Naruto World Cup Strona G│ˇwna

   FAQ   Szukaj   Rejestracja   Grupy          Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj   

Poprzedni temat «» Nastŕpny temat
Ciemny bˇr
Autor WiadomoŠ
Mii 
GROWAH!!


Statystyki:
Wiek postaci: 16

Posty: 567

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2010-11-21, 23:09   Ciemny bˇr

Toshi szed┬│e┬ drog┬▒, ktˇr┬▒ sobie obra┬│e┬Â, nie... to los ci j┬▒ obra┬│. Zag┬│├¬bia┬│e┬ si├¬ w ten las coraz to g┬│├¬biej. I nagle zacza┬│e┬ rozumie├Ž dlaczego ludzie tu gin┬▒. To sprawka ciemno┬Âci, ktˇra stara sie dotrze├Ž do ich duszy, aby j┬▒ zniszczy├Ž. Jednak by┬│e┬ tak bardzo zdeterminowany, ┬┐e nie mia┬│a ona nawet szans z twoj┬▒ siln┬▒ wol┬▒.
Po jakich┬ 2 godzinach marszu mia┬│e┬ nieodparte wra┬┐enie, ┬┐e kto┬ ci├¬ obserwuje. Co chwila s┬│ysza┬│e┬ jaki┬ szmer i odg┬│os krokˇw gdzie┬ hen daleko.
Nagle sta┬│o sie co┬ niezwyk┬│ego... Twoim pierwszym b┬│├¬dem by┬│o to, ┬┐e wchodz┬▒c do tego lasu nie u┬┐y┬│e┬ od razu Byakugana... Drugim by┬│o to, ┬┐e podpiera┬│e┬ si├¬ ga┬│├¬ziom... robi┬▒c z siebie spowolnionego w reakcji... I nagle zza ciebie wylecia┬│ wielki dzik... Nie taki zwyk┬│y du┬┐y, tylko ogromny maj┬▒cy ze 4 metry w k┬│├¬bie oraz k┬│y ostre jak brzytwy.
Sta³ tak i patrzy³ siê na ciebie ciê¿ko sapi±c. Nagle zaszar¿owa³ w twoj± stronê.
_____________________________
Plecak : (Pocz▒tkowe Wyposa┐enie)
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 zapalniczka zippo oraz papierosy
Zen- 500


Karta Postaci

Wygl▒d Mii
 1 * Narrator - Rin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Rin 
Ten leniwiec


Statystyki:
Wiek postaci: 16

Posty: 1429

Medale: 4 (Wiecej...)

Wys│any: 2010-11-22, 18:50   

W pierwszej chwili by┬│em nieco zaskoczony ale... Moje opanowanie wzi├¬┬│o gˇr├¬. Natychmiast wyskoczy┬│em w gˇr├¬. Stara┬│em si├¬ zrobi├Ž salto nad dzikim, wyci┬▒gaj┬▒c przy tym kunaia. W locie te┬┐, za┬│o┬┐y┬│em wybuchow┬▒ nalepk├¬. Gdy ju┬┐ prawie spad┬│em na ziemi├¬ okr├¬ci┬│em si├¬ i rzuci┬│em kunaiem. W tym samym momencie wyci┬▒gam te┬┐ kos├¬. Licz├¬ na to ,┬┐e kunai odleci po wybuchu w moj┬▒ stron├¬, a wtedy b├¬d├¬ mˇg┬│ wykona├Ž technik├¬ Jashina. Je┬┐eli tak si├¬ stanie tak te┬┐ robi├¬. Zlizuj├¬ nieco krwi, robi├¬ sobie naci├¬cie na r├¬ce i maluj├¬ symbol Jashina. Nast├¬pnie wbijam sobie kunai w w┬▒trob├¬. Je┬┐eli tak si├¬ stanie, padam na ziemi├¬ czekaj┬▒c na przebudzenie.
_____________________________
Karta Postaci
Plecak:
- 355 Zen,
- 25x Shurikenˇw,
- 10x Kunai,
- 1x Shuriken Demonicznego Wiatru,
- 3x Banda┐e,
- 1x Paczka Aspiryny,
- 2x Ciŕ┐arki na nogi 5kg,
"Žwiat rzeczywisty, jest o wiele mniejszy, ni┐ Âwiat wyobra╝ni." - Fryderyk Nietshe
Radio Banzai! Dla mi│oÂnikˇw anime!
 1 * Narrator - Mii
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Mii 
GROWAH!!


Statystyki:
Wiek postaci: 16

Posty: 567

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2010-11-27, 11:26   

Mia┬│e┬ farta, wszystko posz┬│o po twojej my┬Âli, nawet to, ┬┐e kunai podlecia┬│ w twoj┬▒ stron├¬. Zrobi┬│e┬ tak jak chcia┬│e┬Â, narysowa┬│e┬ symbol i wbi┬│e┬ sobie kunai w w┬▒trob├¬. Przez chwil├¬ potwˇrz zacz┬▒┬│ szar┬┐owa├Ž na ciebie rycz┬▒c, nagle jednak zamar┬│ jak kamie├▒ i pad┬│. Ty leg┬│e┬ na ziemi├¬ w tej samej chwili.
Obudzi┬│e┬ si├¬ po oko┬│o 2 godzinach. Nic si├¬ nie zmieni┬│o w tym miejscu poza tym, ┬┐e dzik by┬│ ju┬┐ w po┬│owie zjedzony, lecz nikogo ju┬┐ tam nie by┬│o, najwyra┬╝niej ten co to zrobi┬│ najad┬│ si├¬ i sobie poszed┬│.

Podpowied┬╝: K┬│y tego dzika s┬▒ z bardzo wytrzyma┬│ej ko┬Âci.
_____________________________
Plecak : (Pocz▒tkowe Wyposa┐enie)
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 zapalniczka zippo oraz papierosy
Zen- 500


Karta Postaci

Wygl▒d Mii
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Rin 
Ten leniwiec


Statystyki:
Wiek postaci: 16

Posty: 1429

Medale: 4 (Wiecej...)

Wys│any: 2010-11-27, 21:09   

Wstaj├¬ powoli i drapi├¬ si├¬ po g┬│owie. Ale to jest niewa┬┐ne. Technika zadzia┬│a┬│a ale to i tak nie rekompensuje mi obiadu. :D Podchodz├¬ powoli do dzika, z zakrwawionym kunaiem w r├¬ku. Zaczynam wycina├Ž z niego wszystkie u┬┐yteczne rzeczy. Po pierwsze, k┬│y, po drugie, zdejmuj├¬ z niego skˇr├¬ i wk┬│adam j┬▒ do plecaka. Po trzecie, mi├¬so ,ktˇre staram si├¬ przyci┬▒├Ž tak aby zosta┬│y same jadalne kawa┬│ki. Obrabiam je te┬┐ przy okazji tzn. sol├¬. Zawsze nosi┬│em przy sobie troch├¬ soli aby mˇc rzuci├Ž przeciwnikom w twarz ale... Ma to te┬┐ inne zastosowanie. Je rˇwnie┬┐ wk┬│adam do plecaka. Zosta┬│o jeszcze czwarte. Mianowicie chodzi o ┬│ˇj. ┬úˇj bowiem bardzo d┬│ugo si├¬ pali a z racji na zbli┬┐aj┬▒c┬▒ si├¬ noc... Przydadz┬▒ mi si├¬ pochodnie. Od razu urywam sobie 6 ga┬│┬▒zek, d┬│ugo┬Âci ramienia. Wk┬│adam je do plecaka ale zanim to zrobi├¬, obsmarowuj├¬ gˇr├¬ ka┬┐dej z pochodni ┬│ojem i zawijam lekko banda┬┐ami. Reszt├¬ dzika zostawiam na ziemi i korzystaj┬▒c z poprzedniej lekcji, w┬│┬▒czam Byakugana. Teraz paroluj├¬ teren oczami i w jednej r├¬ce mam przygotowanego kunaia. W drugiej trzymam kij. W drodze ostrz├¬ go nieco. Nie czekaj┬▒c d┬│u┬┐ej, id├¬ dalej przed siebie.
_____________________________
Karta Postaci
Plecak:
- 355 Zen,
- 25x Shurikenˇw,
- 10x Kunai,
- 1x Shuriken Demonicznego Wiatru,
- 3x Banda┐e,
- 1x Paczka Aspiryny,
- 2x Ciŕ┐arki na nogi 5kg,
"Žwiat rzeczywisty, jest o wiele mniejszy, ni┐ Âwiat wyobra╝ni." - Fryderyk Nietshe
Radio Banzai! Dla mi│oÂnikˇw anime!
 1 * Narrator - Mii
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Mii 
GROWAH!!


Statystyki:
Wiek postaci: 16

Posty: 567

Medale: 2 (Wiecej...)

Wys│any: 2010-12-04, 18:51   

Tak wi├¬c gdy wsta┬│e┬Â, podszed┬│e┬ do dzika i zacz┬▒┬│e┬ robi├Ž to co mia┬│e┬ zrobi├Ž. Najpierw ┬Âci┬▒gn┬▒┬│e┬ skˇr├¬, z pocz┬▒tku nie sz┬│o ci to za dobrze, jednak za chwil├¬ ju┬┐ si├¬ wprawi┬│e┬Â. Nast├¬pnie wzi┬▒┬│e┬ si├¬ za mi├¬so. Odcina┬│e┬ kawa┬│ki, soli┬│e┬ je i chowa┬│e┬ do torby. Gdy ju┬┐ ko├▒czy┬│e┬ zauwa┬┐y┬│e┬ co┬ dziwnego i b┬│yszcz┬▒cego, le┬┐a┬│o to w miejscu gdzie powinny by├Ž jelita.
Gdy podszed┬│e┬ do tego miejsca okaza┬│o si├¬, ┬┐e jest to ochraniacz na czo┬│o, ale nie jaki┬ normalny ochraniacz... By┬│ to ochraniacz konohy. Zdziwiony wzi┬▒┬│e┬ go do r├¬ki, starannie obejrza┬│e┬ i w┬│o┬┐y┬│e┬ do torby. Nast├¬pnie ju┬┐ z w┬│┬▒czonym byakuganem, ostrz┬▒c kij, szed┬│e┬ dalej. Po oko┬│o 7 godzinach doszed┬│e┬ ko├▒ca. Na szcz├¬┬Âcie przez ca┬│┬▒ drog├¬ nie spotkalo ci├¬ ju┬┐ nic z┬│ego.
Gdy wyszed┬│e┬ z lasu ujrza┬│e┬ pi├¬kn┬▒ pogod├¬, ┬Âwiec┬▒ce s┬│o├▒ce i pi├¬kn┬▒ traw├¬ na ziemi. Zauwa┬┐y┬│e┬ znak, na ktˇrym by┬│o napisane
"Witaj w kraju Trawy! Do wioski 5 Km"
Co prawda s┬│o├▒ce ju┬┐ zachodzi┬│, wi├¬c wypada┬│oby zrobi├Ž obˇz i przeczeka├Ž do rana.
_____________________________
Plecak : (Pocz▒tkowe Wyposa┐enie)
25 Shurikenˇw,
10 Kunai,
1 Shuriken Demonicznego Wiatru,
2 Banda┐e.
1 zapalniczka zippo oraz papierosy
Zen- 500


Karta Postaci

Wygl▒d Mii
 1 * Narrator - Rin
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
Rin 
Ten leniwiec


Statystyki:
Wiek postaci: 16

Posty: 1429

Medale: 4 (Wiecej...)

Wys│any: 2010-12-04, 23:23   

Tak... Pi├¬kna pogoda i ┬Âwiec┬▒ce s┬│o├▒ce. Oddalam si├¬ nieco od lasu, ale tylko na jaki┬ km. Kilka minut wolnego marszu i ju┬┐ tam zapewne jestem. Staram si├¬ znale┬╝├Ž jakie┬ drzewo z mo┬┐liwie jak najwi├¬ksz┬▒ ilo┬Âci┬▒ ga┬│├¬zi. ┬Žcinam kilka z nich i robi├¬ ma┬│e ognisko. Obk┬│adam je kamieniami tak aby nie by┬│o mo┬┐liwo┬Âci po┬┐aru, a je┬┐eli kamieni niema to wykopuj├¬ niewielki do┬│ek i tam rozpalam ogie├▒. K┬│ad├¬ si├¬ na skˇrze dzika i wpatruj┬▒c si├¬ w ochraniacz znaleziony w dziku, rozmy┬Âlam. Piek├¬ ma┬│y kawa┬│ek zjedzonego mi├¬sa na ogniu i je zjadam. Potem nie my┬Âl┬▒c d┬│ugo, k┬│ad├¬ si├¬ spa├Ž. Ciekawe co mi si├¬ przy┬Âni i... A tak! By┬│bym zapomnia┬│, chowam moje rzeczy w mo┬┐liwie najbardziej ukrytym miejscu przy mnie. Mo┬┐e by├Ž to dziupla w drzewie albo do┬│ek...
_____________________________
Karta Postaci
Plecak:
- 355 Zen,
- 25x Shurikenˇw,
- 10x Kunai,
- 1x Shuriken Demonicznego Wiatru,
- 3x Banda┐e,
- 1x Paczka Aspiryny,
- 2x Ciŕ┐arki na nogi 5kg,
"Žwiat rzeczywisty, jest o wiele mniejszy, ni┐ Âwiat wyobra╝ni." - Fryderyk Nietshe
Radio Banzai! Dla mi│oÂnikˇw anime!
 
    Tylko dla Narratorˇw   Tylko do porozumiewania siŕ mŕdzy graczami.
     
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

                           

>> Wersja Lo-Fi <<
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Nwc-PBF build by Zeke © 2007
Theme xandgrey created by (spleen & Programosy) modified by Sasumi & Zeke
Copyright © 2007-2012 Wszystkie prawa zastrze┐one
W sprawie wymiany pisz na gg: Sasumi lub Zeke
Since 10.11.2007

pagerank


Gry w przegl▒darce Top Lista Stron o Naruto By Ametrashi Naruto World Cup TOP50 Gry TopLista Naj Stron ANIME I MANGI Toplista gier - RPG, MMORPG, Fantasy, Gry Online


Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapyta˝ do SQL: 28