Naruto World Cup Strona G│ˇwna

   FAQ   Szukaj   Rejestracja   Grupy          Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj   

Poprzedni temat «» Nastŕpny temat
Przesuniŕty przez: Sasumi
2014-11-29, 09:42
Droga g?ˇwna
Autor WiadomoŠ
Sellen 
Zamaskowany Wampirek


Statystyki:
Wiek postaci: 10

Posty: 251

Medale: Brak

Wys│any: 2014-12-23, 15:18   

Rozbudzona przez Jiro odpowied┬╝ia┬│a nieco rozespanym g┬│osem -To ju┬┐ moja kolej...ale ten czas leci no cˇ┬┐ ju┬┐ nie ┬Âpi├¬ wi├¬c mo┬┐esz si├¬ spokojnie po┬│o┬┐y├Ž i odpocz┬▒├Ž wstaj┬▒c na rˇwne nogi przyci┬▒ga┬│ si├¬ jeszcze ┬┐eby rozprostowa├Ž ko┬Â├Ž mrucz┬▒c pod nosem jak ten czas jej szybko uciek┬│ podczas snu, po czym odesz┬│a kilka krokˇw od pozosta┬│ych obracaj┬▒c si├¬ jeszcze raz na pi├¬cie aby upewni├Ž si├¬ czy reszta nadal ┬Âpi, kiedy sko├▒czy┬│a ponownie odwrˇci┬│a si├¬ i zaj├¬┬│a odpowiednie miejsce na czatach takie, z ktˇrego mog┬│a spokojnie obserwowa├Ž obˇz i okolic├¬.
_____________________________



================================================
Plecak:
25 Shurikenˇw.
10 Kunai.
1 Shuriken Demonicznego Wiatru.
2 Banda┐e.
úuk.
20 Strza│.
500 Zen.
 1 * Narrator - Hato
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Hato 


Statystyki:
Wiek postaci: 12

Posty: 214

Medale: Brak

Wys│any: 2014-12-25, 21:00   

Jiro widz┬▒c, ┬┐e jeste┬ ju┬┐ ca┬│kiem rozbudzona, wyci┬▒gn┬▒┬│ z plecaka koc i po┬│o┬┐y┬│ si├¬ w pierwszym lepszym miejscu. Ty w tym czasie wsta┬│a┬ i ruszy┬│a┬ znale┬╝├Ž dobry punkt obserwacyjny. Przed odej┬Âciem sprawdzi┬│a┬ jeszcze dru┬┐yn├¬. Sensei dalej le┬┐a┬│a pod drzewem i wygl┬▒da┬│a, jakby bardziej czuwa┬│a ni┬┐ spa┬│a. Jiro le┬┐a┬│ kilka krokˇw od Ciebie i chyba te┬┐ ju┬┐ zasn┬▒┬│, bo oddycha┬│ spokojnie i g┬│├¬boko. Saori natomiast mrucza┬│a co┬ przez sen, rozkopana i wierc┬▒ca si├¬ co jaki┬ czas. Wszystko wydawa┬│o si├¬ by├Ž w porz┬▒dku, wi├¬c wrˇci┬│a┬ do poszukiwa├▒. Szybko znalaz┬│a┬ dogodne miejsce, mi├¬dzy dwoma drzewami, z ktˇrego mog┬│a┬ swobodnie obserwowa├Ž dru┬┐yn├¬, samej nie b├¬d┬▒c zbyt widoczn┬▒. Do wschodu s┬│o├▒ca mia┬│a┬ jakie┬ trzy godziny. Pierwsze kilkadziesi┬▒t minut up┬│yn├¬┬│o w spokoju. Kilka razy nawet wydawa┬│o Ci si├¬, ┬┐e zdrzemn├¬┬│a┬ si├¬ kilka sekund. S┬│ysza┬│a┬ buszuj┬▒ce nieopodal zwierz┬▒tka, gdzie┬ w dali zawy┬│ wilk. Mi├¬┬Ânie Ci zdr├¬twia┬│y i w momencie, w ktˇrym nabra┬│a┬ ochoty do rozruszania ich, us┬│ysza┬│a┬ trzask ┬│amanych ga┬│├¬zi. Odg┬│os dochodzi┬│ z zachodu i brzmia┬│ cokolwiek podejrzanie.
_____________________________
Karta postaci

Plecak:
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
 1 * Gracz - Sellen
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Sellen 
Zamaskowany Wampirek


Statystyki:
Wiek postaci: 10

Posty: 251

Medale: Brak

Wys│any: 2014-12-26, 12:11   

Opieraj┬▒c si├¬ spokojnie plecami o pnie obydwˇch drze wsuchiwa┬│a si├¬ w rˇ┬┐ne odg┬│osy nocy, ktˇre z ┬│atwo┬Âci┬▒ rozpoznawa┬│a i nie traktowa┬│a ich jako potencjalne zagro┬┐enie dla obozu jednak szelest ┬│amanych ga┬│├¬zi, ktˇry dobiega┬│ ze zachodu sta┬│ si├¬ dla niej niepokoj┬▒cy odrazu przysz┬│o jej namy┬Âl, ┬┐e rzadne zwierz├¬ nie jest na tyle nierozwarzne aby zbli┬┐y┬│o si├¬ tak blisko do obozu cz┬│owieka oraz tak ┬│ama┬│o ga┬│├¬zie pod swymi ┬│apami ju┬┐ wiedzia┬│a, ┬┐e to jaki┬ intruz zbli┬┐aj┬▒cy si├¬ w ich stron├¬ jedynie czego nie by┬│a pewna to tego jakie ma zamiary my┬Âl┬▒c po rozwa┬┐eniu wszystkich mo┬┐liwo┬Âci opu┬Âci┬│a stanowisko czatowania i pojawi┬│a si├¬ w ┬Ârodku obozu tu┬┐ przed ┬Âpi┬▒ca senshei, podchodz┬▒c do niej wyci┬▒g┬│a praw┬▒ r├¬k├¬ zamiarem obudzenia jej jednak przez sekund├¬ znowu bi┬│a si├¬ z my┬Âlami nie czekaj┬▒c na nic postanowi┬│a j┬▒ obudzi├Ž robi┬▒c to wystarczaj┬▒co cicho aby nie obudzi├Ž pozosta┬│ej dwˇjki stwierdzaj┬▒c, ┬┐e senshei sama to zrobi je┬Âli uzna to zastosowane..ruszaj┬▒c j┬▒ delikatnie rzek┬│a z cicha - Senshei... kiedy ju┬┐ uda┬│o si├¬ j┬▒ obudzi├Ž zda┬│a jej ca┬│e relacje co do zbli┬┐aj┬▒cego si├¬ intruza dodaj┬▒c, ┬┐e mo┬┐e uda├Ž si├¬ i sprawdzi├Ž dok┬│adnie kim s┬▒? I czego szukaj┬▒?[/hide]
_____________________________



================================================
Plecak:
25 Shurikenˇw.
10 Kunai.
1 Shuriken Demonicznego Wiatru.
2 Banda┐e.
úuk.
20 Strza│.
500 Zen.
 1 * Narrator - Hato
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Hato 


Statystyki:
Wiek postaci: 12

Posty: 214

Medale: Brak

Wys│any: 2014-12-28, 19:35   

Kobieta otworzy┬│a oczy zaskakuj┬▒co szybko i wygl┬▒da┬│a na ca┬│kowicie rozbudzon┬▒. Z uwag┬▒ s┬│ucha┬│a Twoich s┬│ˇw, skin├¬┬│a g┬│ow┬▒ i u┬Âmiechn├¬┬│a si├¬, k┬│ad┬▒c Ci r├¬k├¬ na ramieniu.
- ┬Žwietna robota, Karai. Dobrze zrobi┬│a┬Â, ┬┐e mnie obudzi┬│a┬ - wsta┬│a, otrzepa┬│a spodnie i ruszy┬│a w las, daj┬▒c Ci r├¬k┬▒ zna├Ž, ┬┐e masz czeka├Ž. Do Twoich uszu nie dociera┬│y ┬┐adne niepokoj┬▒ce odg┬│osy (prˇcz chrapania Saori i oddechu Jiro). Sensei nie wraca┬│a kilkana┬Âcie minut, a┬┐ w ko├▒cu pojawi┬│a si├¬ na skraju polany z szerokim u┬Âmiechem. Tu┬┐ za ni┬▒ pod┬▒┬┐a┬│a niewysoka posta├Ž, ktˇrej z powodu panuj┬▒cych wokˇ┬│ ciemno┬Âci nie mog┬│a┬ si├¬ dok┬│adniej przyjrze├Ž. Dopiero gdy Makoto i jej towarzysz zbli┬┐yli si├¬ do Ciebie zauwa┬┐y┬│a┬Â, ┬┐e by┬│ to niewysoki, niechlujnie ubrany m┬│ody wie┬Âniak. Mi├¬toli┬│ w r├¬ku czapk├¬ i by┬│ czym┬ bardzo zawstydzony.
- Karai - zacz├¬┬│a szeptem sensei. - Co powiesz na ma┬│e, nocne zadanie? - spyta┬│a, nie maj┬▒c zamiaru zdradza├Ž wi├¬cej, dopˇki si├¬ nie zgodzisz. - No chyba, ┬┐e wolisz si├¬ kimn┬▒├Ž... W takim razie ja si├¬ tym zajm├¬!

Sellen: +10 Punktów Do┬Âwiadczenia. za roztropne my┬Âlenie :)
_____________________________
Karta postaci

Plecak:
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
 1 * Gracz - Sellen
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Sellen 
Zamaskowany Wampirek


Statystyki:
Wiek postaci: 10

Posty: 251

Medale: Brak

Wys│any: 2014-12-28, 21:54   

Dziewczyna spojrza┬│a na m┬│odego wie┬Âniak, ktˇry m┬│odym wygl┬▒dem przypomina┬│ jej jednego z ch┬│opcˇw, ktˇrych ├Žwiczy┬│a i odrazu przysz┬│o jej do g┬│owy, ┬┐e najwyra┬╝niej ┬Âwiecie zgubi┬│ si├¬ czemu si├¬ nie dziwi zewzgl├¬du na pˇ┬╝n┬▒ por├¬ i b├¬dzie trzeba odprowadzi├Ž go do pobliskiej wioski, w ktˇrej mia┬│a nocowa├Ž z reszt┬▒ dru┬┐yny, wzruszy┬│a ramionami na s┬│owa Senshei Makoto mˇwi┬▒c z cicha - Jak najbardziej zgadzam si├¬ zreszt┬▒ i tak nie mia┬│am zamiaru si├¬ po┬│o┬┐y├Ž a swoj┬▒ drog┬▒ patrz┬▒c nie patrz┬▒c zawsze to jaka┬ rozrywka.. - po chwili przypomnia┬│y si├¬ jej nocne manewry z kilkoma urwisami wi├¬c mia┬│a jak┬▒┬ wpraw├¬ nie zastanawiaj┬▒c si├¬ du┬┐ej i ci┬▒g┬│a dalej -Jak podejrzewam ch┬│opak si├¬ zgubi┬│ i trzeba odprowadzi├Ž go do pobliskiej wioski?? Prawda Senshei? - po czym umilk┬│a czekaj┬▒c na dalsze rozkazy senshei oczywi┬Âcie jak si├¬ nie myli co do wcze┬Âniejszych my┬Âli jak i zarˇwno zapytania.
_____________________________



================================================
Plecak:
25 Shurikenˇw.
10 Kunai.
1 Shuriken Demonicznego Wiatru.
2 Banda┐e.
úuk.
20 Strza│.
500 Zen.
 1 * Narrator - Hato
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Hato 


Statystyki:
Wiek postaci: 12

Posty: 214

Medale: Brak

Wys│any: 2015-01-01, 14:29   

Kobieta za┬Âmia┬│a si├¬ cicho.
- Blisko, ale jednak nie o to chodzi. Ch┬│opak pochodzi z wioski, ktˇr┬▒ dzisiaj widzieli┬Âmy. Pracuje u jednego z gospodarzy jako pasterz i zajmuje si├¬ wypasaniem owiec. Dzisiaj, wyj┬▒tkowo, zap├¬dzi┬│ si├¬ dalej ni┬┐ zwykle i dopiero zaganiaj┬▒c owce do zagrody zda┬│ sobie spraw├¬, ┬┐e jednej brakuje. Podobno dosta┬│ t├¬gie lanie od w┬│a┬Âciciela, a ojciec zabroni┬│ mu wraca├Ž do domu, dopˇki nie znajdzie zguby... - westchn├¬┬│a. - Tyle mi powiedzia┬│. Proponuj├¬, ┬┐eby┬Âcie sprawdzili ostatnie miejsce popasu, a po drodze wypytaj go o szczegˇ┬│y - podpowiedzia┬│a, po czym usiad┬│a (jak to mia┬│a w zwyczaju) pod jednym z drzew. - Postaraj si├¬ wrˇci├Ž jak najpr├¬dzej - doda┬│a jeszcze i przymkn├¬┬│a oczy. Ch┬│opak, wygl┬▒daj┬▒cy na nie wi├¬cej ni┬┐ 12 lat, spojrza┬│ na Ciebie i zaczerwieni┬│ si├¬ jeszcze bardziej.
_____________________________
Karta postaci

Plecak:
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Sellen 
Zamaskowany Wampirek


Statystyki:
Wiek postaci: 10

Posty: 251

Medale: Brak

Wys│any: 2015-01-02, 00:03   

Kiwne┬│a lekko g┬│ow┬▒ Senshei Makoto na znak, ┬┐e wszystko zrozumiala po czym odwrˇci┬│a si├¬ na pi├¬cie w stron├¬ m┬│odego ch┬│opca, ktˇry najwidoczniej by┬│ bardzo wstydliwy o czym ┬Âwiadczy┬│y jego czerwone policzki oraz gniecienie nerwowo swojej czapki, mimo tego dziewczyna stara┬│a si├¬ by├Ž nie tylko uprzejma, ale rˇwnie┬┐ taktyczna co do ch┬│opca mˇwi┬▒c -Na imi├¬ mam Karai i ch├¬tnie Ci pomog├¬ je┬Âli tylko chcesz wyci┬▒g┬│a praw┬▒ r├¬k├¬ ┬┐eby si├¬ znim przywita├Ž mˇwi┬▒c dalej -Jak mi wiadomo zagin├¬┬│a ci jedna z owieczek przez, ktˇr┬▒ masz tyle problemˇw i od ciebie zale┬┐y czy szybko rozwi┬▒┬┐emy twˇj problem czy te┬┐ nie - dziewczyna spojrza┬│a na niego do┬Â├Ž przenikliwym spojrzeniem dodaj┬▒c - Wi├¬c ruszajmy ruszaj┬▒c za ch┬│opcem oddali┬│a si├¬ od obozu mˇwi┬▒c z cicha -Prosz├¬ skup si├¬ bo najdrobniejszy szczegˇ┬│, ktˇry zdarzy┬│e┬ zapami├¬ta├Ž pomo┬┐e nam w jak najszybszym odnalezieniu twojej zguby i opowiedz mi jeszcze raz wszystko od pocz┬▒tku czyli gdzie pas┬│e┬ ostatnio ca┬│e stado? Kiedy spostrzegle┬Â, ┬┐e jednej brakuje? W jakich miejscach je pasiesz? Dok┬│adniej w ilu miejscach? .
_____________________________



================================================
Plecak:
25 Shurikenˇw.
10 Kunai.
1 Shuriken Demonicznego Wiatru.
2 Banda┐e.
úuk.
20 Strza│.
500 Zen.
 1 * Narrator - Hato
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Hato 


Statystyki:
Wiek postaci: 12

Posty: 214

Medale: Brak

Wys│any: 2015-01-06, 02:26   

- Rei - ch┬│opiec poda┬│ Ci r├¬k├¬ i (co wydawa┬│o si├¬ niemo┬┐liwe) poczerwienia┬│ jeszcze bardziej. Mimo wszystko ch├¬tnie ruszy┬│ za Tob┬▒ i bez wahania odpowiada┬│ na Twoje pytania. - Pas├¬ je w kilku miejscach, ale dzisiaj chcia┬│em wybra├Ž si├¬ na nowe pastwisko, bo podobno trawa jest tam lepsza... - zamilk┬│ na chwil├¬, zapewne zawstydzony swoimi s┬│owami. - Byli┬Âmy wi├¬c tylko tam. Jestem pewien, ┬┐e do po┬│udnia by┬│y wszystkie! Pˇ┬╝niej... pˇ┬╝niej troch├¬ mi si├¬ zdrzemn├¬┬│o... Ale nie specjalnie! Ani z lenistwa...! Mam teraz ma┬│┬▒ siostrzyczk├¬... Du┬┐o p┬│acze i nie daje mi spa├Ž po nocy... Wi├¬c... Powieki same mi opad┬│y... - westchn┬▒┬│. - Zaprowadz├¬ ci├¬ w tam, to niedaleko. Je┬Âli jej nie znajd├¬... Albo chocia┬┐ nie wyja┬Âni├¬, co si├¬ sta┬│o... To ojciec... - a┬┐ wzdrygn┬▒┬│ si├¬ na sam┬▒ my┬Âl. - Szuka┬│em ju┬┐ w lesie, wo┬│a┬│em j┬▒, ale nie przychodzi┬│a... - g┬│os mu zadr┬┐a┬│ zupe┬│nie tak, jakby mia┬│ si├¬ zaraz rozp┬│aka├Ž.

Wybacz za zw³okê - tym razem nawali³ mi komputer :(
_____________________________
Karta postaci

Plecak:
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Sellen 
Zamaskowany Wampirek


Statystyki:
Wiek postaci: 10

Posty: 251

Medale: Brak

Wys│any: 2015-01-07, 14:19   

Id┬▒c przed siebie wsuchiwa┬│a si├¬ w s┬│owa m┬│odego ch┬│opca co zacz├¬┬│o j┬▒ coraz bardziej dziwi├Ž, ┬┐e sam pasie ca┬│e stado? . Spojrza┬│a powtˇrnie na niego mˇwi┬▒c - Wie┬┐e ci zobaczymy co da si├¬ zrobi├Ž i jedno jest pewne znajdziemy j┬▒ cho├Žbym mia┬│a przetrz┬▒sn┬▒├Ž ca┬│y ten las u┬Âmiechaj┬▒c si├¬ z lekka doda┬│a - A wi├¬c mi┬│o mi pozna├Ž, Powiedz mi jeszcze sam pasiesz to stado,? Bo mo┬┐e kto┬ zrobi┬│ ci kawa┬│ i schowa┬│ jedn┬▒? Albo mo┬┐e jest kto┬ kto ci├¬ nie lubi i zabra┬│ j┬▒ rzeby┬ mia┬│ przez to k┬│opoty? I tak my┬Âl├¬ czy tylko twoje stado si├¬ tu pasie? Czy jeszcze mo┬┐e kogo┬ np s┬▒siada? Bo mo┬┐e by├Ž tak, ┬┐e zb┬│┬▒kana owca do┬│┬▒czy┬│a do jego stada a no jeszcze jedno czy w okolicy nikt nic nie wspomina┬│ o zagini├¬ciu owiec? dodaj┬▒c szybko Mam na my┬Âli czy porostu gdzie┬ w pobli┬┐u nie widzieli wilka - zala┬│a ponownie ch┬│opca stert┬▒ pyta├▒, ale jak wiadomo ka┬┐dy trop trzeba sprawdzi├Ž zanim zacznie si├¬ na dobre poszukiwania.
_____________________________



================================================
Plecak:
25 Shurikenˇw.
10 Kunai.
1 Shuriken Demonicznego Wiatru.
2 Banda┐e.
úuk.
20 Strza│.
500 Zen.
 1 * Narrator - Hato
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Hato 


Statystyki:
Wiek postaci: 12

Posty: 214

Medale: Brak

Wys│any: 2015-01-11, 20:09   

Ch³opiec zrelaksowa³ siê wyra¼nie s³ysz±c Twoje s³owa.
- Sam- przytakn┬▒┬│. - U nas to normalne. Starsi zajmuj┬▒ si├¬ powa┬┐niejszymi pracami, kobiety opiekuj┬▒ domem, a dziewczynki im pomagaj┬▒ - wyja┬Âni┬│, jakby by┬│a to najnormalniejsza rzecz na ┬Âwiecie. - Jest jeszcze kilka stad, ale nigdy nie pasiemy ich obok siebie, ┬┐eby owce si├¬ nie pomiesza┬│y. No i ┬┐eby nie wyjada┬│y sobie nawzajem trawy. Nie znam te┬┐ nikogo, kto nie lubi┬│by mnie na tyle, ┬┐eby zrobi├Ž co┬ takiego. A wilki... O tym nie pomy┬Âla┬│em - a┬┐ si├¬ wzdrygn┬▒┬│ na ca┬│y na sam┬▒ my┬Âl. Je┬Âli nie spyta┬│a┬ o nic wi├¬cej dalsz┬▒ drog├¬ pokonali┬Âcie w ciszy. Po kilku minutach znale┬╝li┬Âcie si├¬ si├¬ na obszernej polanie, pokrytej traw┬▒ i kwiatkami. Ch┬│opiec spojrza┬│ na Ciebie z wyczekiwaniem.
_____________________________
Karta postaci

Plecak:
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
 1 * Gracz - Sellen
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Sellen 
Zamaskowany Wampirek


Statystyki:
Wiek postaci: 10

Posty: 251

Medale: Brak

Wys│any: 2015-01-12, 21:05   

Wchodz┬▒c na polan├¬ postanowi┬│a jak najszybciej si├¬ rozejrze├Ž jednak zanim to zrobi┬│a przykucne┬│a i spostrzeg┬│a sporo ┬Âwie┬┐ych ┬Âladˇw owiec - Jak wida├Ž jest tu sporo ┬Âwie┬┐ych ┬Âladˇw w stu procentach nale┬┐┬▒cych do twojego stada- po czym przesune┬│a si├¬ do przodu w tej samej pozycji, rozgl┬▒daj┬▒c si├¬ czy nie ma jeszcze jaki┬ innych ┬Âladˇw niekoniecznie nale┬┐┬▒cych do owiec jednak na chwil├¬ obecn┬▒ nic nie uda┬│o jej stwierdzi├Ž, podnios┬│a si├¬ i bacznie przygl┬▒da┬│a si├¬ u┬│o┬┐eniem oraz wgnieceniem trawy wiedzia┬│a, ┬┐e w ten sposˇb mo┬┐na te┬┐ rozszyfrowa├Ž do┬Â├Ž szybko w ktˇr┬▒ stron├¬ posz┬│a lub odesz┬│a a w najgorszym przypadku mˇg┬│ j┬▒ porw├Ž wilk i porostu zawlec gdzie┬ niedaleko gdzie poczu┬│ si├¬ bezpieczny i po┬┐ar┬│... Patrz┬▒c daleko przed siebie co┬ przyku┬│o jej uwag├¬ mˇwi┬▒c szeptem w stron├¬ Rei'a - Zosta├▒ tutaj, dok┬│adnie w tym miejscu i si├¬ nie ruszaj a ja pˇjd├¬ co┬ sprawdzi├Ž i nie martw si├¬ zaraz wrˇc├¬ - id┬▒c do przodu znowu przykucne┬│a, posuwaj┬▒c bezszelestnie do przodu znik┬│a ch┬│opakowi z oczu.
_____________________________



================================================
Plecak:
25 Shurikenˇw.
10 Kunai.
1 Shuriken Demonicznego Wiatru.
2 Banda┐e.
úuk.
20 Strza│.
500 Zen.
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

                           

>> Wersja Lo-Fi <<
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Nwc-PBF build by Zeke © 2007
Theme xandgrey created by (spleen & Programosy) modified by Sasumi & Zeke
Copyright © 2007-2012 Wszystkie prawa zastrze┐one
W sprawie wymiany pisz na gg: Sasumi lub Zeke
Since 10.11.2007

pagerank


Gry w przegl▒darce Top Lista Stron o Naruto By Ametrashi Naruto World Cup TOP50 Gry TopLista Naj Stron ANIME I MANGI Toplista gier - RPG, MMORPG, Fantasy, Gry Online


Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapyta˝ do SQL: 33