Naruto World Cup Strona G│ˇwna

   FAQ   Szukaj   Rejestracja   Grupy          Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj   

Poprzedni temat «» Nastŕpny temat
Kryjˇwka Raiji
Autor WiadomoŠ
Kise 


Statystyki:
Wiek postaci: 13

Posty: 6

Medale: Brak

Wys│any: 2016-03-20, 13:27   Kryjˇwka Raiji

Jedna z wielu. Ta, znajduj┬▒ca si├¬ w Kraju Pioruna [B┬│yskawicy] jest umieszczona wysoko w gˇrach, ktˇrych akurat tutaj nie brakuje. Jest to jaskinia. Po bezpo┬Ârednim wej┬Âciu w ni┬▒ nale┬┐y i┬Â├Ž a┬┐ do rozwidlenia. Na rozwidleniu wej┬Â├Ž w ┬Âcie┬┐k├¬ po lewej i ni┬▒ uda├Ž si├¬ dwadzie┬Âcia metrˇw. Potem obrˇci├Ž w lewo i wykona├Ž kilka specjalnych piecz├¬ci. Wtedy po owej lewej stronie przesunie si├¬ g┬│az, tworz┬▒c co┬ w stylu przej┬Âcia o wymiarach pˇ┬│torej metra na metr. W ┬Ârodku "pomieszczenia" znajduje si├¬ kilka ┬│ˇ┬┐ek, szafka z jedzeniem d┬│ugoterminowym, kilka stojakˇw z broniami i mapy okolicy oraz ksi┬▒┬┐ki, ktˇre mog┬▒ u┬│atwi├Ž poszukiwanie czego┬ w najbli┬┐szej okolicy.
__
S┬│o├▒ce co prawda nie wpada┬│o tutaj przez okno tote┬┐ trudno by┬│o zorientowa├Ž si├¬ kiedy nasta┬│ poranek. Zgodnie z tym owy poranek nast├¬powa┬│ w momencie, w ktˇrym Kise lub jego dziadek wsta┬│ wystarczaj┬▒co wypocz├¬ty. Zasada, ktˇr┬▒ kierowali si├¬ oboje podczas pobytu w takich miejscach brzmia┬│a "ktˇry pierwszy wstanie, budzi drugiego".
- Dziadku, wstawaj.
Powiedzia┬│ Kise, lekko szturchaj┬▒c dziadka. Zachowa┬│ on jednak pozycj├¬ tak┬▒, aby w razie czego odskoczy├Ž. Nigdy nie wiadomo co si├¬ staruszkowi ┬Âni, lepiej zachowa├Ž ostro┬┐no┬Â├Ž. Pomy┬Âla┬│ m┬│odzieniec. Gdyby dziadek si├¬ nie obudzi┬│, Kise wykona Raitonow┬▒ technik├¬. U┬┐yje jej on jednak jedynie na palcu wskazuj┬▒cym i w ma┬│ych ilo┬Âciach, aby raptem tylko lepiej dobudzi├Ž dziadyg├¬. Nie chce w ko├▒cu go porazi├Ž pr┬▒dem o nazbyt du┬┐ej sile. Poza tym... sugerowanie, ┬┐e by┬│by w stanie zabi├Ž przez sam kontakt z technik┬▒... Chyba nie.
 1 * Narrator - Rivan
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Rivan 
Special Narrator
Szara Eminencja



Statystyki:
Wiek postaci: 12 latek

Posty: 5653

Medale: 6 (Wiecej...)

Wys│any: 2016-03-20, 13:52   

Kod:
Na pocz┬▒tek krˇtka instrukcja obs┬│ugi.
My┬Âli piszesz tak:
[hide]My┬Âl[/hide]
wtedy widz├¬ je tylko ja. W ten sam sposˇb mo┬┐esz ukrywa├Ž dzia┬│ania robione po kryjomu je┬Âli nie chcesz ┬┐eby inni gracze je znali. Je┬Âli co┬ szepczesz do innego gracza, b┬▒d┬╝ robisz co┬ czego tylko on ma by├Ž ┬Âwiadomy piszesz tak:
[talk]szept[/talk]
Wtedy widzi je tylko on i ja. Z tym ┬┐e informujesz danego gracza ┬┐e co┬ takiego zrobi┬│a┬Â. Pod ka┬┐dym postem s┬▒ przyciski narrator i NWCtalk. Ten pierwszy klikam ja, a ty mo┬┐e tylko wtedy jak ci pozwol├¬. Ten drugi klikasz jak inny gracz ci powie ┬┐e co┬ dla ciebie ukry┬│.
Czasem u┬┐ywam znaczkˇw (h) i (talk) przy nickach graczy do ktˇrych mˇwi├¬. Pierwszy oznacza ┬┐e klikasz w tym i tylko tym po┬Âcie przycisk narratora, drugi ┬┐e klikasz NWCtalk
Prˇcz tego dla wygody narratora standardem jest umieszczanie linku do karty postaci w podpisie. Opcjonalnie umieszcza si├¬ tam rownie┬┐ ekwipunek.
kolorowa├Ž odpisy mo┬┐esz je┬Âli ci to odpowiada.


Technika okaza┬│a si├¬ niepotrzebna. Szturchn┬▒┬│e┬ dziadka i szybko si├¬ okaza┬│o ┬┐e twoja przezorno┬Â├Ž by┬│a jak najbardziej uzasadniona. Szturchni├¬ty dziadek szybko machn┬▒┬│ r├¬k┬▒ a ty odskoczy┬│e┬ instynktownie, unikaj┬▒c z┬│amanego nosa. Dziadek w miar├¬ szybko doszed┬│ do przytomno┬Âci. S┬▒dz┬▒c po spojrzeniu jakie ci pos┬│a┬│, atak nie by┬│ skutkiem jakiego┬ koszmaru, a jedynie sprawdzaniem ciebie.
- Dobrze. - powiedzia┬│. - Zrˇb co┬ do jedzenia. Po ┬Âniadaniu upolujesz co┬ do jedzenia a ja rozejrz├¬ si├¬ po okolicznych miejscowo┬Âciach. - powiedzia┬│. Nie musia┬│ dodawa├Ž ┬┐e b├¬dzie poszukiwa┬│ informacji.
_____________________________
Karta
Plecak :
25 x Shuriken
16 x Kunai(8 z podczepionymi kibakufudami)
3 x Kibakufuda luzem
4 x Granat b│yskowy
5 x Granat dymny
2 x Fuuma Shuriken
4 x Banda┐
6 x Hyourougan
4 x pigu│ka uzupe│niaj▒ca krew
3 x gruboskˇrne chleby podrˇ┐ne
8 x jab│ek
3 x butelka wody
2 x laski suchej kie│basy
Katana
Zestaw Pierwszej pomocy
Kunai z tajemnicz▒ notatk▒
Kompas
Lina
Zestaw map(kraj ognia,ziemii,trawy,deszczu,wodospadu)
zen: 5590

"Ten, kto nie potrafi wyzbyŠ siŕ komfortu jaki daje nienawiŠ, i kto walczy tylko po to by niszczyŠ, nie ma honoru" - Shaasaal'hirtalkin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Kise 


Statystyki:
Wiek postaci: 13

Posty: 6

Medale: Brak

Wys│any: 2016-03-20, 14:14   

Mo┬┐e nie by┬│aby to znacz┬▒ca strata, ale nawet tak drobna, mog┬│aby si├¬ okaza├Ž istotna. Kto wie, mo┬┐e raptem za par├¬ chwil Kise b├¬dzie musia┬│ stoczy├Ž walk├¬ na ┬Âmier├Ž lub ┬┐ycie? Oczywi┬Âcie mowa o chakrze, ktˇr┬▒ musia┬│by u┬┐y├Ž do wykonania techniki. Niby nie du┬┐o, ale jednak co┬Â.
- Dobrze.
Odpowiedzia┬│ niemal┬┐e natychmiast. S┬│owa dziadka by┬│y ┬Âwi├¬to┬Âci┬▒. Gdyby nie on, to Kise pewnie ju┬┐ dawno gryz┬│by ziemi├¬ z wi├¬ksz┬▒ cz├¬┬Âci┬▒ rodziny. Staruszek od dawna go wychowywa┬│, uczy┬│ i ratowa┬│ nie raz. Nale┬┐a┬│o zatem okaza├Ž mu szacunek na maksymalnie mo┬┐liwym poziomie. Wielu zapewne by tego nie zrozumia┬│o ale osoba wychowana w rodzinie Raiji my┬Âla┬│a inaczej. Mimo m┬│odego wieku, nasz bohater by┬│ bardziej dojrza┬│y mentalnie ni┬┐ rˇwie┬Ânicy w tym wieku. Zastosowuj┬▒c si├¬ jednak do polece├▒ "kapitana", rozejrza┬│ si├¬ on za jakimi┬ puszkami czy te┬┐ s┬│oikami z jedzeniem. Zgodnie z przemy┬Âleniami, gdy znalaz┬│ odpowiedni pokarm, otworzy┬│ pojemnik, w ktˇrym zapewne owe "danie" si├¬ znajdowa┬│o. Nast├¬pnie rozdzieli┬│ je na dwie porcje. Jedn┬▒ poda┬│ dziadkowi wraz z ewentualnymi sztu├Žcami, drug┬▒ wzi┬▒┬│ i zjad┬│. Dodatkowo wla┬│ wod├¬ do dwˇch kubeczkˇw. I ponownie, poda┬│ jeden dziadkowi, drugi wzi┬▒┬│ sobie.
_____________________________
#1E90FF
Karta
 1 * Narrator - Rivan
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Rivan 
Special Narrator
Szara Eminencja



Statystyki:
Wiek postaci: 12 latek

Posty: 5653

Medale: 6 (Wiecej...)

Wys│any: 2016-03-22, 00:30   

W┬Ârˇd zapasˇw by┬│ zapuszkowany sekihan sztuk kilka. Jako konserwa mˇg┬│ wytrzyma├Ž sporo, w sam raz do takich kryjˇwek. Zwi┬▒┬│e┬ po jednej dla ciebie i dla dziadka i zjedliscie wspˇlnie w ciszy. Gdy puszki by┬│y ju┬┐ puste dziadek wsta┬│.
- do zobaczenia. - powiedzia┬│ i skierowa┬│ si├¬ do wyj┬Âcia. Nie wiedzia┬│e┬ jak d┬│ugo go nie b├¬dzie, on zapewne te┬┐ tego nie wiedzia┬│, w ka┬┐dym razie prawdopodobnie nie zobaczysz go przez conajmniej kilka godzin. Cˇ┬┐, swoje zadanie na ten moment zna┬│e┬Â.
_____________________________
Karta
Plecak :
25 x Shuriken
16 x Kunai(8 z podczepionymi kibakufudami)
3 x Kibakufuda luzem
4 x Granat b│yskowy
5 x Granat dymny
2 x Fuuma Shuriken
4 x Banda┐
6 x Hyourougan
4 x pigu│ka uzupe│niaj▒ca krew
3 x gruboskˇrne chleby podrˇ┐ne
8 x jab│ek
3 x butelka wody
2 x laski suchej kie│basy
Katana
Zestaw Pierwszej pomocy
Kunai z tajemnicz▒ notatk▒
Kompas
Lina
Zestaw map(kraj ognia,ziemii,trawy,deszczu,wodospadu)
zen: 5590

"Ten, kto nie potrafi wyzbyŠ siŕ komfortu jaki daje nienawiŠ, i kto walczy tylko po to by niszczyŠ, nie ma honoru" - Shaasaal'hirtalkin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Kise 


Statystyki:
Wiek postaci: 13

Posty: 6

Medale: Brak

Wys│any: 2016-03-22, 13:41   

Pomy┬Âla┬│ Kise podczas posi┬│ku z dziadkiem. Mo┬┐e i nie by┬│ on jaki┬ mega rozgadany ale od czasu do czasu zdarzy┬│o mu si├¬ rzuci├Ž jakim┬ komentarzem, rad┬▒, informacj┬▒. Czymkolwiek! Tymczasem dzisiaj siedzia┬│ cicho jak mysz pod miot┬│┬▒.
- Uwa┬┐aj na siebie dziadku.
Powiedzia┬│ na po┬┐egnanie Raiji po czym zaj┬▒┬│ si├¬ "sprz┬▒taniem". Znaczy po prostu od┬│o┬┐y┬│ rzeczy na miejsce po lekkim ┬Âniadanku. Nast├¬pnie ch┬│opak wzi┬▒┬│ swˇj sprz├¬t, ten podstawowy i za┬│o┬┐y┬│ p┬│aszcz pod ktˇrym mˇg┬│by to wszystko schowa├Ž. Kto wie kogo spotka po drodze. Zawsze lepiej skry├Ž sprz├¬t pod ubraniem coby nie zdradzi├Ž zbyt du┬┐o informacji potencjalnemu przeciwnikowi, ktˇry mo┬┐e czai├Ž si├¬ wsz├¬dzie. Dodatkowo gdyby m┬│odzieniec trafi┬│ na jaki┬ shinobii, Ci pewnie zaczepiliby go widz┬▒c sprz├¬t a nie widz┬▒c opaski przynale┬┐no┬Âci do wioski. Dodatkowo Kise wzi┬▒┬│ jeszcze z kryjˇwki senbony, jedn┬▒ paczuszk├¬ i rurk├¬, przez ktˇr┬▒ mˇg┬│by je wydmuchiwa├Ž. U┬│atwi to zapewne celowanie. Gdy zbierze ju┬┐ sprz├¬t, wyruszy na zewn┬▒trz. Zamknie za sob┬▒ wrota do kryjˇwki po czym ruszy na poszukiwania mi├¬ska do zjedzenia. Raiji b├¬dzie si├¬ stara┬│ porusza├Ž bocznymi ┬Âcie┬┐kami, unikaj┬▒c g┬│ˇwnych drˇg. Nie chce on bowiem zwrˇci├Ž na siebie uwagi. Zwierz├¬ta, na jakie b├¬dzie polowa┬│ b├¬d┬▒ raczej ma┬│ych rozmiarˇw. Po co mu ca┬│a koza czy co┬ rˇwnie wielkiego? Krˇliki, zaj┬▒ce itp. wielko┬Âci┬▒ zwierz├¬ta b├¬d┬▒ idealne. Do ich upolowania u┬┐yje g┬│ˇwnie senbonˇw, wydmuchiwanych za pomoc┬▒ rurki do tego przeznaczonej, wzi├¬tej z kryjˇwki. O ile tam takowa by┬│a.
_____________________________
#1E90FF
Karta
 1 * Narrator - Rivan
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Rivan 
Special Narrator
Szara Eminencja



Statystyki:
Wiek postaci: 12 latek

Posty: 5653

Medale: 6 (Wiecej...)

Wys│any: 2016-03-22, 22:50   

Dziadek spojrza┬│ na ciebie jak na idiot├¬ po twojej pro┬Âbe. Cˇ┬┐, trudno by┬│o ┬┐eby do┬Âwiadczony wojownik na siebie nie uwa┬┐a┬│.
- O mnie siê nie martw. - powiedzia³.
Senbonˇw na pˇ┬│ce nie by┬│o, dmuchawek te┬┐ nie. Znalaz┬│e┬ tylko shurikeny(sporo klasycznych i jeden Fuuma) conieco kunaiˇw i twoje w┬│asne chakrowe ostrza. Z drugiej strony mo┬┐e to i lepiej, nie wiadomo czy tak┬▒ igie┬│k┬▒ zdo┬│a┬│by┬ cokolwiek zabi├Ž. Wyszed┬│e┬ z jaskini i przeszed┬│e┬ si├¬ bocznymi ┬Âcie┬┐kami. Jednak przez pierwsze pˇ┬│ godziny szcz├¬┬Âcie ci chyba nie sprzyja┬│o, bo nieznalaz┬│e┬ ┬┐adnego zwierzaka ktˇry nadawa┬│ by si├¬ do jedzenia.
_____________________________
Karta
Plecak :
25 x Shuriken
16 x Kunai(8 z podczepionymi kibakufudami)
3 x Kibakufuda luzem
4 x Granat b│yskowy
5 x Granat dymny
2 x Fuuma Shuriken
4 x Banda┐
6 x Hyourougan
4 x pigu│ka uzupe│niaj▒ca krew
3 x gruboskˇrne chleby podrˇ┐ne
8 x jab│ek
3 x butelka wody
2 x laski suchej kie│basy
Katana
Zestaw Pierwszej pomocy
Kunai z tajemnicz▒ notatk▒
Kompas
Lina
Zestaw map(kraj ognia,ziemii,trawy,deszczu,wodospadu)
zen: 5590

"Ten, kto nie potrafi wyzbyŠ siŕ komfortu jaki daje nienawiŠ, i kto walczy tylko po to by niszczyŠ, nie ma honoru" - Shaasaal'hirtalkin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

                           

>> Wersja Lo-Fi <<
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Nwc-PBF build by Zeke © 2007
Theme xandgrey created by (spleen & Programosy) modified by Sasumi & Zeke
Copyright © 2007-2012 Wszystkie prawa zastrze┐one
W sprawie wymiany pisz na gg: Sasumi lub Zeke
Since 10.11.2007

pagerank


Gry w przegl▒darce Top Lista Stron o Naruto By Ametrashi Naruto World Cup TOP50 Gry TopLista Naj Stron ANIME I MANGI Toplista gier - RPG, MMORPG, Fantasy, Gry Online


Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapyta˝ do SQL: 28