Naruto World Cup Strona G│ˇwna

   FAQ   Szukaj   Rejestracja   Grupy          Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj   

Poprzedni temat «» Nastŕpny temat
Brama Wioski
Autor WiadomoŠ
Kei Kotetsu 

Statystyki:
Wiek postaci: 15

Posty: 90

Medale: Brak

Wys│any: 2015-04-10, 14:22   

Przez reszt├¬ drogi Kei stara┬│ si├¬ nie odzywa├Ž, by nie zaczyna├Ž k┬│ˇtni od nowa. Podziwia┬│ domy jakie mijali d┬▒┬┐┬▒c do celu ich w├¬drˇwki, ktˇra okaza┬│a si├¬ brama do wioski. Przed ni┬▒ stali kupcy razem ze swoim towarem, a obok nich sta┬│ przywˇdca wioski Kazekage. Gdy podeszli bli┬┐ej stan┬▒┬│ przed starszym m├¬┬┐czyzn┬▒ i uk┬│oni┬│ si├¬ lekko.
- Witam czcigodnego.
Powiedzia┬│ spokojnie z lekkim u┬Âmiechem na twarzy. Rozejrza┬│ si├¬ po chwili i zauwa┬┐y┬│ jak ka┬┐dy z cz┬│onkˇw jego dru┬┐yny rozszed┬│ si├¬ w rˇ┬┐nych kierunkach. Pokiwa┬│ tylko g┬│ow┬▒ i stan┬▒┬│ obok sensei'a. W ten sposˇb mˇg┬│ dowiedzie├Ž si├¬ czego┬ z rozmowy Kazekage z Tokim.
_____________________________
Karta Postaci
Plecak:
25 Shurikenˇw,
11 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
Zen: 500
 1 * Narrator - TorreGin
 1 * Gracz - TorreGin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
TorreGin 
Narrator Mysia Pysia


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1609

Medale: 4 (Wiecej...)

Wys│any: 2015-04-13, 19:06   

Evka jak to mia┬│a w zwyczaju z kotami, to samo zrobi┬│a z wielb┬│┬▒dami. Zacz├¬┬│a si├¬ zajmowa├Ž nimi, ignoruj┬▒c wszystko i wszystkich dooko┬│a. Toki widz┬▒c to pokiwa┬│ g┬│ow┬▒ w ge┬Âcie niedowierzania. Przez my┬Âl przesz┬│o rˇwnie┬┐ niejednemu innemu obecnemu tutaj, ┬┐e jej miejsce jest w zoo a nie na misji. Oczywi┬Âcie jako pomoc a nie wielb┬│┬▒d. Chyba! Kei natomiast ruszy┬│ za "senseiem", ktˇry by┬│ nim tylko tymczasowo. Gdy ch┬│opak podszed┬│ do Kazekage, powiedzia┬│ do Keia.
- Zajmij si├¬ czym┬Â. Teraz musz├¬ porozmawia├Ž z Kazekage sam na sam.
Cˇ┬┐, to by┬│ najwidoczniej do┬Â├Ž bezpo┬Âredni i oczywisty rozkaz sugeruj┬▒cy "spierdzielaj". Gdy Kotetsu odszed┬│ na pewn┬▒ odleg┬│o┬Â├Ž, zacz├¬┬│a si├¬ rozmowa pomi├¬dzy nimi. Kazekage da┬│ mu jaki┬ zwˇj i pude┬│eczko. Nast├¬pnie wo┬│ali kolejno innych shinobi i rˇwnie┬┐ im to dawali. W mi├¬dzyczasie pojawi┬│o si├¬ kilku robotnikˇw, ktˇrzy przepakowali towary z wozu, do koszy, ktˇre nast├¬pnie przypieli do wielb┬│┬▒dˇw. Gdy to robili, Toki podszed┬│ do was.
- Mia┬│em nadziej├¬ na szybki powrˇt, ale chyba si├¬ przed┬│u┬┐y. Mamy dostarczy├Ž te towary do wioski i fortu na pustyni. Po drodze pewnie spotkamy paru cwaniaczkˇw, szczegˇlnie niedaleko oazy Tsugu, ale nie powinno by├Ž problemˇw. Pojedziecie na wielb┬│┬▒dach po ┬Ârodku. Noriaki z Evelyn, Kotetsu z tym panem.
Po tych s┬│owach wskaza┬│ starszego m├¬┬┐czyzn├¬, oko┬│o czterdziestu lat. Jedno oko mia┬│ totalnie zamkni├¬te a drugi mru┬┐y┬│. Od czasu do czasu smarka┬│ w chusteczk├¬. Gdy na niego spojrzeli┬Âcie, pomacha┬│ ow┬▒ chust┬▒ i u┬Âmiechn┬▒┬│ si├¬ kilkoma z├¬bami.
- Gdy wszystko przygotuj┬▒ pakujcie si├¬ na zwierzaki. To b├¬dzie bolesna dla po┬Âladkˇw misja.
Doda³ po czym znowu siê oddali³.
Min├¬┬│o par├¬na┬Âcie minut. Us┬│yszeli┬Âcie gwizd a wszyscy zacz├¬li dosiada├Ž zwierz┬▒t. Jeden by┬│ ca┬│kowicie wolny a na drugim by┬│o jedno wolne miejsce. Z drugiego wolnego miejsca u┬Âmiecha┬│ si├¬.... on. W mi├¬dzyczasie Noriakiemu uda┬│o si├¬ na┬│o┬┐y├Ž jad na trzy kunaie.
_____________________________
Karta Postaci

Plecak :
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e
2 Hyourougany
2 Zwoje:
1) Zestaw pierwszej pomocy, ksia┐ki;
2) Ubrania;
Wakizashi na plecach
Butelka z wod▒ (0,3l)

Zen: 305



If someone throws a stone at you, throw a flower at them, but remember to throw the flower pot with it.

 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Evelynn 


Statystyki:
Wiek postaci: 13

Posty: 126

Medale: Brak

Wys│any: 2015-04-15, 17:29   

Cˇz, pozosta┬│o czeka├Ž. Jako ┬┐e nie mia┬│a czym innym si├¬ zaj┬▒├Ž, to zdecydowanie najciekawsze by┬│y zwierz├¬ta. Reszta towarzystwa ┬│azi┬│a w t├¬ i z powrotem, gada┬│a o pierdo┬│ach albo zwyczajnie patrzy┬│a jakie to niebo jest niebieskie..
Widzia┬│a jak Kei zosta┬│ przez Toki'ego oddelegowany. Nie usz┬│o jej uwadze te┬┐ to, ┬┐e co poniektˇrzy otrzymali co┬ od Kazekage. Nied┬│ugo potem podszed┬│ Toki oznajmiaj┬▒c im radosn┬▒ wie┬Â├Ž.
Rˇwnie┬┐ pomacha┬│a do pana maj┬▒cego towarzyszy├Ž Kei'owi.
Chcia┬│a spyta├Ž ile┬┐ ta przyjemno┬Â├Ž b├¬dzie w takim razie trwa├Ž, ale szybko zabra┬│ swˇj zadek. Informacja ta nie by┬│a tak wa┬┐na i pasjonuj┬▒ca by do niego wrzeszcze├Ž, wi├¬c weschn├¬┬│a tylko i podesz┬│a do przeznaczonego dla siebie i Noriaki'ego wielb┬│┬▒dka.
_____________________________
Karta postaci

Plecak:
25 Shurikenˇw
10 Kunai
1 Shuriken Demonicznego Wiatru
2 Banda┐e
1 butelka wody
 1 * Narrator - TorreGin
 1 * Gracz - TorreGin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Bart 


Statystyki:
Wiek postaci: 12

Posty: 62

Medale: Brak

Wys│any: 2015-04-15, 18:05   

Noriaki s┬│ysz┬▒c polecenie Tokiego zaprzesta┬│ nak┬│adania jadu, by┬│ troch├¬ rozczarowany, ┬┐e uda┬│o mu si├¬ go na┬│o┬┐y├Ž tylko na 3 kunaie, ale z drugiej strony mia┬│ nadzieje, ┬┐e nie b├¬dzie w ogˇle potrzeby ich u┬┐ywania. Eskorta by┬│a dosy├Ž spora, dru┬┐yna mia┬│a jecha├Ž w ┬Ârodku, co zapewnia┬│o wi├¬ksze bezpiecze├▒stwo. M├¬┬┐czyzna maj┬▒cy z nimi jecha├Ž, wygl┬▒da┬│ dla Noriakiego dosy├Ž podejrzanie, ale to nie z nim mia┬│ jecha├Ž m┬│ody ninja, wi├¬c niezbyt si├¬ mu przygl┬▒da┬│, tylko lekko pomacha┬│, po czym podszed┬│ do wielb┬│┬▒da przeznaczonego dla niego i Eve:
- Gdy si├¬ poznali┬Âmy powiedzia┬│a┬Â, ┬┐e uwielbiasz zwierz├¬ta. Ja te┬┐, ale tylko te mniejsze, jadowite i z regu┬│y pe┬│zaj┬▒ce. - u┬Âmiechn┬▒┬│ si├¬ lekko Noriaki. - Zak┬│adam wi├¬c, ┬┐e wolisz prowadzi├Ž? Nigdy nie je┬╝dzi┬│em na wielb┬│┬▒dzie, wi├¬c to by┬│aby ulga. No chyba, ┬┐e b├¬dziesz nalega├Ž, wtedy mog├¬ sprˇbowa├Ž. - zapyta┬│ Noriaki dziewczyn├¬ po czym czeka┬│ na odpowied┬╝.
_____________________________
Noriaki Oburo

Plecak :
25 Shurikenˇw,
7 Kunai,
2 Kunai'e pokryte jadem
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka jadu pustynnego paj▒ka(Zdjŕcie)
Zen: 485
1 Butelka wody
 1 * Narrator - TorreGin
 1 * Gracz - TorreGin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Evelynn 


Statystyki:
Wiek postaci: 13

Posty: 126

Medale: Brak

Wys│any: 2015-04-16, 21:45   

Gdy ch┬│opak podszed┬│ zwrˇci┬│a si├¬ ku niemu i wys┬│ucha┬│a.
-W sumie ja te┬┐ nie, ale to nie powinno by├Ž wielce skomplikowane. My┬Âl├¬, ┬┐e da si├¬ z nim dogada├Ž, wi├¬c b├¬dzie to dla mnie przyjemno┬Â├Ž.
U┬Âmiechn├¬┬│a si├¬.
-Mˇwisz jadowite pe┬│zaj┬▒ce? Chyba niewielu jest ich wielbicieli. Ja nie mam nic przeciw w├¬┬┐om, to bardzo inteligentne stworzenia. Zawsze kojarzy┬│y mi si├¬ z tak┬▒... gracj┬▒, elegancj┬▒? Ci├¬┬┐ko mi stwierdzi├Ž, ale na pewno zas┬│uguj┬▒ na zainteresowanie.
K┬▒tem oka przygl┬▒da┬│a si├¬ reszcie ekipy, by si├¬ upewni├Ž, czy aby nie powinni pospieszy├Ž si├¬ z ┬│adowaniem ty┬│kˇw na wielb┬│┬▒da.
_____________________________
Karta postaci

Plecak:
25 Shurikenˇw
10 Kunai
1 Shuriken Demonicznego Wiatru
2 Banda┐e
1 butelka wody
 1 * Narrator - TorreGin
 1 * Gracz - TorreGin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Kei Kotetsu 

Statystyki:
Wiek postaci: 15

Posty: 90

Medale: Brak

Wys│any: 2015-04-16, 22:20   

Kei odszed┬│ na stosown┬▒ odleg┬│o┬Â├Ž i zacz┬▒┬│ si├¬ przygl┬▒da├Ž pakunkom jakie, kupcy nosili. Zastanawia┬│ si├¬ co mo┬┐e by├Ž w tych koszach i skrzyniach. Jego rozmy┬Âlanie przerwa┬│ Toki, ktˇry przedstawi┬│ im jakiego┬ faceta o niezbyt pi├¬knej urodzie. Po przedstawieniu, ch┬│opak poczeka┬│, a┬┐ wszystkie towary znajd┬▒ si├¬ na swoim miejscu i wgramoli┬│ si├¬ na wielb┬│┬▒da. Nie u┬Âmiecha┬│o mu si├¬ je┬┐d┬┐enie par├¬ godzin na tym zwierzaku, jednak musia┬│ jako┬ to wytrzyma├Ž. Gdy tylko opu┬Âcili mury wioski, m┬│ody genin ostatni raz spojrza┬│ przez rami├¬ na bram├¬ swojej wioski. Po przejechaniu paru kilometrˇw sprˇbowa┬│ zacz┬▒├Ž rozmow├¬ z jego pasa┬┐erem.
- Czym siê pan zajmuje?
Zapyta³ spokojnie, dyskretnie rozgl±daj±c siê na boki.
_____________________________
Karta Postaci
Plecak:
25 Shurikenˇw,
11 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
Zen: 500
 1 * Narrator - TorreGin
 1 * Gracz - TorreGin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
TorreGin 
Narrator Mysia Pysia


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1609

Medale: 4 (Wiecej...)

Wys│any: 2015-04-19, 19:13   

Gdy ju┬┐ wszyscy zapakowali swoje ty┬│ki, wyprawa ruszy┬│a. Sk┬│ada┬│a si├¬ z wielu przedstawicieli zarˇwno ludzi jak i zwierz┬▒t. By┬│o strasznie gor┬▒co co jest oczywiste na pustyni. Po kilku minutach jazdy, ktˇry┬ z panˇw z przodu sklonowa┬│ si├¬. To by┬│ Toki. Podszed┬│ do was i da┬│ wam po chu┬Âcie.
- Za┬│ˇ┬┐cie na g┬│ow├¬, ┬┐eby┬Âcie nie dostali na mˇzg od s┬│o├▒ca.
Powiedzia┬│ po czym si├¬ za┬Âmia┬│ i puffn┬▒┬│. Za wami by┬│a brama, przed wami pustynia. Zapowiada si├¬ d┬│uga podrˇ┬┐. Wielb┬│┬▒dy by┬│y do┬Â├Ž... wolne.

[Kei]
Mê¿czyzna nie czekaj±c d³ugo odpowiedzia³ na Twoje pytanie.
- Jestem kupcem z jednej z wiosek, do ktˇrej si├¬ wybieramy m┬│ody cz┬│owieku.
Po tych s┬│owach zamilk┬│ na chwil├¬, spojrza┬│ za siebie i znˇw zacz┬▒┬│ mˇwi├Ž.
- A ty pewnie jeste┬ jakim┬ silnym shinobii skoro z nami idziesz? Po Tobie to nawet wida├Ž ale tamta dwˇjka...
Kiwn±³ lekko g³ow± wskazuj±c Noriakiego i Evkê
-... wygl┬▒da niepozornie. Takie dzieciaki mog┬▒ by├Ž a┬┐ tak niebezpieczne?
Podczas jego wypowiedzi czasami trudno by┬│o go zrozumie├Ž. Brak kilku z├¬bˇw udziela┬│ si├¬ przez co musia┬│e┬ czasami domy┬Âla├Ž si├¬ co mˇwi. Mimo to dawa┬│e┬ rad├¬ do┬Â├Ž dobrze a ka┬┐de kolejne s┬│owo by┬│o coraz bardziej zrozumia┬│e. Szybko si├¬ przyzwyczaja┬│e┬Â.
_____________________________
Karta Postaci

Plecak :
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e
2 Hyourougany
2 Zwoje:
1) Zestaw pierwszej pomocy, ksia┐ki;
2) Ubrania;
Wakizashi na plecach
Butelka z wod▒ (0,3l)

Zen: 305



If someone throws a stone at you, throw a flower at them, but remember to throw the flower pot with it.

 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Bart 


Statystyki:
Wiek postaci: 12

Posty: 62

Medale: Brak

Wys│any: 2015-04-23, 17:46   

Noriaki na wie┬Â├Ž, ┬┐e nie b├¬dzie musia┬│ prowadzi├Ž wielb┬│┬▒da ucieszy┬│ si├¬ i podzi├¬kowa┬│ dziewczynie. Na jej dalsz┬▒ cz├¬┬Â├Ž wypowiedzi odpowiedzia┬│ krotko i spokojnie:
- Cˇ┬┐, mo┬┐e troch├¬ niew┬│a┬Âciwie si├¬ wyrazi┬│em. Lubie te zwierz├¬ta z powodu ich jadu, a nie dlatego,┬┐e podoba mi si├¬ ich wygl┬▒d. Ale to nie ma teraz znaczenia. - po czym wsiad┬│ na wielb┬│┬▒da. W├¬drˇwka przez pustynie d┬│u┬┐y┬│a si├¬ ch┬│opakowi, ale te┬┐ z zainteresowaniem podrˇ┬┐owa┬│ z karawan┬▒, poniewa┬┐ chocia┬┐ ju┬┐ wcze┬Âniej wymyka┬│ si├¬ z wioski, aby ┬│apa├Ž owady, to nigdy nie zapu┬Âci┬│ si├¬ tak daleko i liczy┬│, ┬┐e by├Ž mo┬┐e znajdzie jaki┬ nowy okaz do swojej kolekcji. Oczywi┬Âcie priorytetem by┬│a misja i nie zamierza┬│ jej zaniedbywa├Ž. S┬│o├▒ce grza┬│o niemi┬│osiernie wi├¬c Noriaki by┬│ wdzi├¬czny prze┬│o┬┐onemu za chust├¬.
_____________________________
Noriaki Oburo

Plecak :
25 Shurikenˇw,
7 Kunai,
2 Kunai'e pokryte jadem
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka jadu pustynnego paj▒ka(Zdjŕcie)
Zen: 485
1 Butelka wody
 1 * Narrator - TorreGin
 1 * Gracz - TorreGin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Evelynn 


Statystyki:
Wiek postaci: 13

Posty: 126

Medale: Brak

Wys│any: 2015-04-29, 22:23   

W ca┬│ej tej wycieczce by┬│o du┬┐o plusˇw i minusˇw. Na pewno na plus by┬│a mo┬┐liwo┬Â├Ž przeja┬┐d┬┐ki na wielb┬│┬▒dzie, wyrwanie si├¬ ze znajomych zak┬▒tkˇw, poznanie nowych i by├Ž mo┬┐e, cho├Ž mia┬│a do tego coraz wi├¬ksze w┬▒tpliwo┬Âci, niejakie zacie┬Ânienie dru┬┐ynowych wi├¬zi.
Niejako zdziwi┬│a si├¬, gdy us┬│ysza┬│a odpowied┬╝ ch┬│opaka. Jad? To brzmia┬│o... nietypowo, gro┬╝nie, nieciekawie? Zastanawia┬│a si├¬ czy jego "zabawy" z kunai'ami sprzed wyprawy by┬│y z tym zwi┬▒zane. Nie przygl┬▒da┬│a si├¬ mu, ale chyba powinna. Chocia┬┐... mo┬┐e w┬│a┬Ânie ona powinna mie├Ž zaufanie do innych ludzi?
Rozmy┬Âlaj┬▒c tak patrzy┬│a w niebo mru┬┐┬▒c oczy od s┬│o├▒ca. Grza┬│o straszliwie, na szcz├¬┬Âcie mieli chusty od Toki'ego, ktˇre co nieco dawa┬│y spokoju.
Czas lecia┬│ powoli, a jej jeszcze bardziej si├¬ d┬│u┬┐y┬│. Prˇbowa┬│a nas┬│uchiwa├Ž otoczenia, ale czego si├¬ spodziewa├Ž po pustyni, stoiska z lemoniad┬▒, ktˇre obs┬│uguj┬▒ wrodzy ninja?
Po d┬│u┬┐szym czasie zacz┬▒┬│ bole├Ž j┬▒ ty┬│ek i g┬│owa, ale nie da┬│a tego po sobie pozna├Ž. Zastanawia┬│a si├¬ o czym by tu porozmawia├Ž z Noriakim by nie zale┬╝├Ž mu za skˇr├¬ i go jako┬ nie zirytowa├Ž.
_____________________________
Karta postaci

Plecak:
25 Shurikenˇw
10 Kunai
1 Shuriken Demonicznego Wiatru
2 Banda┐e
1 butelka wody
 1 * Narrator - TorreGin
 1 * Gracz - TorreGin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
TorreGin 
Narrator Mysia Pysia


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1609

Medale: 4 (Wiecej...)

Wys│any: 2015-05-10, 22:01   

Cˇ┬┐, Kei zignorowa┬│ s┬│owa starszego pana, tote┬┐ ten speszony przesta┬│ si├¬ odzywa├Ž. Przez reszt├¬ drogi rˇwnie┬┐ i wy nie wymienili┬Âcie mi├¬dzy sob┬▒ ┬┐adnego s┬│owa, ┬┐adnej opinii odno┬Ânie wyborˇw prezydenckich ani nic na temat s┬│o├▒ca grzej┬▒cego mikrofalˇwka. Chocia┬┐ o tym pewnie wspomnieli┬Âcie przez my┬Âli mˇwi┬▒c "Kur*a, ale to s┬│o├▒ce napier*ala...". Ale tak poza tym by┬│a cisza. Po paru godzinach dotarli┬Âcie do ma┬│ej wioski.
- Macie chwilê na odpoczynek. Jak chcecie wodê to id¼cie do sklepu i powiedzcie, ¿e na koszt Shiroe. Tylko nie przesadzajcie. Nied³ugo wyruszamy dalej.
Powiedzia┬│ do was Toki po czym zszed┬│ z wielb┬│┬▒da. Shinobi si├¬ rozproszyli i zaj├¬li rˇ┬┐nymi rzeczami. Niektˇrzy pomagali przy wy┬│adowaniu paru pierdˇ┬│, niektˇrzy waln├¬li si├¬ w cie├▒ i ucieli krˇtk┬▒ drzemk├¬, a jaki┬ delikwent poszed┬│ za zabity dechami budynek. Mimo owych desek, by┬│o wida├Ž, ┬┐e zdejmuje spodnie i ty┬│kiem w stron├¬ budynku a zarazem was (wida├Ž przez deski!) wypuszcza br┬▒zow┬▒, rzadk┬▒ ma┬╝.
- Kur*a, Hisagi!
Krzykn┬▒┬│ kto┬ w jego kierunku i pokr├¬ci┬│ g┬│ow┬▒ z niezadowoleniem.
- Jak mu ┬┐ona nie przywali to ja kiedy┬ to zrobi├¬. Obiecuj├¬.
Doda┬│ po chwili sam do siebie.


Piszcie tutaj: KLIK!
_____________________________
Karta Postaci

Plecak :
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e
2 Hyourougany
2 Zwoje:
1) Zestaw pierwszej pomocy, ksia┐ki;
2) Ubrania;
Wakizashi na plecach
Butelka z wod▒ (0,3l)

Zen: 305



If someone throws a stone at you, throw a flower at them, but remember to throw the flower pot with it.

 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

                           

>> Wersja Lo-Fi <<
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Nwc-PBF build by Zeke © 2007
Theme xandgrey created by (spleen & Programosy) modified by Sasumi & Zeke
Copyright © 2007-2012 Wszystkie prawa zastrze┐one
W sprawie wymiany pisz na gg: Sasumi lub Zeke
Since 10.11.2007

pagerank


Gry w przegl▒darce Top Lista Stron o Naruto By Ametrashi Naruto World Cup TOP50 Gry TopLista Naj Stron ANIME I MANGI Toplista gier - RPG, MMORPG, Fantasy, Gry Online


Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapyta˝ do SQL: 31