://narutocup.pl/viewtopic.php?t=1182

Plecak : (Pocz▒tkowe Wyposa┐enie)
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e (specjalny rodzaj wytwarzany przed rˇd Hidoi).
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
N|meleander 
│apaŠ na gmailu :)


Statystyki:

Posty: 278

Medale: Brak

Wys│any: 2012-06-06, 09:48   

- Idziesz spa├Ž - Fuse klepn┬▒┬│ Ci├¬ w rami├¬, gdy tylko Kagenaga znikn┬▒┬│ wam z widoku. Poczu┬│e┬Â, jak kr├¬ci Ci si├¬ w g┬│owie, i osuwasz si├¬ na ziemi├¬. Zobaczy┬│e┬Â, ┬┐e ta zbli┬┐a si├¬ do Twojej twarzy. Brudno-┬┐ˇ┬│ta, udeptana i twarda. Chcia┬│e┬ odruchowo wyci┬▒gn┬▒├Ž przed siebie r├¬ce, by zas┬│oni├Ž si├¬ przed upadkiem i przeturla├Ž si├¬ wstaj┬▒c, jednak zamiast tego, na moment, nim straci┬│e┬ przytomno┬Â├Ž zobaczy┬│e┬ jak twardy kawa┬│ek ziemi uderza w Twoj┬▒ twarz.

Piszesz teraz tutaj:
http://narutocup.pl/viewtopic.php?p=25901#25901
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

                           

>> Wersja Lo-Fi <<
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Nwc-PBF build by Zeke © 2007
Theme xandgrey created by (spleen & Programosy) modified by Sasumi & Zeke
Copyright © 2007-2012 Wszystkie prawa zastrze┐one
W sprawie wymiany pisz na gg: Sasumi lub Zeke
Since 10.11.2007

pagerank


Gry w przegl▒darce Top Lista Stron o Naruto By Ametrashi Naruto World Cup TOP50 Gry TopLista Naj Stron ANIME I MANGI Toplista gier - RPG, MMORPG, Fantasy, Gry Online


Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapyta˝ do SQL: 31