Naruto World Cup Strona Główna

   FAQ   Szukaj   Rejestracja   Grupy          Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj   

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Sasumi
2016-03-26, 16:44
Tenbin
Autor Wiadomość
Toru 

Statystyki:
Wiek postaci: 10

Posty: 29

Medale: Brak

Wysłany: 2016-02-17, 15:41   Tenbin

Nazwa klanu:
Tenbin


Nacja klanu:
Konoha Gakure


Informacje o klanie:
Ponad dwieście lat temu klan Tenbin zamieszkiwał trudno dostępne tereny Kraju Ziemi, żyjąc w dużej izolacji od reszty świata. Bezpośredni wpływ na członków tej rodziny miała Jaskinia Ryūchi, co ostatecznie doprowadziło do wykształcenia się ich kekkei genkai. Zyskali oni zdolność pobierania naturalnej energii z otoczenia i możliwość przekształcenia jej w chakrę. Niestety nie potrafili kontrolować swojej niezwykłej umiejętności, co często doprowadzało ich do napadów furii, czy nawet całkowitego szaleństwa. Większość członków klanu nie walczyła ze swoimi morderczymi instynktami i pielęgnowali w sobie zamiłowanie do walki. W ich społeczności istniało jedynie prawo silniejszego, co w zupełnie zablokowało ich rozwój. Pojedynki na śmierć i życie były na porządku dziennym, przez co znaleźli się na skraju wyginięcia.

Pierwszym, którym się temu przeciwstawił był Jugo. Po wielu przygodach toczących się w czasach Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi osiadł w wiosce Liścia. Tam udało mu się stworzyć specjalną pieczęć, która miała pomagać w kontroli zewnętrznej energii i powstrzymywać jej wpływ na członków klanu. Spisał wszelkie techniki, które poznał za swojego życia, a także stare zwyczaje rodu, by przyszłe pokolenia nie zapomniały, jakie niebezpieczeństwo wiąże się z posiadanym przez nich kekkei genkai.

Odłam Tenbin zamieszkujący obecnie Konohę wywodzi się bezpośrednio od Jugo. Jest ich stosunkowo niewiele i wszyscy żyją we wspólnej dzielnicy, która znajduje się na zachodnim krańcu wioski. Każdy kolejny przywódca klanu mianuje swojego następcę, gdy nadejdzie odpowiednia pora. W przypadku śmierci bez wskazania kolejnej głowy rodu, na specjalnym zgromadzeniu wybierany jest odpowiedni kandydat. W ten sposób obecny lider Soichiro Tenbin objął to stanowisko po zmarłym w tajemniczych okolicznościach poprzedniku. Członkowie klanu są w większości zadowoleni z tego wyboru. W wiosce uchodzi on za rozsądnego i spokojnego człowieka, a przede wszystkim gotowego poświęcić się dla innych. W rzeczywistości dba jedynie o własne interesy i potrafi zrobić wszystko, byleby osiągnąć swój cel. Cieszy się jednak powszechnym szacunkiem i zaufaniem, gdyż w naturalny sposób potrafi zjednywać ze sobą ludzi. Soichiro dokłada wszelkich starań, by wyjaśnić sprawę śmierci poprzedniego lidera. Wysłał także najsilniejszego przedstawiciela klanu na poszukiwanie gałęzi rodu, która niegdyś żyła na terenie dzisiejszego Kraju Ziemi.

Soichiro ma obecnie 30 lat. Jest przeciętnej budowy mężczyzną o średniej długości brązowych włosach i niebieskich oczach. Zawsze ma idealnie ułożoną fryzurę, co świadczy o jego dużym przywiązaniu do wyglądu zewnętrznego. Posiada charakterystyczny pieprzyk znajdujący się na środku jego czoła, w pobliżu nasady nosa. Zazwyczaj posiada pogodny wyraz twarzy, który stara się zachować, nawet gdy nie wszystko idzie po jego myśli. Ubiera się w typowy strój jounina z wioski liścia, na który zakłada płaszcz z symbolem wagi należącym do klanu Tenbin. Na prawym ramieniu nosi opaskę Konohy, która wygląda na niezwykle zadbaną i błyszczącą w słońcu.


Kekkei Genkai:
Senninka

Członkowie klanu posiadają wrodzoną zdolność do pobierania chakry senjutsu z otoczenia. Za jej pomocą oraz specjalnych enzymów przez nich wydzielanych, potrafią zmieniać kształt swojego ciała. W ten sposób mogą znacznie zwiększyć swoje możliwości bojowe.

Poziom 1:


Za pomocą chakry senjutsu użytkownik wzmacnia zdolności fizyczne własnego organizmu. Na jego ciele pojawiają się wzory czarnego koloru, które są specyficzne dla każdego członka klanu.
Sposób nauki: Samemu lub z pomocą członka klanu.
Uwagi: Wzrost zdolności fizycznych oraz poziomu chakry o 25%, brak zmian w psychice.

Poziom 2:


Forma ta jest wymagana do używania większości technik klanowych. Użytkownik początkowo może zmienić kształt jednej wybranej przez siebie części ciała, z czasem liczba ta może wzrosnąć do dwóch. Osoby na tym poziomie zyskują nieco większy wzrost zdolności fizycznych niż na poprzednim etapie. Wokół przeistoczonych kończyn skóra zmienia barwę na szarą, ma też wpływ na barwę oczu.
Sposób nauki: Samemu lub z pomocą członka klanu.
Uwagi: Wzrost zdolności fizycznych i poziomu chakry o 50%. Długotrwała walka w tym stanie zaczyna negatywnie wpływać na naszą psychikę, zależnie od stopnia opanowania chakry senjutsu.
Wymagania: Poziom 1 transformacji.

Poziom 3:


Użytkownik przekształca całe swoje ciało, zyskując znacznie większy wzrost zdolności fizycznych oraz chakry. Istnieje także większa dowolność w transformacjach kończyn. Forma, jaką przyjmuje różni się u każdego z członków klanu. Wspólnymi cechami jest zmiana barwy całej skóry czy też oczu.
Sposób nauki: Samemu lub z pomocą członka klanu. Z powodu możliwej utraty kontroli nad sobą podczas treningu, bezpieczniej jest skorzystać z pomocy.
Uwagi: Wzrost zdolności fizycznych i poziomu chakry o 100%. W tym stanie wykonawcę techniki ogarnia żądza zabijania i nie jest możliwe utrzymanie zdrowych zmysłów.
Wymagania: Poziom 2 transformacji.


Techniki klanowe:
Kassokuken:

Użytkownik w miejsce swojego łokcia wytwarza tłok, który zwiększa siłę uderzenia.
Sposób nauki: Samemu lub z pomocą członka klanu.
Uwagi: Brak
Wymagania: Poziom 2 transformacji.

Buki:

Użytkownik przekształca swoją rękę w broń białą, której wytrzymałość można porównać do tej z prawdziwego metalu.
Sposób nauki: Samemu lub z pomocą członka klanu.
Uwagi: Wytrzymałość zależy od ilości chakry włożonej w wykonanie techniki.
Wymagania: Poziom 2 transformacji

Shirudo:


Użytkownik przekształca swoją rękę w wytrzymałą tarczę.
Sposób nauki: Samemu lub z pomocą członka klanu.
Uwagi: Wytrzymałość zależy od ilości chakry włożonej w wykonanie techniki.
Wymagania: Poziom 2 transformacji

Kusari:


Użytkownik może wydłużyć swoją rękę na maksymalną odległość 5 metrów.
Sposób nauki: Samemu lub z pomocą członka klanu.
Uwagi: Zużycie chakry zależy od długości wydłużenia.
Wymagania: Poziom 2 transformacji

Jettobusuta:

Użytkownik wytwarza na swoich plecach małe otwory, z których następnie wystrzeliwuje silny strumień chakry. Technika pozwala na szybkie przemieszczenie.
Sposób nauki: Samemu lub z pomocą członka klanu.
Uwagi: Duże zużycie chakry.
Wymagania: Poziom 2 transformacji

Kassokuken, Jettobusuta:


Technika jest połączeniem dwóch umiejętności. Ręka użytkownika przyjmuje identyczną formę jak w przypadku Kassokuken, lecz zamiast tłoka pojawiają się otwory chakry. Za pomocą wystrzelenia silnego strumienia energii wzmacniamy własne uderzenie.
Sposób nauki: Samemu lub z pomocą członka klanu.
Uwagi: Im większe zużycie chakry, tym silniejsze uderzenie.
Wymagania: Poziom 2 transformacji, opanowanie Kassokuken i Jettobusuta

Saibo Kyuin:


Użytkownik przemienią swoją dłoń w igłę, którą wbija w ciało drugiego człowieka. W ten sposób może pobierać chakrę, a nawet organy i komórki. Dzięki temu jest zdolny do zregenerowania bardzo poważnych ran. Odwraca także efekty użycia Saibo Haishutsu.
Sposób nauki: Samemu lub z pomocą członka klanu.
Uwagi: Do nauki wymagane jest ciało człowieka, na którym można byłoby ćwiczyć wykonanie techniki.
Wymagania: Poziom 2 transformacji

Saibo Haishutsu:


Użytkownik może przekazać własne komórki drugiemu człowiekowi, w celu uleczenia poważnych ran. Użycie tej techniki cofa rozwój fizyczny ciała dawcy w zależności od ilości przekazanych organów. Istnieje jednak ryzyko, że odbiorca nie jest zgodny z przekazanymi komórkami, co zazwyczaj kończy się jego śmiercią.
Sposób nauki: Samemu lub z pomocą członka klanu.
Uwagi: Do nauki wymagane jest ciało człowieka, na którym można byłoby ćwiczyć wykonanie techniki.
Wymagania: Poziom 2 transformacji

Taren Fujizuho:

Użytkownik wytwarza duża liczbę otworów, w których kumuluje się chakra, po załadowaniu wystrzeliwany jest potężny promień energii.
Sposób nauki: brak - uzyskiwana wraz z transformacją na 3 poziom. Umiejętność ta jest wpisana w morderczą osobowość, która przejmuje kontrolę nad użytkownikiem po przemianie na poziom 3.
Uwagi: Techniki można użyć jedynie po transformacji na poziom 3.
Wymagania: Poziom 3 transformacji

Shizenshiru:

Pieczęć, która reguluje przepływ chakry senjutsu w ciałach członków klanu. Umieszczana jest na klatce piersiowej i pozwala na stopniową naukę kontrolowania naturalnej energii, znacznie ograniczając jej szkodliwy wpływ na psychikę posiadaczy tej zdolności.
Sposób nauki: Z pomocą członka klanu.
Uwagi: Brak
Ostatnio zmieniony przez Toru 2016-02-20, 01:36, w całości zmieniany 6 razy  
 
    Tylko dla Narratorów   Tylko do porozumiewania się mędzy graczami.
     
Sasumi 
Special Narrator
Admin



Statystyki:
Wiek postaci: 11

Posty: 3033

Medale: 6 (Wiecej...)

Wysłany: 2016-02-19, 18:48   

narutocup.pl/viewtopic.php?t=626

Techniki opisz w taki sposób jak w linku powyÂżej i opisz wyglÂąd Soichiro.
_____________________________
Karta postaci


"Jeśli myślisz, że nie możesz nic zmienić - zmień myślenie."

 
    Tylko dla Narratorów   Tylko do porozumiewania się mędzy graczami.
     
Toru 

Statystyki:
Wiek postaci: 10

Posty: 29

Medale: Brak

Wysłany: 2016-02-20, 01:42   

ProszĂŞ o sprawdzenie poprawek.
_____________________________
Karta postaci

Ekwipunek
25 Shurikenów,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Bandaże,
500 zen.
 
    Tylko dla Narratorów   Tylko do porozumiewania się mędzy graczami.
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

                           

>> Wersja Lo-Fi <<
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Nwc-PBF build by Zeke © 2007
Theme xandgrey created by (spleen & Programosy) modified by Sasumi & Zeke
Copyright © 2007-2012 Wszystkie prawa zastrzeżone
W sprawie wymiany pisz na gg: Sasumi lub Zeke
Since 10.11.2007

pagerank


Gry w przeglądarce Top Lista Stron o Naruto By Ametrashi Naruto World Cup TOP50 Gry TopLista Naj Stron ANIME I MANGI Toplista gier - RPG, MMORPG, Fantasy, Gry Online


Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 26