Naruto World Cup Strona G│ˇwna

   FAQ   Szukaj   Rejestracja   Grupy          Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj   

Poprzedni temat «» Nastŕpny temat
Smocza Arena
Autor WiadomoŠ
N|meleander 
│apaŠ na gmailu :)


Statystyki:

Posty: 278

Medale: Brak

Wys│any: 2012-07-10, 20:59   

Dziewczyna zatrzyma┬│a si├¬ w pˇ┬│ kroku, ┬│kaj┬▒c, przyk┬│adaj┬▒c zaci┬Âni├¬te pi┬▒stki do oczu, powstrzymuj┬▒c si├¬ przed wybuchem pe┬│nego bˇlu p┬│aczu. Sta┬│e┬ tak z ni┬▒ przez chwil├¬, gdy nagle us┬│yszeli┬Âcie kroki i z mroku korytarza wy┬│oni┬│ si├¬ m├¬┬┐czyzna, trzymaj┬▒cy w r├¬ku d┬│ugi, jednostronny miecz, o nieco zakrzywionej klindze. M├¬┬┐czyzna niemal natychmiast cofn┬▒┬│ si├¬ w pˇ┬│ kroku, tak by zakrywa┬│ go cie├▒ korytarza i by┬ mˇg┬│ widzie├Ž jedynie jego sylwetk├¬. Przez chwil├¬ nic nie robi┬│, jakby oceniaj┬▒c sytuacj├¬, zastanawiaj┬▒c si├¬, co zrobi├Ž dalej. Jego smuk┬│e d┬│onie nie porusza┬│y si├¬. Prawa, trzymaj┬▒ca miecz niemal przy styku r├¬koje┬Âci by┬│a swobodna, wyluzowana, jakby lu┬╝no widz┬▒c, opieraj┬▒c si├¬ na ci├¬┬┐arze dziwacznej broni. Jego druga r├¬ka zwisa┬│a lekko napi├¬ta, jakby przygotowuj┬▒c si├¬ do nag┬│ego skoku wzd┬│u┬┐ jego lewego boku.

Dziewczyna podskoczy┬│a do Ciebie, chc┬▒c chwyci├Ž Ci├¬ za rami├¬, widocznie poddenerwowana.
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Katsuo Hidoi 
Gentleman


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 59

Medale: Brak

Wys│any: 2012-07-13, 09:57   

Katsuo warkn┬▒┬│ niczym ranne szczeni├¬ jakiego┬ drapie┬┐nika, po czym p┬│ynnym ruchem wysun┬▒┬│ si├¬ przed dziewczyn├¬. Wci┬▒┬┐ jej nie ufa┬│, ale jaka┬ cz┬▒stka jego "ja" nie chcia┬│a pozwoli├Ž, aby kto┬ zrobi┬│ krzywd├¬ osobie, ktˇra sprawia wra┬┐enie tak s┬│abej i przera┬┐onej.
- Stˇj z ty┬│u. - Sykn┬▒┬│ do dziewcz├¬cia jednocze┬Ânie p┬│ynnym ruchem dobywaj┬▒c tasaka - Kim jeste┬ i czego chcesz?!
Ostatnie s┬│owa skierowane by┬│y oczywi┬Âcie do uzbrojonego m├¬┬┐czyzny. Nieludzkiego oczy Hidoi wpatrywa┬│y si├¬ w niego z napi├¬ciem. Ch┬│opak ustawi┬│ tasak poziomo na wysoko┬Âci piersi, tak, aby mˇc jak najszybciej zblokowa├Ž ewentualny cios. Lewym ramieniem prˇbowa┬│ jednocze┬Ânie odgrodzi├Ž dziewczyn├¬ od niebezpiecze├▒stwa. Katsuo ugi┬▒┬│ kolana i pochyli┬│ si├¬ lekko ku przodowi. Czeka┬│ na reakcj├¬ nieznajomego.
_____________________________
^To te┐ jest czŕÂci▒ planu Madary.

Karta postaci: http://narutocup.pl/viewtopic.php?t=1182

Plecak : (Pocz▒tkowe Wyposa┐enie)
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e (specjalny rodzaj wytwarzany przed rˇd Hidoi).
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
N|meleander 
│apaŠ na gmailu :)


Statystyki:

Posty: 278

Medale: Brak

Wys│any: 2012-07-19, 11:23   

Dziewczyna cofn├¬┬│a si├¬ kilka krokˇw, podczas gdy m├¬┬┐czyzna przed Tob┬▒ nagle przesun┬▒┬│ si├¬ w bok tak szybko, ┬┐e pozostawia┬│ za sob┬▒ rozwiewaj┬▒cy si├¬ obraz samego siebie. Poczu┬│e┬ ch┬│ˇd w momencie, w ktˇrym m├¬┬┐czyzna nagle ┬Âlizgiem przesun┬▒┬│ si├¬ na lewo, schylaj┬▒c g┬│ow├¬ i wyprowadzaj┬▒c ci├¬cie od prawego barku, ponad karkiem i schylon┬▒ g┬│ow┬▒, ledwie ┬Âlizgaj┬▒c mieczem. By┬│o to ci├¬cie, z jakim jeszcze si├¬ nie spotka┬│e┬Â, sztuczka, jakiej nie widzia┬│e┬ ani w akademii ninja, ani nigdzie indziej.
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Katsuo Hidoi 
Gentleman


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 59

Medale: Brak

Wys│any: 2012-07-19, 11:43   

Katsuo wyda┬│ z siebie jaki┬ nieartyku┬│owany syk, po czym sprˇbowa┬│ poderwa├Ž swˇj tasak tak, aby podbi├Ž ostrze przeciwnika. Facet by┬│ szybki, ale cios wykonany tak delikatnym, ┬Âlizgaj┬▒cym ruchem nie powinien by├Ž bardzo silny. Gdyby mu si├¬ uda┬│o ch┬│opak nie mia┬│ zamiaru traci├Ž cennego czasu, podczas ktˇrego podbity w gˇr├¬ miecz utrudnia┬│by nieznajomemu obron├¬. Hidoi ruszy┬│by wi├¬c przed siebie chc┬▒c z rozp├¬dem wbi├Ž kolano w krocze przeciwnika. Chyba tylko eunuchowie byli odporni na trafienie w ten konkretny punkt.
_____________________________
^To te┐ jest czŕÂci▒ planu Madary.

Karta postaci: http://narutocup.pl/viewtopic.php?t=1182

Plecak : (Pocz▒tkowe Wyposa┐enie)
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e (specjalny rodzaj wytwarzany przed rˇd Hidoi).
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
N|meleander 
│apaŠ na gmailu :)


Statystyki:

Posty: 278

Medale: Brak

Wys│any: 2012-07-20, 09:32   

Prˇbuj┬▒c podbi├Ž praw┬▒ d┬│oni┬▒ uzbrojon┬▒ w tasak u┬Âwiadomi┬│e┬ sobie nagle, ┬┐e ci├¬cie jest wyprowadzane na wysoko┬Âci Twojego ramienia. Drgn┬▒┬│e┬ nieprzyjemnie gry podczas bloku miecz obci┬▒┬│ Ci niemal ca┬│y serdeczny palec, oraz skrˇci┬│ trzy pozosta┬│e, serdeczny, ┬Ârodkowy oraz kciuk w miejscu zgi├¬cia zostawiaj┬▒c Ci tylko jedn┬▒ trzeci┬▒ ka┬┐dego z palcˇw, b┬▒d┬╝ po┬│ow├¬, w przypadku kciuka i nacinaj┬▒c palec wskazuj┬▒cy. Adrenalina w Twoim ciele spowodowa┬│a, ┬┐e przez chwil├¬ nie czu┬│e┬Â, co si├¬ sta┬│o, atakuj┬▒c swojego przeciwnika, chc┬▒c wbi├Ž mu kolano w krocze, jednak ten tn┬▒c obrˇci┬│ si├¬ do Ciebie bokiem w zwi┬▒zku z czym skutki Twojego ataku okaza┬│y si├¬ mizerne. Wpad┬│e┬ na swojego przeciwnika, wytr┬▒caj┬▒c go z rˇwnowagi, jednak pomimo to m├¬┬┐czy┬╝nie uda┬│o si├¬ kontynuowa├Ž obrˇt w kierunku ci├¬cia, przestawiaj┬▒c praw┬▒ stop├¬ za lew┬▒ i obracaj┬▒c si├¬. Dopiero teraz poczu┬│e┬ olbrzymi, piek┬▒cy bˇl w swojej prawej d┬│oni, s┬│ysz┬▒c plask jaki wyda┬│y uderzaj┬▒ce o mokr┬▒ od krwi ziemi├¬. A tak┬┐e syk, gdy Twoja krew zacz├¬┬│a si├¬ w┬┐era├Ž w pod┬│og├¬ i ┬Âciany. M├¬┬┐czyzna jak w ta├▒cu omiˇt┬│ spojrzeniem wszystko naoko┬│o po czym ustawi┬│ si├¬ w pozycji obronnej, a przez jego twarz przebieg┬│ spazm bˇlu. Zauwa┬┐y┬│e┬Â, ┬┐e i on zosta┬│ zraniony w d┬│o├▒, i trzyma swˇj miecz zaledwie dwoma palcami, szybko poprawiaj┬▒c uchwyt lew┬▒ d┬│oni┬▒, trzymaj┬▒c miecz mi├¬dzy wami.
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Katsuo Hidoi 
Gentleman


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 59

Medale: Brak

Wys│any: 2012-07-20, 15:24   

Bˇl przeszy┬│ zmys┬│y Katsuo niczym grot w┬│ˇczni s┬│omiany materac. Ch┬│opak zachwia┬│ si├¬ zaciskaj┬▒c ostre z├¬by i staraj┬▒c si├¬ za wszelk┬▒ cen├¬ st┬│umi├Ž krzyk, ktˇry cisn┬▒┬│ mu si├¬ na wargi. Uda┬│o si├¬ jedynie cz├¬┬Âciowo. Zginie tu. Ten pieprzony facet zabije go ot tak, zupe┬│nie bez powodu. Umrze nie wiedz┬▒c nawet dlaczego. Nie maj┬▒c poj├¬cia gdzie. Nie znaj┬▒c m├¬┬┐czyzny, ktˇrego ostrze b├¬dzie jego zgub┬▒. Nie wiedz┬▒c kim jest dziewczyna, ktˇr┬▒ zdecydowa┬│ si├¬ broni├Ž. Gor┬▒ce, gorzkie ┬│zy wype┬│ni┬│y jego oczy i sp┬│yn├¬┬│y po policzkach.

Cholera jasna. Cholera. Cholera. Cholera.

- Cholera! - Rykn┬▒┬│ na ca┬│e gard┬│o, po czym z ca┬│ej si┬│y zacisn┬▒┬│ okaleczon┬▒ d┬│o├▒ staraj┬▒c si├¬ jeszcze wzmocni├Ž krwotok - Niech ci├¬ cholera!

Po tych s┬│owach Hidoi zrobi┬│ krˇtki, ale gwa┬│towny krok do przodu wymachuj┬▒c zranion┬▒ r├¬k┬▒ tak, by mo┬┐liwie jak najwi├¬cej czarnej krwi jego klanu dolecia┬│o do stoj┬▒cego przed nim miecznika. Jednocze┬Ânie stara┬│ si├¬, aby krok nie by┬│ zbyt d┬│ugi - to mog┬│oby si├¬ przecie┬┐ sko├▒czy├Ž nabiciem si├¬ na katan├¬ wroga. Prˇbowa┬│ obserwowa├Ž ruchy przeciwnika celem unikni├¬cia ewentualnego ataku, ale nie wiedzia┬│ ile z tego, co powinien widzie├Ž przys┬│oni┬│ mu bˇl. Je┬Âli ma umrze├Ž to zrobi to postara si├¬ chocia┬┐, aby zabˇjca rˇwnie┬┐ nie wyszed┬│ z tego bez szwanku. Mia┬│ jeszcze lew┬▒ r├¬k├¬...mo┬┐e uda mu si├¬ skorzysta├Ž z jednej z technik swego rodu i wytworzy├Ž na niej, oraz na pozosta┬│ych palcach prawicy bojowe szpony-strzykawki?
_____________________________
^To te┐ jest czŕÂci▒ planu Madary.

Karta postaci: http://narutocup.pl/viewtopic.php?t=1182

Plecak : (Pocz▒tkowe Wyposa┐enie)
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e (specjalny rodzaj wytwarzany przed rˇd Hidoi).
 1 * Narrator - N|meleander
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
N|meleander 
│apaŠ na gmailu :)


Statystyki:

Posty: 278

Medale: Brak

Wys│any: 2012-07-21, 20:41   

Gdy zaatakowa┬│e┬Â, m├¬┬┐czyzna po prostu odskoczy┬│, unikaj┬▒c krwi. Mimo to poczu┬│e┬ nieprzyjemnie pieczenie w kilku punktach swojego cia┬│a, tak jakby kwas wbija┬│ Ci si├¬ w cia┬│o. Czu┬│e┬Â, ┬┐e powoli s┬│abniesz, a up┬│yw krwi wcale nie pomaga┬│.
M├¬┬┐czyzna, patrz┬▒c na Ciebie nagle naci┬▒┬│ sobie policzek przy szcz├¬ce, i poczu┬│e┬ jak ostre pieczenie i promieniuj┬▒cy bˇl bije od Twojej szcz├¬ki. M├¬┬┐czyzna powoli opu┬Âci┬│ miecz.
- Jeste┬Âmy w parze idioto, czego si├¬ szw├¬dasz z obcymi? - m├¬┬┐czyzna uwa┬┐nie Ci├¬ obserwowa┬│, najwyra┬╝niej jeszcze Ci nie ufaj┬▒c. - Jarzysz?
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Katsuo Hidoi 
Gentleman


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 59

Medale: Brak

Wys│any: 2012-07-21, 21:25   

Katsuo nie jarzy┬│. Pewnie w normalnych warunkach zrozumia┬│by wszystko kojarz┬▒c sytuacj├¬ z tym, co uda┬│o mu si├¬ zapami├¬ta├Ž z gobelinu. Utrata palcˇw, wykrwawienie i pewno┬Â├Ž zguby nie nale┬┐a┬│y jednak do "normalnych warunkˇw". Facet wpierw chcia┬│ bez wyra┬╝nego powodu poci┬▒├Ž go na plasterki, a potem nagle strofuje go jak jakie┬ niesforne dziecko? Ca┬│a sytuacja zakrawa┬│a na g┬│upi ┬┐art. Z ust ch┬│opaka wydoby┬│ si├¬ cichy chichot, ktˇry zacz┬▒┬│ powolutku narasta├Ž. Katsuo osun┬▒┬│ si├¬ na kolana i odgi┬▒┬│ g┬│ow├¬ ku gˇrze.
- A ty, pacanie? - Wykrztusi┬│ ┬Âmiej┬▒c si├¬ w g┬│os - Jeste┬Âmy w parze a Ty chcesz mnie zabi├Ž bez jednego pytania? Serio? Kto tu niby jest idiot┬▒?
Ch┬│opak powoli si├¬ uspokaja┬│ i jego ┬Âmiech stopniowo przeszed┬│ w urywany chichot.
_____________________________
^To te┐ jest czŕÂci▒ planu Madary.

Karta postaci: http://narutocup.pl/viewtopic.php?t=1182

Plecak : (Pocz▒tkowe Wyposa┐enie)
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e (specjalny rodzaj wytwarzany przed rˇd Hidoi).
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
N|meleander 
│apaŠ na gmailu :)


Statystyki:

Posty: 278

Medale: Brak

Wys│any: 2012-07-22, 20:59   

- Ty g┬│upku, gdybym si├¬ nie po┬│apa┬│, zdechliby┬Âmy tu obaj - m├¬┬┐czyzna opar┬│ miecz o ┬Âcian├¬, banda┬┐uj┬▒c sobie praw┬▒ d┬│o├▒, to, co zosta┬│o z jego odci├¬tych palcˇw, patrz┬▒c si├¬ na Ciebie z nieskrywan┬▒ nienawi┬Âci┬▒ i obrzydzeniem.
- Przez Ciebie straci┬│em cztery palce... - w┬Âciek┬│o┬Â├Ž kipia┬│a w jego g┬│osie - cztery palce, bo zobaczy┬│e┬ otwˇr mi├¬dzy nogami - mamrota┬│, jednak pomimo swojego zdenerwowania i ┬┐┬▒dzy krwi, jak┬▒ wobec Ciebie odczuwa┬│ nie czu┬│e┬ by mia┬│ zamiar zrobi├Ž Ci krzywd├¬, jakby si├¬ czego┬ ba┬│.
Nagle, uniˇs┬│ lew┬▒ d┬│o├▒ uderzaj┬▒c si├¬ jej wierzchem w prawy policzek, a Ty poczu┬│e┬ pot├¬┬┐nie pieczenie na swoim prawym, jakby kto┬ uderzy┬│ Ciebie.
- Zamknij si├¬ do cholery - m├¬┬┐czyzna najwyra┬╝niej nie mˇg┬│ wytrzyma├Ž Twojego chichotu, a cios jaki otrzyma┬│e┬ powoli sprawi┬│, ┬┐e zaczyna┬│e┬ si├¬ uspokaja├Ž.
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Katsuo Hidoi 
Gentleman


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 59

Medale: Brak

Wys│any: 2012-07-22, 21:50   

Ca┬│ym cia┬│em Katsuo wstrz┬▒sn├¬┬│y dreszcze. Nie, ich ┬╝rˇd┬│em nie by┬│ strach. To by┬│a w┬Âciek┬│o┬Â├Ž. Ten go┬Â├Ž wpierw chcia┬│ go zaszlachtowa├Ž bez wyra┬╝nego powodu, a teraz nagle prˇbuje go obwinia├Ž za to do czego sam doprowadzi┬│?
- Zamknij ryj, skurwielu... - g┬│os ch┬│opaka sta┬│ si├¬ cichy i zimny jak arktyczna noc - Wpierw atakujesz mnie bez powodu i okaleczasz...prˇbujesz zaszlachtowa├Ž nie sil┬▒c si├¬ nawet na zrozumienie kim jestem...odbierasz mi kawa┬│ d┬│oni z powodu w┬│asnej zwierz├¬cej agresji...A TERAZ PR├ôBUJESZ MNIE O COKOLWIEK OBWINIA├ć?! Z RADO┬ŽCI┬í UR┬»N├Ő SOBIE KOLEJNE PALCE TYLKO O TO, ┬»EBY┬Ž TY TE┬» JE STRACI┬ú, PIERDOLCU!
Ostatnie s┬│owo nie zosta┬│y ju┬┐ wypowiedziane - bardziej wywrzeszczane pe┬│nym bˇlu i w┬Âciek┬│o┬Âci rykiem. Hidoi by┬│ dopiero nastolatkiem, a ju┬┐ zosta┬│ kalek┬▒. Jak ma doj┬Â├Ž do czegokolwiek bez sprawnej r├¬ki? Jakim cudem ma spe┬│ni├Ž najmniejsze nawet marzenie je┬┐eli ju┬┐ teraz utraci┬│ pe┬│n┬▒ sprawno┬Â├Ž? ┬úzy sp┬│ywa┬│y po jego twarzy i z sykiem skapywa┬│y do plam czarnej jak smo┬│a krwi.
Ci├¬┬┐kie, ch┬│odne zm├¬czenie powoli rozlewa┬│o si├¬ po umy┬Âle i ciele Katsuo. Taki wybuch by┬│ dla jego wycie├▒czonego organizmu wyczerpuj┬▒cy.
_____________________________
^To te┐ jest czŕÂci▒ planu Madary.

Karta postaci: http://narutocup.pl/viewtopic.php?t=1182

Plecak : (Pocz▒tkowe Wyposa┐enie)
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e (specjalny rodzaj wytwarzany przed rˇd Hidoi).
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
N|meleander 
│apaŠ na gmailu :)


Statystyki:

Posty: 278

Medale: Brak

Wys│any: 2012-07-25, 00:10   

M├¬┬┐czyzna powoli doko├▒czy┬│ obwija├Ž sobie palce, po czym opar┬│ si├¬ o ┬Âcian├¬. Ty rˇwnie┬┐ poczu┬│e┬Â, jak nagle zakr├¬ci┬│o Ci si├¬ w g┬│owie. M├¬┬┐czyzna spojrza┬│ na Ciebie ci├¬┬┐ko dysz┬▒c.
- Nie widzia┬│e┬ gobelinu? - wydysza┬│ w┬Âciek┬│y. - My┬Âle├Ž nie umiesz? - wykrzykn┬▒┬│. - Nienormalny jeste┬Â?! Co, trudno by┬│o Ci zobaczy├Ž? - m├¬┬┐czyzna rˇwnie┬┐ nie zamierza┬│ si├¬ powstrzymywa├Ž, i z jego ust polecia┬│ szereg wyzwisk i obelg.
- Na razie to ja tutaj my┬Âl├¬, a Ty gonisz za ma┬│olat┬▒ - warkn┬▒┬│ m├¬┬┐czyzna. W jego oczach znˇw zobaczy┬│e┬ ch├¬├Ž zrobienia Ci krzywdy, ch├¬├Ž uderzenia, jednak nie mˇg┬│ Ci niczego zrobi├Ž, przez co wszystko si├¬ w nim jeszcze bardziej gotowa┬│o.
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Katsuo Hidoi 
Gentleman


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 59

Medale: Brak

Wys│any: 2012-08-04, 17:15   

Katsuo pokr├¬ci┬│ tylko z politowaniem g┬│ow┬▒. Ten go┬Â├Ž by┬│ g┬│upszy ni┬┐ przewidywa┬│a ustawa, wi├¬c wdawanie si├¬ z nim w jak┬▒kolwiek polemik├¬ nie mia┬│o najmniejszego sensu. Poza tym by┬│ ranny, nieco wykrwawiony i nieludzko wr├¬cz zm├¬czony. Powolnym, ci├¬┬┐kim ruchem otar┬│ ┬│zy ze swego policzka, po czym zerkn┬▒┬│ do ty┬│u w poszukiwaniu dziewczyny, ktˇrej bronienie tyle go kosztowa┬│o.
- Wszystko w porz±dku? - Spyta³by cicho, gdyby dziewczê wci±¿ tam sta³o.
_____________________________
^To te┐ jest czŕÂci▒ planu Madary.

Karta postaci: http://narutocup.pl/viewtopic.php?t=1182

Plecak : (Pocz▒tkowe Wyposa┐enie)
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e (specjalny rodzaj wytwarzany przed rˇd Hidoi).
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
N|meleander 
│apaŠ na gmailu :)


Statystyki:

Posty: 278

Medale: Brak

Wys│any: 2012-08-04, 18:10   

Dziewczyny jednak ju┬┐ tam nie by┬│o. Najwyra┬╝niej uciek┬│a, gdy walczyli┬Âcie. Powoli opad┬│e┬ na kolana, czuj┬▒c jak kr├¬ci Ci si├¬ w g┬│owie.
- Nie opatrzy┬│e┬ si├¬... - m├¬┬┐czyzna za Tob┬▒ rˇwnie┬┐ opad┬│ na kolana. Gdy poczu┬│e┬Â, ┬┐e nagle, p┬│ynnie opadasz reszt┬▒ cia┬│a w dˇ┬│, zd┬▒┬┐y┬│e┬ jeszcze zobaczy├Ž jak m├¬┬┐czyzna stara si├¬ czo┬│ga├Ž w Twoj┬▒ stron├¬, wyci┬▒gaj┬▒c d┬│o├▒. Nie zd┬▒┬┐y┬│e┬ zauwa┬┐y├Ž niczego innego, czuj┬▒c jak opadaj┬▒ Ci powieki i dopada Ci├¬ senno┬Â├Ž. Chcia┬│e┬ co┬ jeszcze powiedzie├Ž, ale zapomnia┬│e┬ co, oddaj┬▒c si├¬ w ramiona senne ramiona ┬Âmierci.


-----------------------------------------------------------------------------
Napisz na Pw. ┬»eby nie by┬│o, ┬┐e zmy┬Âlam - http://www.policja.pl/pal...acja_palca.html
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

                           

>> Wersja Lo-Fi <<
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Nwc-PBF build by Zeke © 2007
Theme xandgrey created by (spleen & Programosy) modified by Sasumi & Zeke
Copyright © 2007-2012 Wszystkie prawa zastrze┐one
W sprawie wymiany pisz na gg: Sasumi lub Zeke
Since 10.11.2007

pagerank


Gry w przegl▒darce Top Lista Stron o Naruto By Ametrashi Naruto World Cup TOP50 Gry TopLista Naj Stron ANIME I MANGI Toplista gier - RPG, MMORPG, Fantasy, Gry Online


Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapyta˝ do SQL: 34