Naruto World Cup Strona G│ˇwna

   FAQ   Szukaj   Rejestracja   Grupy          Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj   

Poprzedni temat «» Nastŕpny temat
Ukryty trakt
Autor WiadomoŠ
Sasumi 
Special Narrator
Admin



Statystyki:
Wiek postaci: 11

Posty: 3033

Medale: 6 (Wiecej...)

Wys│any: 2014-03-30, 21:12   

Sasumi nie dowierza┬│a temu co przed chwil┬▒ us┬│ysza┬│a. Zachowanie sensei'a by┬│o tak absurdalne, ┬┐e dziewczynka nie mia┬│a ju┬┐ nawet si┬│ si├¬ przeciwstawia├Ž, ani dyskutowa├Ž. Ten cz┬│owiek non stop by┬│ kim innym, non stop mˇwi┬│ co innego i co najgorsze jego ka┬┐de kolejne oblicze przeczy┬│o poprzedniemu. Nie by┬│ to sensei, ktˇrego dziewczynka zna┬│a wcze┬Âniej, by┬│ zupe┬│nie inn┬▒ osob┬▒, osob┬▒, ktˇra w oczach dziewczyny by┬│a ┬┐a┬│osna.
Sasumi nic nie odpowiedzia┬│a na bzdury, ktˇre wygadywa┬│ sensei. Dyskusja z nim nie mia┬│a sensu. Dziewczyna ruszy┬│a za m├¬┬┐czyzn┬▒ dostosowuj┬▒c swoje t├¬po do jego, aczkolwiek ca┬│y czas trzyma┬│a si├¬ z ty┬│u. Zdziwi┬│ j┬▒ kierunek jaki obra┬│ sensei. Jeszcze nie tak dawno temu mˇwi┬│, ┬┐e nie mo┬┐emy wrˇci├Ž do Kumo, a teraz szed┬│ w kierunku wioski.
- Co znaczy┬│o, ┬┐e mnie zostawisz? - spyta┬│a ┬│ami┬▒c tym samym swoje poprzednie postanowienie i z pe┬│n┬▒ ┬Âwiadomo┬Âci┬▒ zwracaj┬▒c si├¬ do sensei'a na "ty" - zostali┬Âmy tam poniewa┬┐ nie chcia┬│am i┬Â├Ž dalej, stwierdzi┬│e┬Â, ┬┐e Twoim obowi┬▒zkiem jest ochrona mnie, a teraz mˇwisz, ┬┐e mnie zostawisz... - wszystkie s┬│owa dziewczyna wypowiada┬│a tym samym nieco poirytowanym i znudzonym g┬│osem - przecie┬┐ to jaki┬ absurd... nie ma w tym ┬┐adnej logiki. Wiesz w ogˇle co robisz, gdzie idziemy, co si├¬ dzieje? Mam wra┬┐enie, ┬┐e oszala┬│e┬Â!
_____________________________
Karta postaci


"JeÂli myÂlisz, ┐e nie mo┐esz nic zmieniŠ - zmie˝ myÂlenie."

 1 * Narrator - Dragonk
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2014-04-01, 01:49   

-Oznacza┬│o to, co s┬│ysza┬│a┬Â. - Odpar┬│ pe┬│ni spokojnym i opanowanym g┬│osem. - Owszem stwierdzi┬│em, ┬┐e moim obowi┬▒zkiem jest ochrona Ciebie. Dodatkowo mam ┬Âwiadomo┬Â├Ž, ┬┐e nie zatrzymasz si├¬. - Spojrza┬│ w tym momencie na Ciebie, wyrˇwna┬│ z Tob┬▒ krok i kontynuowa┬│ ciszej, gdy poruszali┬Âcie si├¬ obok siebie.
-S┬│uchaj nie mam ┬┐adnego planu. Kto┬ mia┬│ si├¬ z nami spotka├Ž po drodze, ale jak wida├Ž nie dotar┬│ tutaj. Mo┬┐e to oznacza├Ž dwie rzeczy, albo kto┬ z Konohy go dorwa┬│, albo kto┬Â... z Kumo. Pewnie nie wiesz, co si├¬ sta┬│o podczas egzaminˇw. - W tym momencie spojrza┬│ za was, po czym tylko doda┬│. - Porozmawiamy o tym, jak b├¬d┬▒ jakie┬ korzystniejsze warunki. Co do kierunku nie martw si├¬. Nieopodal wioski jest miejsce, gdzie b├¬dziemy mogli si├¬ spokojnie uda├Ž i skontaktowa├Ž z odpowiednimi osobami... - Gdy sko├▒czy┬│ mˇwi├Ž przy┬Âpieszy┬│.
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Sasumi 
Special Narrator
Admin



Statystyki:
Wiek postaci: 11

Posty: 3033

Medale: 6 (Wiecej...)

Wys│any: 2014-04-02, 18:18   

- ┬Žwiadomo┬Â├Ž, ┬┐e si├¬ nie zatrzymam? - powtˇrzy┬│a drwi┬▒cym g┬│osem - ciekawe...
┬Žwietnie, po prostu wspaniale! Nie ma ┬┐adnego planu, nawet najmniejszego idziemy, po to ┬┐eby i┬Â├Ž.... A nie przepraszam, ┬┐eby si├¬ ukry├Ž. Ciekawe co dalej, mam si├¬ ukrywa├Ž przez ca┬│e ┬┐ycie?
Sasumi chyba po raz pierwszy w ┬┐yciu nie by┬│a oboj├¬tna na to co si├¬ dzieje. Co prawda w Kumo nikt na ni┬▒ nie czeka┬│ i oboj├¬tne by┬│o jej to w jakim miejscu b├¬dzie, jednak dziewczyna bardzo ceni┬│a sobie spokˇj i w┬│asne ┬│ˇ┬┐ko st┬▒d te┬┐ to wszystko co si├¬ teraz dzia┬│o niezbyt by┬│o jej na r├¬k├¬, tym bardziej, ┬┐e nic nie zale┬┐a┬│o od niej... W obecnej sytuacji nie mia┬│a wp┬│ywu na nic, nie mog┬│a ufa├Ž nikomu. Zapewne gdyby pojawi┬│ si├¬ teraz kto┬Â, kto poda┬│by racjonalne powody dla ktˇrych Sasumi mia┬│aby co┬ zrobi├Ž to dziewczynka zgodzi┬│aby si├¬ bez wi├¬kszego zastanowienia... Jednak nie by┬│o nikogo... By┬│a skazana na sensei'a. Nie mog┬│a nawet liczy├Ž na siebie, by┬│ tylko on, bo przecie┬┐ obecnie tylko on by┬│ osob┬▒ od ktˇrej mog┬│a si├¬ czego┬ dowiedzie├Ž. Nie mog┬│a post┬▒pi├Ž inaczej ni┬┐ pod┬▒┬┐a├Ž za nim... Smutne, ale prawdziwe. Dziewczyna u┬Âwiadomi┬│a sobie, ┬┐e sensei mˇwi┬│ prawd├¬... Nie zatrzyma si├¬... pˇjdzie za nim chocia┬┐by tylko po to aby mˇc rozpozna├Ž sytuacje i zaj┬▒c jakie┬ stanowisko... Do tego czasu nic nie mo┬┐e zrobi├Ž, nic prˇcz pod┬▒┬┐ania za sensei'em.
- Trudno ┬┐ebym wiedzia┬│a... - odpar┬│a zrezygnowana - jak ja to robi├¬... - doda┬│a ciszej, mˇwi┬▒c do siebie, jednak nie wykluczone, ┬┐e sensei mˇg┬│ us┬│ysze├Ž jej monolog - zawsz├¬ musz├¬ si├¬ w co┬ wpakowa├Ž...
_____________________________
Karta postaci


"JeÂli myÂlisz, ┐e nie mo┐esz nic zmieniŠ - zmie˝ myÂlenie."

 1 * Narrator - Dragonk
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2014-04-08, 21:23   

-Dobra nie wa┬┐ne. - Wspar┬│ do┬Â├Ž cicho.
Podrˇ┬┐owali┬Âcie jeszcze kilka godzin, a sensei albo zignorowa┬│ Twˇj monolog, albo go nie s┬│ysza┬│. Za┬ gdy Kumogakure by┬│o na horyzoncie m├¬┬┐czyzna skr├¬ci┬│ w prawo i nie min├¬┬│o wi├¬cej ni┬┐ 15 min, gdy znale┬╝li┬Âcie si├¬ w jakiej┬ ma┬│ej wiosce. Nic ciekawego w niej nie by┬│o ot kilka domˇw, a dooko┬│a ma┬│e ogrˇdki. Pewnie na potrzeby mieszka├▒cˇw.
Tam udali┬Âcie si├¬ do karczmy. By┬│a nieco wi├¬ksza od domostw, ale ca┬│a wykonana z drewna.
-No i jeste┬Âmy. - Rzek┬│ spokojnym g┬│osem, po czym wszed┬│ do ┬Ârodka. Wn├¬trze nie by┬│o o wiele lepsze. Wsz├¬dzie drewno, przypomina┬│o bardziej pijalnie ni┬┐ szanuj┬▒ce si├¬ przedsi├¬biorstwo. Po lewej bar, nieco dalej schody na drugie pi├¬tro, a reszta to stoliki, na niektˇrych sta┬│y jeszcze puste kufle. Nikogo poza barmanem w ┬Ârodku nie by┬│o.
-Jak chcesz mo┬┐esz co┬ szybko zje┬Â├Ž, ja sprawdz├¬ czy wszystko w porz┬▒dku. - Powiedzia┬│, po czym podszed┬│ do barmana, chwil├¬ pogada┬│ i wszed┬│ na gˇr├¬, znikaj┬▒c za drzwiami...
Pisz tutaj.
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

                           

>> Wersja Lo-Fi <<
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Nwc-PBF build by Zeke © 2007
Theme xandgrey created by (spleen & Programosy) modified by Sasumi & Zeke
Copyright © 2007-2012 Wszystkie prawa zastrze┐one
W sprawie wymiany pisz na gg: Sasumi lub Zeke
Since 10.11.2007

pagerank


Gry w przegl▒darce Top Lista Stron o Naruto By Ametrashi Naruto World Cup TOP50 Gry TopLista Naj Stron ANIME I MANGI Toplista gier - RPG, MMORPG, Fantasy, Gry Online


Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapyta˝ do SQL: 25