Naruto World Cup Strona G│ˇwna

   FAQ   Szukaj   Rejestracja   Grupy          Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj   

Poprzedni temat «» Nastŕpny temat
Pustynia zachodnia
Autor WiadomoŠ
Evelynn 


Statystyki:
Wiek postaci: 13

Posty: 126

Medale: Brak

Wys│any: 2015-06-11, 19:53   

S┬│ucha┬│a kolegi uwa┬┐nie, a z ka┬┐dym nast├¬pnym s┬│owem u┬Âmiecha┬│a si├¬ bardziej do siebie. Wiedzia┬│a co chcia┬│ zrobi├Ž zanim sko├▒czy┬│ i stwierdzi┬│a, ┬┐e ma ch┬│opak g┬│ow├¬ na karku. Fakt, przeciwnik do tych najmniejszych nie nale┬┐a┬│, z reszt┬▒ co tu si├¬ dziwi├Ž i na pewno nie rzuca┬│aby si├¬ na niego frontalnie.
Mimo wszystko ich jest dwoje, a oponent wygl┬▒da┬│ na pewnego siebie. Oj, ┬┐eby si├¬ nie zdziwi┬│... kiwn├¬┬│a oczywi┬Âcie g┬│ow┬▒ potwierdzaj┬▒c zrozumienie i zgod├¬ na przedstawiony plan. Pozosta┬│o jej czeka├Ž a┬┐ facet si├¬ jeszcze nieco zbli┬┐y, a to powinno nast┬▒pi├Ž niebawem, a wi├¬c by┬│a w gotowo┬Âci do "ucieczki".
_____________________________
Karta postaci

Plecak:
25 Shurikenˇw
10 Kunai
1 Shuriken Demonicznego Wiatru
2 Banda┐e
1 butelka wody
 1 * Narrator - TorreGin
 1 * Gracz - TorreGin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Bart 


Statystyki:
Wiek postaci: 12

Posty: 62

Medale: Brak

Wys│any: 2015-06-13, 22:00   

Widz┬▒c, ┬┐e Eve kiwn├¬┬│a g┬│ow┬▒ na zgod├¬ Noriaki zacz┬▒┬│ przygotowywa├Ž si├¬ do realizacji planu. Gdy zobaczy┬│, ┬┐e oponent jest ju┬┐ w dosy├Ž bliskiej odleg┬│o┬Âci krzykn┬▒┬│, aby wprowadzi├Ž bandziora w b┬│┬▒d:
- Niedobrze, uciekaj! - po czym kiwn┬▒┬│ do Eve i ruszy┬│ w lew┬▒ stron├¬ licz┬▒c, ┬┐e jego partnerka pobiegnie w przeciwnym kierunku. Je┬Âli przeciwnik pod┬▒┬┐y┬│ za nim , to czeka┬│, a┬┐ Eve rzuci kunai'em, natomiast gdyby pod┬▒┬┐y┬│ w kierunku dziewczyny, to odczeka┬│ chwil├¬, a┬┐ bandyta ods┬│oni plecy, po czym rzuca kunai'em i biegnie w jego kierunku. Gdyby sta┬│o si├¬ co┬ nieoczekiwanego, to Noriaki utrzymuje dystans od przeciwnika, wiedz┬▒c, ┬┐e nie ma szans w otwartej walce, ze swoimi mizernymi umiej├¬tno┬Âciami taijutsu.
_____________________________
Noriaki Oburo

Plecak :
25 Shurikenˇw,
7 Kunai,
2 Kunai'e pokryte jadem
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 Butelka jadu pustynnego paj▒ka(Zdjŕcie)
Zen: 485
1 Butelka wody
 1 * Narrator - TorreGin
 1 * Gracz - TorreGin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Evelynn 


Statystyki:
Wiek postaci: 13

Posty: 126

Medale: Brak

Wys│any: 2015-06-15, 19:51   

-Taka masa mo┬┐e zabi├Ž!
Rzuci┬│a si├¬ biegiem w praw┬▒ stron├¬. Co chwil├¬ zerka┬│a przez rami├¬ czy m├¬┬┐czyzna biegnie za ni┬▒ czy te┬┐ za Noriakim. Opcja A - biegnie za ni┬▒, wi├¬c pozostaje jej czeka├Ž na ruch kolegi. Je┬Âli jednak wypali┬│aby opcja B - pobieg┬│by za ch┬│opakiem, to jak najbardziej i ch├¬tnie rzuci kunai'em w, mimo wszystko, obszerny cel i zawrˇci w jego kierunku. Ale trzeba mie├Ž si├¬ na baczno┬Âci, wszystko brzmi pi├¬knie, ale gdyby jednak pojawi┬│y si├¬ k┬│opoty... kumpla w potrzebie nie zostawi. A szczegˇlnie, ┬┐e jak sam swego czasu mˇwi┬│, w Tai geniuszem nie jest.
_____________________________
Karta postaci

Plecak:
25 Shurikenˇw
10 Kunai
1 Shuriken Demonicznego Wiatru
2 Banda┐e
1 butelka wody
 1 * Narrator - TorreGin
 1 * Gracz - TorreGin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
TorreGin 
Narrator Mysia Pysia


Statystyki:
Wiek postaci: 14

Posty: 1609

Medale: 4 (Wiecej...)

Wys│any: 2015-06-18, 11:40   

Zgodnie z waszym planem ruszyli┬Âcie gdy napastnik by┬│ blisko was. Nie musieli┬Âcie czeka├Ž d┬│ugo, bowiem pali┬│ si├¬ do walki. Nie wygl┬▒da┬│ na najm┬▒drzejszego, co nadrabia┬│ do┬Â├Ž spor┬▒ muskulatur┬▒. Podj├¬li┬Âcie si├¬ prˇby obiegni├¬cia go z dwˇch stron. By├Ž mo┬┐e zorientowa┬│ si├¬ co chcecie zrobi├Ž, ale ze wzgl├¬du na spor├¬ rozmiary i brak umiej├¬tno┬Âci kontroli chakry, nie potrafi┬│ wykona├Ž mega d┬│ugiego skoku, coby widzie├Ž was oboje. Obrˇci┬│ si├¬ w stron├¬ Noriakiego i zacz┬▒┬│ biec na niego. W tym czasie Evelynn rzuci┬│a prosto we przeciwnika kunaia. Kunai lekko si├¬ wbi┬│ w jego plecy. Wyp┬│yn├¬┬│o troch├¬ krwi, jednak facet jako┬ wyj┬▒tkowo si├¬ tym nie przejmowa┬│. Nadal bieg┬│ w kierunku Oburo, a Evelynn ju┬┐ nadci┬▒ga┬│a ze wsparciem. Zanosi┬│o si├¬ jednak, ┬┐e facet zaraz wykona ci├¬cie obiema katanami w stylu "no┬┐yc". Rˇwnocze┬Ânie z lewej i prawej strony, na wysoko┬Âci g┬│owy.
_____________________________
Karta Postaci

Plecak :
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e
2 Hyourougany
2 Zwoje:
1) Zestaw pierwszej pomocy, ksia┐ki;
2) Ubrania;
Wakizashi na plecach
Butelka z wod▒ (0,3l)

Zen: 305



If someone throws a stone at you, throw a flower at them, but remember to throw the flower pot with it.

 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

                           

>> Wersja Lo-Fi <<
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Nwc-PBF build by Zeke © 2007
Theme xandgrey created by (spleen & Programosy) modified by Sasumi & Zeke
Copyright © 2007-2012 Wszystkie prawa zastrze┐one
W sprawie wymiany pisz na gg: Sasumi lub Zeke
Since 10.11.2007

pagerank


Gry w przegl▒darce Top Lista Stron o Naruto By Ametrashi Naruto World Cup TOP50 Gry TopLista Naj Stron ANIME I MANGI Toplista gier - RPG, MMORPG, Fantasy, Gry Online


Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapyta˝ do SQL: 25