Naruto World Cup Strona G│ˇwna

   FAQ   Szukaj   Rejestracja   Grupy          Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj   

Poprzedni temat «» Nastŕpny temat
Polana
Autor WiadomoŠ
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2014-03-24, 21:48   

Po kilku godzinach dalszej drogi zaczyna┬│o si├¬ robi├Ž ciemno. By┬│e┬ coraz bardziej zm├¬czony, bo po┬Âwi├¬ca┬│e┬ do┬Â├Ž wiele energii obserwacji, jakby┬ si├¬ czego┬ spodziewa┬│. Cˇ┬┐ i tak by┬│o, zauwa┬┐y┬│e┬ na ziemi ┬Âlady, nie wygl┬▒da┬│y na ca┬│kiem ┬Âwie┬┐e, ale by┬│y. Wygl┬▒da┬│y na ┬Âlady geta (japo├▒skie drewniaki, czy jak je tam nazwa├Ž, tak czy inaczej pewnie wiesz o co chodzi). Przechodzi┬│y prostopadle do obranej przez was drogi. Przynajmniej tak to wygl┬▒da┬│o.
-┬Žlady? - Zapyta┬│ Nero, zauwa┬┐aj┬▒c je rˇwnie┬┐. - Co z tym robimy?
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Roten 
Rokudo


Statystyki:
Wiek postaci: 11

Posty: 568

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2014-03-28, 00:26   

Roten oboj├¬tnie wzruszy┬│ ramionami, rozejrza┬│ si├¬ po okolicy, po czym podszed┬│ do ┬Âladˇw i przykucn┬▒┬│ nad nimi. Po u┬│o┬┐eniu piasku (czy zosta┬│ ju┬┐ wyg┬│adzony na kraw├¬dziach przez wiatr i poddany wp┬│ywowi pogody) ocenia, czy ┬Âlady s┬▒ sprzed pi├¬tnastu minut, czy paru godzin. Kiedy zorientowa┬│ si├¬ lepiej lub gorzej, jak daleko mo┬┐e by├Ž teraz w┬│a┬Âciciel ┬Âladˇw - odpowiada bratu.
- Nic. Po prostu zachowajmy czujno┬Â├Ž i nie dajmy si├¬ zaskoczy├Ž.
Z kolei, je┬Âli ┬Âlady s┬▒ na tyle ┬Âwie┬┐e, ┬┐e ich w┬│a┬Âciciel mo┬┐e by├Ž do┬Â├Ž blisko - wtedy podnosi si├¬ i ciszej dodaje.
- Na wszelki wypadek pu┬Â├Žmy klony przed nami. Je┬Âli ktokolwiek nas wykryje, unikniemy bezpo┬Âredniej konfrontacji i w razie potrzeby zachowamy element zaskoczenia.
I ten plan realizuje, podzia┬│u dokonuj┬▒c w miejscu trudnym do dostrze┬┐enia, na wypadek gdyby byli obserwowani.
_____________________________
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2014-04-01, 01:25   

┬Žlady by┬│y nieco niewyra┬╝ne. Nie wygl┬▒da┬│y na kilka minut, co najmniej godzina, lub dwie musia┬│y min┬▒├Ž od kiedy kto┬ t├¬dy przechodzi┬│.
-Cˇ┬┐, jak uwa┬┐asz. - Odpar┬│ Nero, po tym doda┬│ - Skoro tak to ruszamy dalej, czy mo┬┐e gdzie┬ si├¬ zatrzymamy? Jest ju┬┐ ciemno, a w dodatku zapowiada si├¬ zimna noc.
Faktycznie ksi├¬┬┐yc by┬│ ju┬┐ w pe┬│ni i w zasadzie by┬│ jedyn┬▒ rzecz┬▒, ktˇra o┬Âwietla┬│a wam drog├¬. Dodatkowo sam odczuwa┬│e┬ troch├¬ zimno, bo by┬│ delikatny, ale zimny wiatr. Poza tym wszystkim odczuwa┬│e┬ zm├¬czenie i g┬│ˇd.
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Roten 
Rokudo


Statystyki:
Wiek postaci: 11

Posty: 568

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2014-04-05, 17:35   

- Nie wiem jak Ciebie, ale mnie podrˇ┬┐ troch├¬ ju┬┐ zm├¬czy┬│a. Poza tym robi si├¬ ch┬│odno, wi├¬c chyba najwy┬┐szy czas rozejrze├Ž si├¬ za jakim┬ miejscem do spania. Je┬Âli szybko co┬ znajdziemy, jutro mo┬┐emy wsta├Ž o ┬Âwicie i zapolowa├Ž. Co o tym my┬Âlisz, Nero?
Zaproponowa┬│ do┬Â├Ž standardowy tryb prowadzenia podrˇ┬┐y. Co prawda w├¬drˇwka noc┬▒ tak┬┐e mia┬│a swoje zalety, ale nie pozwala┬│a zachowa├Ž pe┬│ni si┬│, ktˇre by├Ž mo┬┐e b├¬d┬▒ im potrzebne na dniach. W g┬│owie Rotena wci┬▒┬┐ tkwi┬│y bowiem ostrze┬┐enia, jakie przekaza┬│a mu o miejscu do ktˇrego si├¬ zbli┬┐aj┬▒ przypadkowo spotkana kole┬┐anka.

Je┬Âli Nero przystanie na propozycje, to Rokudo rozpoczyna poszukiwania jakiego┬ przytulniejszego miejsca w okolicy. Mo┬┐e to by├Ž np. zapadlina przy korzeniach jakiego┬ drzewa lub po prostu miejsce dobrze os┬│oni├¬te od wiatru przez zaro┬Âla. Tam zamierza rozpali├Ž ogie├▒ i wypocz┬▒├Ž trzymaj┬▒c wart├¬ na zmian├¬ z bratem.
_____________________________
 1 * Narrator - Dragonk
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2014-04-08, 21:16   

-Mi odpowiada. - Odpar³ Nero na Twoj± propozycjê. - Ale pierwszy stoisz na warcie. - Doda³ po chwili.
Oboje zacz├¬li┬Âcie si├¬ rozgl┬▒da├Ž za jakim┬ miejscem, ale nie sz┬│o najlepiej. Min├¬┬│a dobra godzina zanim znalaz┬│e┬ odpowiednie - by┬│o du┬┐e drzewo, a dooko┬│a mniejsze i wi├¬ksze krzaki. Tak czy inaczej os┬│ania┬│o was z trzech stron, a ostatnia, cˇ┬┐ pozostaje warta.
-My┬Âlisz, ┬┐e si├¬ nada? - Zapyta┬│ Nero, po czym bez odpowiedzi po┬│o┬┐y┬│ si├¬. - Tylko nie za┬Ânij i rozpal jakie┬ ognisko, bo robi si├¬ zimno. - Doda┬│ znu┬┐onym g┬│osem.
Tak czy inaczej sam wpad┬│e┬ na ten pomys┬│, a je┬┐eli nie stawia┬│e┬ sprzeciwˇw to je rozpali┬│e┬ i rozpocz┬▒┬│e┬ wart├¬. (Zgodnie z Twoim odpisem ;)). Przez kilka najbli┬┐szych godzin nic si├¬ nie dzia┬│o, a Ty by┬│e┬ coraz bardziej senny i g┬│odny...
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Roten 
Rokudo


Statystyki:
Wiek postaci: 11

Posty: 568

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2014-04-11, 20:56   

Rokudo nie mia┬│ nic przeciwko trzymaniu warty jako pierwszy, wi├¬c skoro brat wola┬│ taki podzia┬│ - czym pr├¬dzej mrukn┬▒┬│ do niego, ┬┐eby szed┬│ ju┬┐ spa├Ž zamiast gada├Ž, po czym zabra┬│ si├¬ za rozpalanie ogniska. Gdy p┬│omie├▒ ogrzewa┬│ ju┬┐ ich skrawek ziemi usadawia si├¬ przy nim w siadzie skrzy┬┐nym i zachowuje czujno┬Â├Ž. Pocz┬▒tkowo tkwi w bezruchu wbijaj┬▒c spojrzenie to w niebo, to w okolic├¬, to w ogie├▒, w ko├▒cu rozgl┬▒daj┬▒c si├¬ po okolicy. W ko├▒cu robi si├¬ odrobin├¬ senny - wtedy wstaje, przeci┬▒ga si├¬, a na koniec dla rozbudzenia robi troch├¬ przysiadˇw. Pe┬│ni wart├¬ jeszcze godzin├¬, mo┬┐e pˇ┬│torej w zale┬┐no┬Âci od samopoczucia, po czym w ko├▒cu budzi brata i kiedy tylko ten si├¬ podniesie, Roten zajmuje wygrzany przez niego kawa┬│ek gleby.
_____________________________
 1 * Narrator - Dragonk
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2014-04-12, 22:53   

Po spe┬│nieniu warty obudzi┬│e┬ brata.
-Co... - Powiedzia┬│ zaspanym g┬│osem, po czym si├¬ podniˇs┬│. - A dobra... ju┬┐. - Po czym usiad┬│ przy ognisku, a Ty pospa┬│e┬ sobie.
Rano poczu┬│e┬ szarpanie za rami├¬ wsparte g┬│osem Nero. - Wstawaj. Bo za miesi┬▒c tam nie dojdziemy w takim tempie. - Niebo by┬│o ju┬┐ do┬Â├Ž jasne, a dodatkowo wygl┬▒da┬│o na to, ┬┐e zaj┬▒┬│ si├¬ on przy okazji zdobyciem jedzenia, bowiem nad ogniskiem piek┬│y si├¬ dwie kuropatwy.
M├¬┬┐czyzna wrˇci┬│ do ognisko i pilnowa┬│ potrawy.
-Przechadza┬│y si├¬ t├¬dy, jak by┬│em na warcie to i rzuci┬│em po shurikenie. - Powiedzia┬│ spokojnym tonem, gdy ju┬┐ si├¬ podnios┬│e┬ i do┬│┬▒czy┬│e┬ do niego. - Nadal uwa┬┐asz, ┬┐e powinni┬Âmy tam i┬Â├Ž? - Zagada┬│ do Ciebie, po czym wzi┬▒┬│ jednego z ptakˇw, ┬│api┬▒c za kij, na ktˇrym si├¬ piek┬│ i zacz┬▒┬│ powoli go je┬Â├Ž...
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Roten 
Rokudo


Statystyki:
Wiek postaci: 11

Posty: 568

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2014-04-17, 14:44   

Roten nie nale┬┐a┬│ do osˇb, ktˇre ┬│atwo obudzi├Ž, lecz gdy tylko poczu┬│ zapach pieczonego mi├¬sa problem znika┬│. Podniˇs┬│ si├¬ na tyle szybko, na ile mˇg┬│ i siad┬│szy w siadzie skrzy┬┐nym wbi┬│ wzrok w kuropatwy. Akurat by┬│y gotowe, wi├¬c zrobi┬│ to samo, co brat, lecz w przeciwie├▒stwie do niego zajada┬│ si├¬ szybko i na dodatek w mi├¬dzyczasie odpowiada bratu z pe┬│nymi ustami - zachowanie wprost do jego spokojnego i opanowanego usposobienia nie podobne.
- Raz si├¬ ┬┐yje, bracie, a co nie zabije to wzmocni. Chocia┬┐ ledwo uszed┬│em z ┬┐yciem z egzaminu wiele si├¬ tam nauczy┬│em. Musimy mierzy├Ž wysoko i podejmowa├Ž ryzyko, je┬Âli pragniemy zaj┬Â├Ž daleko... Poza tym nie wiem jak ty, ale ja jestem bardzo ciekaw, co si├¬ tam ┬Âwi├¬ci.
Po krˇtkiej pogaw├¬dce z bratem zamierza wsta├Ž, posprz┬▒ta├Ž obˇz, zebra├Ž manatki i wyruszy├Ž w dalsz┬▒ podrˇ┬┐.
_____________________________
 1 * Narrator - Dragonk
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Dragonk 
Kamiru Niyoru


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1072

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2014-04-17, 23:23   

Nero przygl┬▒da┬│ si├¬ Tobie jedz┬▒c, po czym gdy sko├▒czy┬│e┬ nadal jad┬│. Zd┬▒┬┐y┬│e┬ bez problemu sprz┬▒tn┬▒├Ž obˇz i zebra├Ž wszystko. Nie odezwa┬│ si├¬ on do Ciebie przez ten czas, a gdy sko├▒czy┬│ po prostu wyrzuci┬│ kawa┬│ek drewna, na ktˇrym trzyma┬│ kuropatw├¬ i ruszyli┬Âcie w dalsz┬▒ drog├¬.
-Jeste┬ pewny co do tego mierzenia wysoko? Mo┬┐e powinni┬Âmy zgarn┬▒├Ž chocia┬┐ jeszcze z dwie jakie┬ osoby, ktˇrym mo┬┐na zaufa├Ž. Mam z┬│e przeczucia co do tego miejsca. - Powiedzia┬│ nieco niepewnym g┬│osem Nero, gdy podrˇ┬┐owali┬Âcie dalej. - Tak czy inaczej uwa┬┐am, ┬┐e je┬┐eli wszystko pˇjdzie z tym dobrze to powinni┬Âmy po├Žwiczy├Ž. Tak czy inaczej z czasem mo┬┐e by├Ž coraz trudniej. Gorzej jak kto┬ pot├¬┬┐niejszy od wiosek si├¬ nami zainteresuje... - Doda┬│ chwil├¬ pˇ┬╝niej po czym si├¬ za┬Âmia┬│. - Dobra koniec ┬┐artˇw, mo┬┐emy przy┬Âpieszy├Ž?
_____________________________

Plecak:
18 Shurikenˇw,
1 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka z wod▒
Zen: 180
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

                           

>> Wersja Lo-Fi <<
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Nwc-PBF build by Zeke © 2007
Theme xandgrey created by (spleen & Programosy) modified by Sasumi & Zeke
Copyright © 2007-2012 Wszystkie prawa zastrze┐one
W sprawie wymiany pisz na gg: Sasumi lub Zeke
Since 10.11.2007

pagerank


Gry w przegl▒darce Top Lista Stron o Naruto By Ametrashi Naruto World Cup TOP50 Gry TopLista Naj Stron ANIME I MANGI Toplista gier - RPG, MMORPG, Fantasy, Gry Online


Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapyta˝ do SQL: 30